Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokranantajat Helsingissä: onko yksiön kantakaupungista saanut hyvin vuokrattua?

Vierailija
28.08.2024 |

Minulla on ollut sama vuokralainen yli 10 vuotta joten en ole yhtään kartalla nykytilanteesta. Hän muuttaa nyt isompaan asuntoon. Vuokrailmoituksissa näkyvät vuokrat ovat mielestäni melko samaa tasoa kuin mitä itse pyydän ja suunnilleen sama taso oli myös muutama vuosi sitten kun viimeksi kartoitin tilannetta. Mietin vain onko noissa pyydetyissä hinnoissa mahdollisesti ilmaa tällä hetkellä vai löytyykö vuokralainen edelleen kivuttomasti. Opiskelijoiden tilanteen muuttumisen voisi ajatella vaikuttavan yksiöiden kysyntään varsinkin kantakaupungin alueella. Itselläni ei ainakaan olisi ollut opiskelijana varaa tämän hintaiseen asuntoon.

Kertokaa kokemuksianne jos olette hiljattain etsineet vuokralaista!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kaksio Meilahdessa, vanhassa talossa. Putkirempat tehtynä, mutta tietysti näkee että talo ja asunto on suunniteltu kohta 80 vuotta sitten. Tällä hetkellä on todella paljon uutta tarjontaa, tosin sitä ei ole ydinkeskustassa, eikä se todellakaan ole halpaa. Koin että jouduin käyttämään sitä valttikorttia mikä minulle oli mahdollista: hinta. Asetin vuokran niin että uudiskohteiden omistajilla yhtiölainoineen ei ole mahdollista kilpailla kanssani, käytännössä karvan verran yli 22 euroa per neliö. Kiinnostusta oli jonkin verran, ei ruuhkaksi asti. Ei todellakaan mennyt ensimmäiselle näyttöön tulijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla