Mies 30 ja nainen 22, onko liian iso ikäero?
Tapailen kolmekymppistä miestä ja ikäero pohdituttaa. Kadunko myöhemmin
Kommentit (44)
No ei todellakaan ole. Itse tapasin mieheni kun olin 19, hän oli 34. Seurusteltiin aika pitkään siksi, kun minä kuitenkin olin suht nuori ja mies varsinkin epäili, että jos opiskeluaika muuttaisi minua enkä haluaisikaan häntä vaan esim. jonkun toisen opiskelijan. Mutta valmistuttuani maisteriksi, suhteen ollessa entistä parempi vaan, mentiin naimisiin, ja olemme naimisissa tänä päivänäkin - olen nyt juuri täyttänyt 50. Ikäero ei ole missään vaiheessa ollut minkäänlainen ongelma.
Olette varmaan henkisesti noin saman ikäiset, pitäisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
En voi luvata, että et katuisi joskus myöhemmin. Oma kokemus kuitenkin on, että olin itse 22 ja puoliso 32, kun aloimme seurustelemaan ja nyt 17 vuotta suhdetta takana. Sinun täytyy itse miettiä, että mitä ikäero tarkoittaa eri elämänvaiheissa ja miltä se sinusta tuntuu.
Katuisi myöhemmin että on saanut olla aiemmin onnellinen? Jeesus mikä imbesilli sinä olet 😂 minuakin muuten vtuttaa ,että sain elää onnellisessa parisuhteessa 4 vuotta, vaikka se sitten lopulta niin sanotusti karahtikin kiville. Terveisiä vain ex muijalle .
Sitten kun opit elämästä sen, että se on rajallisen pituinen ja sen kestoa et etukäteen tiedä ja sen lisäksi opit, että kaikki hyvä loppuu aikanaan, mutta onneksi se huonokin loppuu..
ja sitten kun oikein tarkkaan mietit, jos aina hylkäät sen kaiken hyvän vain sen vuoksi, että se joskus loppuu, niin lopulta huomaat elänneesi koko ikäsi ilman sitä onnellista, hyvää elämää ikäänkuin paskat housuissa peläten niitä huonoja asioita..
Tuskin tästä mitään ymmärsit, mutta älä anna pelolle valtaa.. 😂
Jos oot ikäiseksesi epäkypsä ja mies taas kypsä aikuinen niin on liikaa. Nää on tosi tapauskohtaisia juttuja. Yleisesti ottaen 8v on kuitenkin ihan normaali ikäero viel
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Itse tapasin mieheni kun olin 19, hän oli 34. Seurusteltiin aika pitkään siksi, kun minä kuitenkin olin suht nuori ja mies varsinkin epäili, että jos opiskeluaika muuttaisi minua enkä haluaisikaan häntä vaan esim. jonkun toisen opiskelijan. Mutta valmistuttuani maisteriksi, suhteen ollessa entistä parempi vaan, mentiin naimisiin, ja olemme naimisissa tänä päivänäkin - olen nyt juuri täyttänyt 50. Ikäero ei ole missään vaiheessa ollut minkäänlainen ongelma.
Entä nyt
Ikä on vain numeroita, mutta joskus ne numerot vaan ovat liian suuret.
T. Danny.
Vierailija kirjoitti:
T. Danny.
Vittuiletko?
T. Paavo Lipponen
Itsestäsi kiinni. Itse 30-vuotiaana tapailin 18-vuotiasta tyttöä. Ikämme olivat juuri molempien mieleen.
Tiedän pariskunnan jossa mies on 32 ja nainen 17, hyvin toimii.
Irakissa tuo ikäero olisi mitätön. Siellä yleensä kihlaparin toinen osapuoli on alle 10 vuotias ja toinen yli 40 vuoden ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pariskunnan jossa mies on 32 ja nainen 17, hyvin toimii.
Pedofiilin morsian 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Danny.
Vittuiletko?
T. Paavo Lipponen
Amatöörit
T: Kuningas Sauli I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi alkaa harmittaa kun hän on 38 v ukko ja itse olet vielä 30 vuotias nuorukainen
30 ei ole enää nuori
30 vuotias nainen on aika rupu.
Ei ole. Molemmilla vielä aivojen fyysinenkin kehitys kesken eli keskenkasvuiset poika ja tyttö olette :)
Ikäero on ihan mitätön, tosin väärään suuntaan.
Ei se tuossa kohtaa ole liikaa, jos ei siltä tunnu. Mutta myöhemmin se voi olla liikaa, jos itse olet aktiivinen ja elät terveesti ja miehellä on eri tavat. Nythän et vielä mitenkään tiedä miten se menee, mutta alkoholin käyttöön kannattaa kiinnittää huomiota. Jos tissuttelee nyt, niin todennäköisesti se vain pahenee ja ukko rapistuu. Jos ei juo liikaa, ei polta ja urheilee, ja kaikki muukin on kunnossa, niin ei haittaa.
Jos haluatte suunnilleen samoja asioita elämältä niin ei ole liian iso ikäero. Ongelma siinä tapauksessa jos toinen haaveilee perheen perustamisesta nopeallakin aikataululla ja toinen haluaa elää vielä nuoruuttaan ja miettiä lapsia vasta 10 vuoden päästä.
Vasu pois sitten!!