Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaat koirarodut. Mun om vaikea ymmärtää miten kukaan päätyy ottamaan sellaista kun tietoa nykyään on saatavilla

Vierailija
28.08.2024 |

Koirarotujaikn on niin paljon, että mikä ihme saa valitsemaan juuri sen sairaan rodun edustajan? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla oli ranskanbulldogi ja sillä todellakin kaikki mahdolliset vaivat. Koira jouduttiin lopettamaan 6-vuotiaana ja tuttava uhosi kuinka ei ota enää koskaan sairaaksi jalostettua koiraa. No, otti sitten mopsin.

Vierailija
22/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen äimistellyt kahden entisen työtoverini ratkaisuja: toisella englanninbulldoggi, toisella bostoninterrieri. Tyrmistystä lisää huomattavasti se että molemmat henkilöt ovat (muutoin) oikein fiksuja ja työssään sairaanhoitajina erittäin empaattisia ja valveutuneita. 

Se hoivavietti 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheen jossa on 2 cavalieria. En vaan ymmärrä mutta toisaalta en koe että on mun asiani mainita siitä heille.

Vierailija
24/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla julma ja sairas. Ei ainakaan mikään eläinten ystävä.

Miten voi vierestä katsoa kun koira ei saa henkeä kunnolla, kieli roikkuu ulkona kun ei mahdu suuhun yms. 

Ihmisen itsekkyys on järkyttävää. 

Vierailija
25/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vei lapsilekkin rakkaan nuoren ja terveen koiran piikille kysymättä minulta.

Koira oli kyllä miehen. Sanoi, että se on ilmastoteko. Ja hän kertoi ilmastohädästä ja siitä kuinka koiria on miljardi. Kuinka koira on vain sudesta jalostettu epäterve mutantti. Ilmeisesti hurahtanut viher-kulttiin.

Ei ole totta. Teet aloituksia tästä valheesta palstalla. Toivon ihan oikeasti ettet ole mennyt lisääntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi