Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?
Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.
Kommentit (201)
Olen joo, nyt ollaan oltu 5v aviossa.
Mutta ajatus lähti ihan kiinnostuksesta miltä tuntuu saada kunnon kyydit.
Alkuun oli vaikeaa varsinkin kun tottunut normi kaluun. Sitten kun löytyi luotto ettei repeä ja rentous niin pnhan se aivan eri svääreissä
Vierailija kirjoitti:
Alkuun oli vaikeaa varsinkin kun tottunut normi kaluun. Sitten kun löytyi luotto ettei repeä ja rentous niin pnhan se aivan eri svääreissä
miten näit baarissa tai muualla kalun koon?.minä jos lähden baariin mulla on housut jalassa ja yleensä ei ole erektio päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen, tiesin yhden mustan miehen, joka oli tosi rajun näköinen ja mua 20 vuotta vanhempi. Tiesin että hänellä oli valtava kalu, joten ihan sen takia nain miehen kanssa.
Women written by men. Naurattaisi jos ei itkettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso ja voin antaa sitä. Jos et ole normaali, eron jälkeinen pullukka. Niille en anna, koska voin valita paremmat päältä.
Mitens asia on?
joopa joo eli baarissa näytät munaa kaikille tai muualla.
Ei tartte baareissa notkua, kun puhelin soi koko ajan.
nyt pena välillä ulos sieltä yksiöstä on jutut sitä rataa jo.
Rakastele sinä vaan itsesi kanssa. Sulla ei puhelin pirise...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso ja voin antaa sitä. Jos et ole normaali, eron jälkeinen pullukka. Niille en anna, koska voin valita paremmat päältä.
Mitens asia on?
joopa joo eli baarissa näytät munaa kaikille tai muualla.
Ei tartte baareissa notkua, kun puhelin soi koko ajan.
nyt pena välillä ulos sieltä yksiöstä on jutut sitä rataa jo.
Rakastele sinä vaan itsesi kanssa. Sulla ei puhelin pirise...
rakastele pena siellä yksiössä sitä sun puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
oletko harrastanut seksiä vain siksi että tiesit naisella olevan tiukka pimppa
Tullut jokainen kerta iloisena yllätyksenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, tiesin yhden mustan miehen, joka oli tosi rajun näköinen ja mua 20 vuotta vanhempi. Tiesin että hänellä oli valtava kalu, joten ihan sen takia nain miehen kanssa.
Women written by men. Naurattaisi jos ei itkettäisi.
Tietäisitpä kuinka se nai mua pitkään. Etkö kestä, että naisia nai tummaihoiset ja isokaluiset miehet?
Olen kerran. Nuorena yhden ystävän näin saunoessa. Täytyy myöntää että ihan koon perusteella lähestyin myöhemmin.
Muutaman kerran kyllä. Ihan kivoja muistoja noista on jäänyt.
Kun painauduimme toisiimme kiinni hotellin edessä, tunsin sen pituuden (kovuuden) ohutta kesämekkoani vasten. Kun tuli sitten se itse h-hetki, tiesin jo, mitä oli odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Kun painauduimme toisiimme kiinni hotellin edessä, tunsin sen pituuden (kovuuden) ohutta kesämekkoani vasten. Kun tuli sitten se itse h-hetki, tiesin jo, mitä oli odotettavissa.
Minulle kävi näin vaimoa ekaa kertaa tavatessamme. Olimme jo ehtineet suutelemasn ennen tanssilattialle menoa ja kullini oli jäänyt seisokissa tiukkojen farkkujen lahkeeseen ja meni pitkin reittä. Kerran kysyin vaimoltani, että oliko kullini koko yllätys, sanoi nähneensä ja tienneensä jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miten tavalliset miehet voivat motivoitua pariutumiseen tällaisten tunnustusten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toi on naisena niin seksikästä huomata se halatessa ja kun sit suudellaan se pyrkii koko ajan pystyyn mua vasten. Sojottelee niin ihanasti. Tietää mitä odottaa sit kun kuumissaan riisutaan vaatteita.
Tiedän erään naisystäväni miehen olevan hyvä sänkykumppani ja että hänellä on myös iso penis. Erään kerran ravintolassa tapasin tuon miehen ja loppuillasta ollessani hullussa humalassa ehdotin miehelle, että mentäisiin harrastaan seksiä. Onneksi mies torjui ehdotukseni mm. tuttavuuteen vedoten. Juuri siinä tilanteessa ehkä harmitti, mutta myöhemmin hävetti aivan sairaasti.
Ei olisi kannattanut. Sattui ja tuli vain ihan hirveän paha olo. Ei koskaan enää. Pitäköön tunkkinsa.
Ymmärrän tuon suuren kullan vetovoiman. Naisellani on aivan mielettömän ihanan tuntuinen, tiukka ja supisteleva pimppi. En vaihda naistani ikinä, vaikka aina ei hyvin menekään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon suuren kullan vetovoiman. Naisellani on aivan mielettömän ihanan tuntuinen, tiukka ja supisteleva pimppi. En vaihda naistani ikinä, vaikka aina ei hyvin menekään.
Meillä ollut sama juttu. Vaimoni on aina rakastanut vähän liian isoa kulliani ja minä hänen vähän liian pientä voimakasta pilluaan. Kumpikaan ei ole halunnut vaihtaa joten oltu koko ikä yhdessä. Tosin meillä on muutenkin mennyt kaikki aina hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko se iso myös kakkoseen?
Muutamalle mahtunut hitaasti hivuttaen
paskat suurimpaa osaan punkeroista suomi mammoista menee vaikka koivunhalko.