Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?

Vierailija
27.08.2024 |

Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuko se iso myös kakkoseen?

Ei ainakaan vaimolle kun on liian paksukin. Joten eipä ole tarvinnut hinkua pyllyyn laittoa. 

Vierailija
42/201 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen harrastanut seksiä siksi, että tiesin miehellä olevan isot halut. Kun kyseessä oli nuori mies, ja itse tätä elämän puolta kokenut kypsään ikään ehtinyt nainen, en voinut vastustaa syntistä kiusausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joo, nyt ollaan oltu 5v aviossa.

Mutta ajatus lähti ihan kiinnostuksesta miltä tuntuu saada kunnon kyydit.

Alkuun oli vaikeaa varsinkin kun tottunut normi kaluun. Sitten kun löytyi luotto ettei repeä ja rentous niin pnhan se aivan eri svääreissä

miten näit baarissa tai muualla kalun koon?.minä jos lähden baariin mulla on housut jalassa ja yleensä ei ole erektio päällä.

Baarissa? Ihan seksiseuraan vihkiytyneeltä palstalta bongasin

Vierailija
44/201 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt. Ystävättäreni uusi mies oli mukana saunomassa ja paljussa ja ihailin hänen komeaa varustustaan kyllä koko illan salaa. Koitin vihjailla ja esitellä itseäni kun jäätiin hetkeksi paljon kahdestaan, mutta ei tuottanut ainakaan vielä haluttua lopputulosta. Ehkä ensi kerralla pitää olla vielä vähän suorempi?! 

Vierailija
45/201 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso ja voin antaa sitä. Jos et ole normaali, eron jälkeinen pullukka. Niille en anna, koska voin valita paremmat päältä.

Mitens asia on?

joopa joo eli baarissa näytät munaa kaikille tai muualla.

Tottakai sitä munaa kuuluu esitellä baarissa. Itse en muualla esittele. Ainoastaan baarissa helikopterin roottori käynnissä. 

Vierailija
46/201 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, Päinvastoin kerran vetäydyin mahdollisuudesta, kun miehellä oli aivan järkyttävän kokonen seisokki. Pelästyin, että se sattuu.

Vierailija
47/201 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen jäänyt "riippuvaiseksi" erään vanhemman miehen todella isosta terskasta. En voi vastustaa kiusausta, sillä fiiliksellä ollessani.

Soitan hänelle aina joskus ja ehdotan kyläilyä. Sitä on vaan niin mahtava ottaa suuhun.

t: Eräs ukkomies

Vierailija
48/201 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella tyttöystävälläni on todella tiukka pillu. Ennen kuin etenimme intiimille tasolle, hän varmisti, ettei minulla ole isoa kalua, koska ne ei mahdu.

Vierailija
49/201 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-bileet.

Vierailija
50/201 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun oli vaikeaa varsinkin kun tottunut normi kaluun. Sitten kun löytyi luotto ettei repeä ja rentous niin pnhan se aivan eri svääreissä

Vaikea ymmärtää miten tavalliset miehet voivat motivoitua pariutumiseen tällaisten tunnustusten jälkeen. 

Minä olen tuon takia lopettanut naisten yrittämisen. Kun ei tavis kalu riitä niin turha se on naisia lähestyä.

Vierailija
51/201 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso; pitkä ja ohut, paksu ja lyhyt vaiko pitkä ja paksu?

Vierailija
52/201 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso; pitkä ja ohut, paksu ja lyhyt vaiko pitkä ja paksu?

Toetysti se pitkä ja paksu, josta tulee monta desiä spermaakin kerralla. Mutta pitää osata sitä sitten käyttääkkin

Vierailija
53/201 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siehän vitsin murjaisit...iso....hahahahahaha iso.....

Vierailija
54/201 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso ja voin antaa sitä. Jos et ole normaali, eron jälkeinen pullukka. Niille en anna, koska voin valita paremmat päältä.

Mitens asia on?

joopa joo eli baarissa näytät munaa kaikille tai muualla.

Ei tartte baareissa notkua, kun puhelin soi koko ajan.

Ulosottomies soittelee?

Vierailija
55/201 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni miehen varustusta ovat monet ihmetelleet. Mitä tuon miehen vaimo on kertonut edesottamuksista sänkyhommissa, niin kateeksi kävi ne jutut. Mies pystyy pyörittelemään sängyssä ja naimaan sitä koko yön, mutta toisaalta tulee silloin kun haluaa tai vasta kun pyydetään. Paksu ja kova hieman alle 20cm penis. Harrastelivat kaiken lisäksi tuolloin anaaliseksiä niin olin, että mullekin vois joku antaa koko yön kestävät kyydit jättimunalla. Siitä se alkoi pyörimään mielessä ja fantasioissa. Kun oltiin niillä isommassa illanvietossa, niin pikku humalassa päätin yritttää. Illalla grillatessa yöpalaa kävin halailemassa, hipaisin kalua vähän shortsien lahkeen päältä ja kerroin, että haluaisin joskus sänkyyn. Mies siihen hymyili isosti mutta ei sanonut mitään. Kyllä myöhemmin hävetti ja harmitti yhtäaikaa.

Vierailija
56/201 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan hoito, kenen kanssa ei tultu toimeen oikeastaan ollenkaan. Lähinnä vain vittuiltiin toisillemme. Mutta aina vain puhelin kilahti, ja nainen kysyi saisiko tulla käymään. Valitteli monta kertaa miten ei pitänyt yhtään minusta (ja minä en hänestä), mutta "sulla on niin ihana kalu ja osaat käyttää sitä". 

Vierailija
57/201 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten näit baarissa tai muualla kalun koon?.minä jos lähden baariin mulla on housut jalassa ja yleensä ei ole erektio päällä.

Kuka nyt baariin lähtee ilman erektiota? Sinne mennään vähintäänkin hirvee jöpötys päällä. Siitä sitten erottaa ainakin, kenellä muna toimii ja kenellä ei.

Jos ei oo erektio päällä baariin mennessä niin sitten siinä ekan tuopin kanssa pöydässä istuessa vatkataan muna kovaks ennen kun lähestytään naisia.

Jos ei meinaa pöydässäkään kovettua niin sit pitää lähestyä naisia, samalla vatkaten mulkkua niin vimmatusti.

Vierailija
58/201 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikaisella kaverillani oli melko seiväs. Leikilläni kysyin, mihin saakka venyy. Sanoi, että vaivatta 25 cm. Ajokortin saatuaan hänen kyydissä istui usein sellaisia kolmekymppisen näköisiä muijia.

Vierailija
59/201 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni miehen varustusta ovat monet ihmetelleet. Mitä tuon miehen vaimo on kertonut edesottamuksista sänkyhommissa, niin kateeksi kävi ne jutut. Mies pystyy pyörittelemään sängyssä ja naimaan sitä koko yön, mutta toisaalta tulee silloin kun haluaa tai vasta kun pyydetään. Paksu ja kova hieman alle 20cm penis. Harrastelivat kaiken lisäksi tuolloin anaaliseksiä niin olin, että mullekin vois joku antaa koko yön kestävät kyydit jättimunalla. Siitä se alkoi pyörimään mielessä ja fantasioissa. Kun oltiin niillä isommassa illanvietossa, niin pikku humalassa päätin yritttää. Illalla grillatessa yöpalaa kävin halailemassa, hipaisin kalua vähän shortsien lahkeen päältä ja kerroin, että haluaisin joskus sänkyyn. Mies siihen hymyili isosti mutta ei sanonut mitään. Kyllä myöhemmin hävetti ja harmitti yhtäaikaa.

Elä häpeä ja harmittele, olen tuollaisen tilanteen kokenut mies, tuon kyllä muistan hautaan asti

Vierailija
60/201 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se saa mut ihan kuumana käymään kun tiedän tai olen kuullut juttua jollain miehellä olevan suuri penis. Joskus ihan hävettää oma toiminta jälkeenpäin kun olen itseäni tyrkyttänyt miehelle jonka ison kullin olen nähnyt vaikka saunassa. Mutta se häpeä on pientä siihen nautintoon ja tyydytykseen nähden, jota pitkä ja paksu penis minulle tuottaa 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän