Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan totaalinen ääliö jokaisessa työhaastattelussa

Vierailija
27.08.2024 |

Änkytän, en saa sanaa suustani eikä mun puheessa ole mitään johdonmukaisuutta. Ärsyttää, koska normaalisti osaan puhua ihan järkeviä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Jännitän vain niin pirusti. Mutta mä sanon tämän aina alussa ja yleensä käännän sen niin, että haluan vain paikkaa niin kovasti. ;) 

Itse asiassa se on kyllä toiminut. Olen saanut melkein aina paikan, johon olen halunnut/ jännittänyt. Niitä en, jossa tätä ei tapahdu. Käytän sitä itseni inhimillistämiseen. Eli Koita tehdä siitä "vahvuutesi." 

Vierailija
2/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ylelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tuu ikinä saamaan mitään työtä työhaastatteluista. Mulla on adhd, joka ottaa kierroksia jännittävissä tilanteissa.

Viimeksi taisin hölistä jotain ummetuksesta ja sitä edellisen kerran jotain muuta terveysasiaaja nää HR-tyypit vaan nyökkäilee keskeyttämättä, ikään kuin mahdollistavat jännittävässä tilanteessa purkautuvan puhetulvan

Vierailija
4/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä änkytän jonkin verran ihan normaaleissa olosuhteissakin. Jotenkin sitä vain unohtaa kesken lauseen, että miten joku sana pitäisi taivuttaa.

Vierailija
5/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkihan noita jännittää, ja monet on hirveän kriittisiä itseään kohtaan. Minustakin tuntuu, että olen ollut ääliö jokaisessa haastattelussa, mutta silti olen saanut monta hakemaani työtä.

Kannattaa kuitenkin muistaa sekin, että kaikki ei näy aina ulospäin niin pahana, kuin miltä itsestä tuntuu. Muistan kun joskus opiskeluaikoina videoitiin esitelmiä. Jännitin ihan hirveästi, sydän hakkasi hulluna ja tuntui, että takeltelin koko ajan ja olin hengästynyt jne. Videolla se ei kuitenkaan näkynyt käytännössä ollenkaan.

Vierailija
6/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tuu ikinä saamaan mitään työtä työhaastatteluista. Mulla on adhd, joka ottaa kierroksia jännittävissä tilanteissa.

Viimeksi taisin hölistä jotain ummetuksesta ja sitä edellisen kerran jotain muuta terveysasiaaja nää HR-tyypit vaan nyökkäilee keskeyttämättä, ikään kuin mahdollistavat jännittävässä tilanteessa purkautuvan puhetulvan

Mullekin käy näin päin: jännittäessä alan höpöttämään hirveesti. En oo terveysjuttuja kyl puhunut mutta muuten nolottaa jälkikäteen se päpätys. Multa on haastattelija kysynyt olenko karjalainen, heh. No, puoliksi olen ja hänkin oli. Sain paikan.

Vierailija
7/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää mistä tyylistä haastattelija lopuksi tykkää, niin turha hävetä. Se voi olla että juuri sun tyylinen halutaan siihen.

Vierailija
8/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi tietää mistä tyylistä haastattelija lopuksi tykkää, niin turha hävetä. Se voi olla että juuri sun tyylinen halutaan siihen.

Sun tyylinen? 

Vierailija
9/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis kelpaa töihin koska et kestä paineita etkä kykene normaalia juttelua ihmisten kanssa.