Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Odotan ja haudon, et ummetuslääke vaikuttais...
08.02.2007 |
onneks tääl saa aikaansa vähän kuluun ;)
Kommentit (2)
oon tätä jo ennenkin ottanut. pitäis varmaan ruveta ottaan ylläpitoannoksia ainakin joka toinen päivä, niin ei tulis ollenkaan tätä samperin ummetusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lactulos ratiopharm
sopii meille raskautetuille ;)