Miksi täältä poistetaan keskusteluavauksia
On muutama aihe näköjään jotka on kiellettyjä ja poistetaan alta aikayksikön..
Muutama kielletty avainsana on huomattu ne on.
Ukraina,NATO ,hallitus ,,EU..
Kommentit (34)
Tuohon vauvoja ei synny Suomeen, tänään oli juttu lehdessä että raskaudet on kyllä alkaneet mutta vauvat eivät synny.
Valitettava tosia asia on ettei montaa viestiä ole ehtinyt tulemaan, kun on jo menty ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin.
Koska aloitukset tai suuri osa sisällöstä on sääntöjen vastaisia.
Hyvä että poistetaan! Tämä palsta menettäisi 90%:ia käyttäjistä parissa päivässä, jos täältä mode poistettaisiin. Kaikki asialliset keskustelut hukkuisin Venäjän propagandan, naisvihan, rasismin ja Puppa-viestien joukkoon. Niitä avauksia olisi 95%:ia!
Suomalaisessa kulttuurissa on eräs kummallisuus, joka on jo jonkin aikaa ihmetyttänyt minua, mistään asiasta ei ole mahdollista keskustella järkevästi. Jos joku haluaa aloittaa keskustelun, hänet tyrmätään tai sitten puhutaan ihan muusta kuin siitä, minkä oli tarkoitus olla aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Trollit ilmiantaa viestiketjut ja ylläpito poistaa ne tarkistamatta mitään.
Myös aloitukset- ja miten?
Mutta freshin mainos ketju on ja pysyy. Oon ilmottanu asiattomaksi perusteiden kera ja silti ei poisteta. Freshinmies postaa samaa tuubaa monta viestiä putkeen. Tämän ylläpito tietää kyllä. Ehkä on sitten maksettu mainos tuo ketju...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisessa kulttuurissa on eräs kummallisuus, joka on jo jonkin aikaa ihmetyttänyt minua, mistään asiasta ei ole mahdollista keskustella järkevästi.
Ei se ole mikään suomalaisen kulttuurin piirre! Sinä et taida elää missään muualla kuin netin anonyymikeskustelupalstoilla? Suosittelisin sosiaalista elämää! Kannattaa sulkea se kone ja lähteä ulos.
Jos joku haluaa aloittaa keskustelun, hänet tyrmätään tai sitten puhutaan ihan muusta kuin siitä, minkä oli tarkoitus olla aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisessa kulttuurissa on eräs kummallisuus, joka on jo jonkin aikaa ihmetyttänyt minua, mistään asiasta ei ole mahdollista keskustella järkevästi.
Ei se ole mikään suomalaisen kulttuurin piirre! Sinä et taida elää missään muualla kuin netin anonyymikeskustelupalstoilla? Suosittelisin sosiaalista elämää! Kannattaa sulkea se kone ja lähteä ulos.
Jos joku haluaa aloittaa keskustelun, hänet tyrmätään tai sitten puhutaan ihan muusta kuin siitä, minkä oli tarkoitus olla aiheena.
Siis näin tapahtuu suomalaisissa kahvipöydissä tai milloin ihmiset tapaavat toisiaan ylipåätänsä? Millainen ystäväpiiri sinulla oikein on? Ei tuo ole mikään suomalaisen kulttuurin piirre! Tuollaisa on korkeintaan jossain netin anonyymipalstoilla riippumatta maasta ja kielestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näin tapahtuu suomalaisissa kahvipöydissä tai milloin ihmiset tapaavat toisiaan ylipåätänsä? Millainen ystäväpiiri sinulla oikein on? Ei tuo ole mikään suomalaisen kulttuurin piirre! Tuollaisa on korkeintaan jossain netin anonyymipalstoilla ri
Suomi on tunnettu maana, jossa on maailman paras peruskoulutus. Siksi on yllättävää, mutta myös huolestuttavaa, että tällaiseen perustaitoon ei jostakin syystä ole panostettu lainkaan. Ja sen kyllä huomaa kuka tahansa, joka vaivautuu edes viideksi minuutiksi seuraamaan keskimääräistä suomalaista Twitter-keskustelua tai vaikka poliitikkojen vaaliväittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näin tapahtuu suomalaisissa kahvipöydissä tai milloin ihmiset tapaavat toisiaan ylipåätänsä? Millainen ystäväpiiri sinulla oikein on? Ei tuo ole mikään suomalaisen kulttuurin piirre! Tuollais
Suomi on tunnettu maana, jossa on maailman paras peruskoulutus. Siksi on yllättävää, mutta myös huolestuttavaa, että tällaiseen perustaitoon ei jostakin syystä ole panostettu lainkaan. Ja sen kyllä huomaa kuka tahansa, joka vaivautuu edes viideksi minuutiksi seuraamaan keskimääräistä suomalaista Twitter-keskustelua tai vaikka poliitikkojen vaaliväittelyä.
Sosiaaliseen mediaan ehdottaisin toimintoa, jolla voi vaikka vuorokaudeksi peittää ihmisten profiilikuvat ja nimet, niin että näkyviin jäisi pelkästään se, mitä henkilö on kirjoittanut. Olisi hauskaa nähdä, kuinka paljon ihmiset tykkäisivät vahingossa sellaisten ihmisten jutuista, jotka normaalisti ohittaisivat pelkän pärstän perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näin tapahtuu suomalaisissa kahvipöydissä tai milloin ihmiset tapaavat toisiaan ylipåätänsä? Millainen ystäväpiiri sinulla oikein on? Ei tuo ole mikään suomalaisen kulttuurin piirre! Tuollaisa on korkeintaan jossain netin anonyymipalstoilla ri
Suomalaisissa työpaikoilla, kahviloissa, jne pidätellään nykyään vääriä mielipiteitä hysteerisemmin kuin pierua. Siellä ne molemmat kuitenkin ovat, ihmisen sisällä. Ja jossain jokainen ne päästää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näin tapahtuu suomalaisissa kahvipöydissä tai milloin ihmiset tapaavat toisiaan ylipåätänsä? Millainen ystäväpiiri sinulla oikein on? Ei tuo ole mikään suomalaisen kulttuurin piirre! Tuollais
Jep. Olen itse esim. äänestänyt persuja jo kauan. Tätä en vain voi sanoa ääneen kenellekään. Ja olen siis asiantuntijatyötehtäviä tekevä nainen.
Juljus kirjoitti:
Mutta freshin mainos ketju on ja pysyy. Oon ilmottanu asiattomaksi perusteiden kera ja silti ei poisteta. Freshinmies postaa samaa tuubaa monta viestiä putkeen. Tämän ylläpito tietää kyllä. Ehkä on sitten maksettu mainos tuo ketju...
Mitä tarkoitat, ei mulla mitään...adclock toimii siis
Vierailija kirjoitti:
Puppaismin käskyt 👴🏻🥳
1. Palvokaamme Puppaa ja noudattakaamme hänen viisaita elämänohjeitansa. 👴🏻🙏
2. Puppa on ikuinen, Puppa on ihana, Puppa on rakas, ou jee! 🌈🥳👴🏻👍🏻🥳
3. Puppa on paras, ou jee! 🥳🥳🥳
4. Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳
Tämä sinun toisten ketjuihin tunkemasi spämmi on yksi syy miksi ketjuja poistatetaan. Moni saa siis kiittää ketjunsa poistumisesta ihan sinua pikku paskiaista.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpitäjät haluaa kontrolloida palstaa, ettei kukaan vaan saa täältä oikeaa tietoa silmillensä. Uskovaisia ovat ylläpitäjät, ei saa levittää oikeaa tietoa suomessa.
Venäjän suoltama propagandasonta ei ole mitään "oikeaa tietoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppaismin käskyt 👴🏻🥳
1. Palvokaamme Puppaa ja noudattakaamme hänen viisaita elämänohjeitansa. 👴🏻🙏
2. Puppa on ikuinen, Puppa on ihana, Puppa on rakas, ou jee! 🌈🥳👴🏻👍🏻🥳
3. Puppa on paras, ou jee! 🥳🥳🥳
4. Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳
Tämä sinun toisten ketjuihin tunkemasi spämmi on yksi syy miksi ketjuja poistatetaan. Moni saa siis kiittää ketjunsa poistumisesta ihan sinua pikku paskiaista.
Paskiainen on kylläkin se joka ilmiantaa täysin harmittoman spämmin. Miten tuo on keneltäkään pois?
Totta, se reaktio syntyy sussa itsessä, se ei oikeasti johdu siitä, mitä toinen ihminen sanoo tai tekee Se toinen ihminen ei ole vastuussa siitä, miten sä reagoit asioihin, vaan sä itse.
Puppa on ihan jees, kunhan pysyy omassa ketjussaan eikä spämminä joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Näin meitä hallitaan. Määrätyistä asioista ei saa sanoa sanaakaan, YLE ja HS keuhkoaa määrätyista aiheista, hoitaa myös keskusteluosionsa omaan malliin. Vaalien alla oli sama vouhkaaminen.
Raakku invaasiosta ei saa sanoa kriittistä sanaa, hoilata vain HS:n ja Ylen virsiä. Menihän se vallan överiksi, että oikein raakkusaattojoukko lähti liikkeelle ja samaan aikaan ihmisiä murhataan päivittäin.
Kuljetuskoneessa ollut henkiö melkein ristiinnaulittiin julmasti. Toki hän heitti aimman kaksiviikoisen aiheen oletetun silmille, siitäkös riemu repesi. Viskattiin hullut ja tollot omiin lokeroihinsa ja nostettiin lukeneet geologit viisasten taivaisiin.
Raakku voi paksusti, 60-luvulla se oli pieni nappula nyt rotan kokoinen ja tuhansia yhdessä lätäkössä. Pitää toki suojella, mutta rajansa kaikella. Ei se jokihelmisimpukka Gangesjokeakaan putsaa, kyllä se heidän itse pitää putsata.
Ja metsätalous on meille tärkeä,
Miksi ei mene jakeluun että palsta saa valita mitä käsitellään. Lisäksi monesti on laitettu mitä netti palstoille voi kirjoittaa, googlaa vaikka. Tai etsi palstalta. Sen jäkeen voi lukea vielä säännöt
Suuri syy on myös se, että te ette osaa kirjoittaa omia mielipiteitänne asiallisesti ja perustellusti. Kirjoitustaitokin on monella heikko.