Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 30 ja nainen 22, onko liian iso ikäero?

Vierailija
28.08.2024 |

Tapailen kolmekymppistä miestä ja ikäero pohdituttaa. Kadunko myöhemmin

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on puppa, mutta nainen ei ole lähellekään Mumman ikäinen - ei hyvä!

Vasu pois sitten!!

Vierailija
22/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole. Itse tapasin mieheni kun olin 19, hän oli 34. Seurusteltiin aika pitkään siksi, kun minä kuitenkin olin suht nuori ja mies varsinkin epäili, että jos opiskeluaika muuttaisi minua enkä haluaisikaan häntä vaan esim. jonkun toisen opiskelijan. Mutta valmistuttuani maisteriksi, suhteen ollessa entistä parempi vaan, mentiin naimisiin, ja olemme naimisissa tänä päivänäkin - olen nyt juuri täyttänyt 50. Ikäero ei ole missään vaiheessa ollut minkäänlainen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan henkisesti noin saman ikäiset, pitäisi toimia.

Vierailija
24/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi luvata, että et katuisi joskus myöhemmin. Oma kokemus kuitenkin on, että olin itse 22 ja puoliso 32, kun aloimme seurustelemaan ja nyt 17 vuotta suhdetta takana. Sinun täytyy itse miettiä, että mitä ikäero tarkoittaa eri elämänvaiheissa ja miltä se sinusta tuntuu. 

Katuisi myöhemmin että on saanut olla aiemmin onnellinen? Jeesus mikä imbesilli sinä olet 😂 minuakin muuten vtuttaa ,että sain elää onnellisessa parisuhteessa 4 vuotta, vaikka se sitten lopulta niin sanotusti karahtikin kiville. Terveisiä vain ex muijalle .

Sitten kun opit elämästä sen, että se on rajallisen pituinen ja sen kestoa et etukäteen tiedä ja sen lisäksi opit, että kaikki hyvä loppuu aikanaan, mutta onneksi se huonokin loppuu..

ja sitten kun oikein tarkkaan mietit, jos aina hylkäät sen kaiken hyvän vain sen vuoksi, että se joskus loppuu, niin lopulta huomaat elänneesi koko ikäsi ilman sitä onnellista,  hyvää elämää ikäänkuin paskat housuissa peläten niitä huonoja asioita..

Tuskin tästä mitään ymmärsit, mutta älä anna pelolle valtaa.. 😂

Vierailija
25/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ikäiseksesi epäkypsä ja mies taas kypsä aikuinen niin on liikaa. Nää on tosi tapauskohtaisia juttuja. Yleisesti ottaen 8v on kuitenkin ihan normaali ikäero viel

Vierailija
26/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Itse tapasin mieheni kun olin 19, hän oli 34. Seurusteltiin aika pitkään siksi, kun minä kuitenkin olin suht nuori ja mies varsinkin epäili, että jos opiskeluaika muuttaisi minua enkä haluaisikaan häntä vaan esim. jonkun toisen opiskelijan. Mutta valmistuttuani maisteriksi, suhteen ollessa entistä parempi vaan, mentiin naimisiin, ja olemme naimisissa tänä päivänäkin - olen nyt juuri täyttänyt 50. Ikäero ei ole missään vaiheessa ollut minkäänlainen ongelma.

Entä nyt

Vierailija
27/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita, mutta joskus ne numerot vaan ovat liian suuret.

T. Danny.

Vierailija
28/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Danny.

Vittuiletko?

T. Paavo Lipponen

Vierailija
29/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäsi kiinni. Itse 30-vuotiaana tapailin 18-vuotiasta tyttöä. Ikämme olivat juuri molempien mieleen. 

Vierailija
30/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan jossa mies on 32 ja nainen 17, hyvin toimii.

Vierailija
31/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakissa tuo ikäero olisi mitätön. Siellä yleensä kihlaparin toinen osapuoli on alle 10 vuotias ja toinen yli 40 vuoden ikäinen.

Vierailija
32/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pariskunnan jossa mies on 32 ja nainen 17, hyvin toimii.

Pedofiilin morsian 👍

Vierailija
33/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Danny.

Vittuiletko?

T. Paavo Lipponen

Amatöörit

T: Kuningas Sauli I

Vierailija
34/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi alkaa harmittaa kun hän on 38 v ukko ja itse olet vielä 30 vuotias nuorukainen

30 ei ole enää nuori

30 vuotias nainen on aika rupu. 

Vierailija
35/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares. Tee mitä teet. 

Vierailija
36/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Molemmilla vielä aivojen fyysinenkin kehitys kesken eli keskenkasvuiset poika ja tyttö olette :)

Vierailija
37/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseen ei, suhteeseen joo. 

Vierailija
38/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on ihan mitätön, tosin väärään suuntaan. 

Vierailija
39/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuossa kohtaa ole liikaa, jos ei siltä tunnu. Mutta myöhemmin se voi olla liikaa, jos itse olet aktiivinen ja elät terveesti ja miehellä on eri tavat. Nythän et vielä mitenkään tiedä miten se menee, mutta alkoholin käyttöön kannattaa kiinnittää huomiota. Jos tissuttelee nyt, niin todennäköisesti se vain pahenee ja ukko rapistuu. Jos ei juo liikaa, ei polta ja urheilee, ja kaikki muukin on kunnossa, niin ei haittaa. 

Vierailija
40/44 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte suunnilleen samoja asioita elämältä niin ei ole liian iso ikäero. Ongelma siinä tapauksessa jos toinen haaveilee perheen perustamisesta nopeallakin aikataululla ja toinen haluaa elää vielä nuoruuttaan ja miettiä lapsia vasta 10 vuoden päästä.