Mies 30 ja nainen 22, onko liian iso ikäero?
Tapailen kolmekymppistä miestä ja ikäero pohdituttaa. Kadunko myöhemmin
Kommentit (44)
Kadut myöhemmin, vaikka nyt tuntuu hyvältä.
Vain sinä ja se toinen tiedätte, onko se liian suuri ikäero.
En voi luvata, että et katuisi joskus myöhemmin. Oma kokemus kuitenkin on, että olin itse 22 ja puoliso 32, kun aloimme seurustelemaan ja nyt 17 vuotta suhdetta takana. Sinun täytyy itse miettiä, että mitä ikäero tarkoittaa eri elämänvaiheissa ja miltä se sinusta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katuisi?
kolme kymppinen on vielä lapsi joten antakaa mennä
Onhan 8 vuotta paljon. Hän ollut 14, kun itse olet ollut tuon 22.
Voi alkaa harmittaa kun hän on 38 v ukko ja itse olet vielä 30 vuotias nuorukainen
Mies on puppa, mutta nainen ei ole lähellekään Mumman ikäinen - ei hyvä!
No eihän joidenkin parikymppisten suhteet yleensä loppuelämää kestä oli ikäeroa tai ei, ellei ole kyse jostain epäterveestä roikkumisesta/tyytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Voi alkaa harmittaa kun hän on 38 v ukko ja itse olet vielä 30 vuotias nuorukainen
Missä luki, että he ovat homoja?
Ihminen katuu niitä tekoja mitkä jäivät tekemättä.
Jos nyt tuntuu hyvältä ja tuntuu vaikka seuraavat 2 vuotta, niin ei niitä hyviä asioita sinulta pois vie se, että jos joskus tulevaisuudessa eroaisittekin. Silloin kun ei enää tunnu hyvältä. Mitä siinä menettää? Lähinnä sen hyvän ja jos se hyvä loppuu ja muuttuu huonoksi, niin sitä huonon menettämistä ei yleensä surra. Elä elämääsi siten mikä hyvältä tuntuu. Nyt suret etukäteen ja SE on ihan väärä tapa saada elää onnellinen elämä.
Just Do it!
Vierailija kirjoitti:
30 ei ole enää nuori
Ei olisi, ellei ap olisi niin keskenkasvuinen henkisesti.
Ihan yksilöllistä. Minun mies on 42v ja minä olen 31v. Tämän ikäisenä kyseinen ikäero ei tunnu juuri miltään, mutta jos ajattelen itseäni sinun iässä, niin olin vielä tosi vaiheessa itseni kanssa. Sinun pitää kuunnella itseäsi ja elää siten kuin sinusta tuntuu. Vanhempi ihminen ei välttämättä enää muista omasta nuoruudesta/ymmärrä joitain asioita joita sinulla on tarve kokea. Elämässä katuu monia asioita mutta se nyt vaan kuuluu elämään. Mitä pelkäät että katuisit?
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omista mokista!
Nainen 30 ja mies 22, onko liian iso ikäero?