Olipa hauska asiakaspalvelija Jyskillä.
Varasin tuotteen, sitä pidetään varattuna 2 päivää. Eli mun olis pitänyt se viimeistään tänään hakea.
Asiat nyt ei sujunut kuten piti enkä päässyt hakemaan. Soitin omasta mielestäni myymälään ja olisin kysynyt voinko noutaa sen huomenna heti myymälän auetessa.
Puhelu ohjautuikin johonkin "keskukseen" ja aspa lupasi ilmoittaa myymälään että tulen noutamaan tuotteen huomenna. Että hän ei näe eroa siinä haenko tuotteen tänään klo 17.59 kun myymälä sulkeutuu klo 18 vai huomenna klo 10 kun myymälä aukeaa. Yleensä näitä varausaikoja ei kuitenkaan pidennetä.
Kysyin tarvitseeko hän varausnumeron. Ei tarvitse, hän näkee täältä puhelinnumeron perusteella mitä olen varannut =)
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Jyskistä Tokmanniin, oletteko huomanneet millainen ääni tai puhetyyli on nykyisin Tokmannin kuulutuksissa?
No millainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstakiusaajat päässeet koolle.
Älä nyt. Hyvä kun naurulta pystyy edes kirjoittamaan.
Se on kyllä hyvin valitettavaa. Naura vähän kovempaa.
Mahtaako ap tietää mitä hauska oikein tarkoittaa??????????????????? Aloituksessa ei ollut mitään hauskaa eikä se asiakaspalvelija ollut hauska vaan ihan asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaanottaen se oli aloittaja, joka otsikollaan johti harhaan, valehteli jopa.
Sieltä työnnettiin minulle luottokortti liikkeeseen kun olin yhden ainoan tuotteen ostanut ja laskulla,siksi laskulla kun tuotetta ei saanut suoraan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaanottaen se oli aloittaja, joka otsikollaan johti harhaan, valehteli jopa.
Oletko varma? Hauskan synonyymeja on mm. miellyttävä, mukava, kiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma? Hauskan synonyymeja on mm. miellyttävä, mukava, kiva
Kyllä tästä vähän petetty olo silti jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako se?
Tää oli oikeesti hauska ja tapahtui Järvenpään Jyskissä. Oltiin hakemassa kassalta ennalta varattua hyllyä. Kassalla nuori mies soitti puhelimella jonnekin vsrastoon:
"Täällä olis tällanen Minna Möttönen.. Otetaanko eestä vai takaa? Joo, on aika pienikokoinen"
Aloin nauraa ja jouduin kääntymään ympäri ja mennä kassasta kauemmaksi. Olen siis vielä pieni ja siro, joten osui ja uppos. Terveisiä Järvenpään mieskassalle😅
Vierailija kirjoitti:
Tää oli oikeesti hauska ja tapahtui Järvenpään Jyskissä. Oltiin hakemassa kassalta ennalta varattua hyllyä. Kassalla nuori mies soitti puhelimella jonnekin vsrastoon:
"Täällä olis tällanen Minna Möttönen.. Otetaanko eestä vai takaa? Joo, on aika pienikokoinen"
Aloin nauraa ja jouduin kääntymään ympäri ja mennä kassasta kauemmaksi. Olen siis vielä pieni ja siro, joten osui ja uppos. Terveisiä Järvenpään mieskassalle😅
No nyt oli hauska! Otapas ap mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako se?
Auttaa. Ei enää tarvitse lukea mitä kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä niin hauska juttu, että peräsuoleni lenti kaaressa lattialle ja tekohampaat seinään.
Vastauksesi oli yhtä hauska
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako ap tietää mitä hauska oikein tarkoittaa??????????????????? Aloituksessa ei ollut mitään hauskaa eikä se asiakaspalvelija ollut hauska vaan ihan asiallinen.
hauska (9) (komparatiivi hauskempi, superlatiivi hauskin) (taivutus)
Hei, minun nimeni on XX. Hauska tutustua!
Olipa hauska ilta! Otetaan uusiksi!
humoristinen, hupaisa, huvittava
hauska komedia
hauska stand-up-show
Tuo ei ollut (ollenkaan / lainkaan / suinkaan) hauskaa. (= tuo oli mautonta tai sopimatonta)
Mahdatko sinä. Yllä lainaus nykysuomen sanakirjasta.
Tää on niin tyypillistä vauvapalstaa.
Olisi joskus kiva nähdä livenä nämä mukamas vitsikkäät kuittailijat. Mahtaa olla paska elämä kun pitää nälviä vauvapalstalla ja vielä paljastaa oma tyhmyytensä.
Aivan hulvattoman hauska juttu. Minun täytyy nyt juosta huussiin, ennen kun menee housuun!