Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?
Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.
Kommentit (201)
Yhtä ystävän exää oli pakko käydä kokeilemassa heidän eron jälkwwn kun olin kuullut ystävältä niin paljon hehkutusta niiden seksielämästä ja varsinkin miehen koosta. Olihan se mielettömän kiihottavaa kun pitkän flirttailun ja lämmittelyn jälkeen pääsin vihdoin riisumaan hänen hosujaan ja vahvistamaan tarinat todeksi. Suihin ottaessa sai runkata kahdella kädellä ja silti riitti suun täydeltä munaa. Varmaan oli lähellä maagista 20cm rajaa ja sain juuri ja juuri sormeni sen ympäri. Elämäni parhaat ja nautinnollisimmat seksikokemukset sain sinä yönä ja seuraavana aamuna, joten ei jäänyt todellakan kaduttamaan että kokeilin
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ystävän exää oli pakko käydä kokeilemassa heidän eron jälkwwn kun olin kuullut ystävältä niin paljon hehkutusta niiden seksielämästä ja varsinkin miehen koosta. Olihan se mielettömän kiihottavaa kun pitkän flirttailun ja lämmittelyn jälkeen pääsin vihdoin riisumaan hänen hosujaan ja vahvistamaan tarinat todeksi. Suihin ottaessa sai runkata kahdella kädellä ja silti riitti suun täydeltä munaa. Varmaan oli lähellä maagista 20cm rajaa ja sain juuri ja juuri sormeni sen ympäri. Elämäni parhaat ja nautinnollisimmat seksikokemukset sain sinä yönä ja seuraavana aamuna, joten ei jäänyt todellakan kaduttamaan että kokeilin
Selvä juttu Raimo, sulla yhä noita typoja tulee tekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso ja voin antaa sitä. Jos et ole normaali, eron jälkeinen pullukka. Niille en anna, koska voin valita paremmat päältä.
Mitens asia on?
Johan on ukko! Ei anna normaalille eikä pullukalle! Nyt kaikki epänormaalit laihat liikkeelle, että tuokin ressukka saa piparia edes kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso ja voin antaa sitä. Jos et ole normaali, eron jälkeinen pullukka. Niille en anna, koska voin valita paremmat päältä.
Mitens asia on?
joopa joo eli baarissa näytät munaa kaikille tai muualla.
Ei tartte baareissa notkua, kun puhelin soi koko ajan.
Ulosottomies soittelee?
Se on varmaan suihinottomies, joka tuolle soittelee.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt. Ystävättäreni uusi mies oli mukana saunomassa ja paljussa ja ihailin hänen komeaa varustustaan kyllä koko illan salaa. Koitin vihjailla ja esitellä itseäni kun jäätiin hetkeksi paljon kahdestaan, mutta ei tuottanut ainakaan vielä haluttua lopputulosta. Ehkä ensi kerralla pitää olla vielä vähän suorempi?!
Sinähän olet todella luotettava ja ihana ystävä. Toivottavasti ystävättäresi tajuaa asian ja katkaisee välit. Törkeää käydä vokottelemaan toisen miestä ja tyrkyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sun ystävä myös mies, vai oliko tää megakulli bi?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään naisystäväni miehen olevan hyvä sänkykumppani ja että hänellä on myös iso penis. Erään kerran ravintolassa tapasin tuon miehen ja loppuillasta ollessani hullussa humalassa ehdotin miehelle, että mentäisiin harrastaan seksiä. Onneksi mies torjui ehdotukseni mm. tuttavuuteen vedoten. Juuri siinä tilanteessa ehkä harmitti, mutta myöhemmin hävetti aivan sairaasti.
Humalassa tulee tehtyä kaikkea tyhmää. Jopa eksyttyä sänkyyn epäsopivan kumppanin kanssa.
Mulle isokaluinen mies on turn off. Tiedän ettei tuu sopimaan "sillä saralla". Just vähän aikaa sitten eräs mies kehuskeli sitä kuinka hänellä on iso ja kerroin hänelle että sitten ei kiinnosta 🙈
Ketjuun ovat kirjoittaneet ja esiintyneet naisina esimerkiksi:
Homo-Pekka Järvenpäästä
HIV -Timppa Kampista
HIV-Jokke Eirasta
Mr. Eino-Setä Tuusulasta
Anaalinsurvojat Ry.n PJ Bi-Make1968
Limapappi Nastolasta
Levarihomo Hämeenlinnanväylältä Janakkalasta
USVIdeon pojat
Olen toki, mutta myös muista syistä, esim. että meidän välinen kemia oli ihan mahtava, hän nuoli ja herkutteli pillullani, antoi huomiota isoille rinnoilleni ja pepulleni, ja osasi käyttää isoa parruaan hyvin! Tapailimme useita kertoja jokusen vuoden. Oli puhtaasti seksisuhde.
En koskaan. Aina olen harrastanut seksiä joko sen vuoksi, että tykkään miehestä tai rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon suuren kullan vetovoiman. Naisellani on aivan mielettömän ihanan tuntuinen, tiukka ja supisteleva pimppi. En vaihda naistani ikinä, vaikka aina ei hyvin menekään.
Meillä ollut sama juttu. Vaimoni on aina rakastanut vähän liian isoa kulliani ja minä hänen vähän liian pientä voimakasta pilluaan. Kumpikaan ei ole halunnut vaihtaa joten oltu koko ikä yhdessä. Tosin meillä on muutenkin mennyt kaikki aina hyvin.
Ääh. Joku idiootti on jauhanut täällä samaa juttua jo kymmenen vuotta. T: vielä oravapilluisempi ja isompikaluisen nainen.
Kyllä joskus juuri 18 täyttäneenä oltiin ystävien kanssa Espanjassa ja tietysti halut oli ihan hurjat kun reilu viikko ilman seksiä. Katselin viikon mittaan yhtä tummaa miestä joka veti allas jumppaa ja kaikkea muuta ajanvietettä altaalla. Kiinnitin huomiota sen tiukkoihin uikkareihin jossa vaikutti olevan melko kookas muna. Yhtenä päivänä en enään malttanut mieltä vaan menin juttelemaan ja kysyin haluisko se harrastaa seksiä kanssani ja tietysti halusi. Sovittiin treffit illaksi ja lopuksi mentiin sen luokse ja ruettiin suutelemaan ja vähentää vaatteita. Housuista paljastui ihan älyttömän iso penis. Pitkien esileikkien jälkeen rupes panemaan ja eihän se mahtunut kun ehkä puoliksi sisään. Mutta siinä kiimassa tuntui hyvältä. Sen jälkeen en ole erikoisesti pitänyt niin isoista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, tiesin yhden mustan miehen, joka oli tosi rajun näköinen ja mua 20 vuotta vanhempi. Tiesin että hänellä oli valtava kalu, joten ihan sen takia nain miehen kanssa.
Women written by men. Naurattaisi jos ei itkettäisi.
Tietäisitpä kuinka se nai mua pitkään. Etkö kestä, että naisia nai tummaihoiset ja isokaluiset miehet?
En kestäisi, en todellakaan.
Nimittäin sellaiseen naiseen en koskisi enää edes heinäseipäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joo, nyt ollaan oltu 5v aviossa.
Mutta ajatus lähti ihan kiinnostuksesta miltä tuntuu saada kunnon kyydit.
Alkuun oli vaikeaa varsinkin kun tottunut normi kaluun. Sitten kun löytyi luotto ettei repeä ja rentous niin pnhan se aivan eri svääreissä
miten näit baarissa tai muualla kalun koon?.minä jos lähden baariin mulla on housut jalassa ja yleensä ei ole erektio päällä.
Kyllähän miehillä on erikokoiset etumukset rentoina. Joillain hädin tuskin erottuu mitään,joillain on ison nyrkkn kokoinen kasa yritetty sulloa housuihin. Antaa toiveita että tavarakin on iso. Viimeistään sitten pussailtaessa salaa kokeilen.
Peniksen kokokeskustelua, mitäpä muutakaan.
Todellakin. Tykkään välillä saada epämukavan isoa elintä, jopa niin, että lujat työnnöt sattuvat, kun terskanpää paukuttaa kohdunsuuta liian nopeassa panossa. Siinä on jotain niin häpeilemättömän upeaa, että nautin siitä erittäin paljon! Ratsastaminenkaan ei onnistu kunnolla, mutta tykkään venyttää pilluani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joo, nyt ollaan oltu 5v aviossa.
Mutta ajatus lähti ihan kiinnostuksesta miltä tuntuu saada kunnon kyydit.
Alkuun oli vaikeaa varsinkin kun tottunut normi kaluun. Sitten kun löytyi luotto ettei repeä ja rentous niin pnhan se aivan eri svääreissä
miten näit baarissa tai muualla kalun koon?.minä jos lähden baariin mulla on housut jalassa ja yleensä ei ole erektio päällä.
Kyllähän miehillä on erikokoiset etumukset rentoina. Joillain hädin tuskin erottuu mitään,joillain on ison nyrkkn kokoinen kasa yritetty sulloa housuihin. Antaa toiveita että tavarakin on iso. Viimeistään sitten pussailtaessa salaa kokeilen.
Sinä se Rampe jaksat.
Ok Rami.