Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menikö Susanilta paskat housuun - oikeustoimipelko vei sängyn pohjalle

Vierailija
09.02.2007 |

Nyt on sairaana, onko kuume. Eipä tuossa tiedotustilaisuudessa näyttänyt flunssaiselta ja nyt juttua että flunssa on pitkään vaivannut.

Joku epäili tuota maanis-depressiivisyyttä.

Mitäs luulet mikä on todellinen syy.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet säästänyt kaikki viestit kahden vuoden ajalta? Mulla ei edes mahtuisi minnekään enkä tiedä mitä tekisin niillä kaikilla viesteillä. Päivässä saan kymmeniä viestejä, vuodessa keskimäärin siis 3000-4000 tuhatta, voi olla enemmänkin kun mietin että jo pelkästään mieheni lähettää päivässä monta viestiä, plus kaverien viestit niin joo, ehkä lähempänä 6000 viestiä vuodessa. Niin ja unohdin, että jos lisätään tähän omat vastaukseni niin sehän tekee jo 12 000 suunnilleen per vuosi...

Onko järkeä...? Kerro miten säilytät ja miksi.

Vierailija
22/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin on myöntänyt että oli korviaan myöten rakastunut. Tässä tämä " rakkaus" menee vaan NIIN pahasti yli terveen meiningin.

Edelleen ole sitä mieltä että Susan Kuronen ei ole ihan henkisesti kunnossa. Kustantaja ja media yleensäkin ovat bonganneet uuden halukkaan kohujulkkiksen ja käyttävät armottomasti häntä hyväkseen niin kauan kun vaan lehdet myyvät Kurosen naamalla.

Se ei kauan kestä, sillä kun Vanhanen ei ole ryhtynyt julkiseen keskusteluun, aiheesta ei kohta saada enää mitään uutta. Vaan miten käy läheisriippuvaisen Susan raukan silloin? Viimeisenä vetonaan voi vielä tuoda julkisuuteen uuden " rakkaansa" , jonka kanssa kaikki on nyt NIIn hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täl hetkelläkin tallessa on 71 viestii.. ei ikinä muista poistaa...ja mul nokia 6125 ja on ihan kaikilta kavereilta yms.. mut tollasta tarkoituksellista yhen ihmisen lähettämii viestikasoja en ymmärrä :)

Vierailija
24/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin puhelin jatkuvasti lähes tukossa lasten lähettämistä viesteistä. " Oon Petralla" " Saanko ottaa jätskii" " ok" " koska tuut" ym.

Ei se voi kännykässä niitä kaikkiä viestejä säilytää, ellei ihan tietoisesti niitä todisteiksi kerännyt.

Melko sairasta touhua.

Vierailija
25/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

illan yksinäisinä hetkinä. Kun rakkauskirjeitä ei enää kirjoiteta paperille nykyään. Minulla on puhelimessa tallessa tärkeät viestit, esim. vauvan syntymään liittyvät. Turhat toki poistan. Olisi kauheaa, jos ei jäis mitään kirjoitettua jäljelle tärkeistä, tunnepitoisista asioista.

Vierailija
26/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli säilyttäisit viestit, koska ne on pääministeriltä?

Millä tavalla miehen asema on merkityksellinen jos oikeasti on rakastunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän