Kannattiko salasuhde?
Kokemuksia kaivataan
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattanut. Rakastuin varattuun mieheen, tulin raskaaksi (tarkoituksella) - ajattelin, että meistä tulee perhe. Mies ei ollut kanssani kuin vain seksin takia, ei jättänyt vaimoaan vaikka olimme saamassa lapsen yhdessä. Olen käynyt useissa terapioissa, jotta pääsisiin hänestä yli. Lasta rakastan tietenkin yli kaiken, mutta olen todella katkeroitunut ja riitelemme miehen kanssa jatkuvasti lapseen liittyvistä asioista. Vihaan ja rakastan miestä yhtäaikaa.
Turhaan miestä vihaat. Kuulostaa siltä, että yritit lapsen avulla ankkuroida miehen itseesi. Mies ansaitsee kaiken paskan mutta lasta kohtaan tuollainen on väärin, kun tuossa oli kuitenkin 99% todennäköisyys että homma räjähtää kasvoille ja lapsella ei sitten ole isää.
Mies halusi myös isäksi, mutta ei minua puolisokseen, vaikka luulin toisin. V
Voiko tällaisia ihmisiäkin olla olemassa? Hyi helvetti mikä h o r o !
Ei kannattanut. En saanut rakkautta suhteessa, joten hain muualta. Nykyään en ymmärrä miksi en eronnut ensin. Satutin toista (tätä en sinänsä niin kadu, koska hän satutti myös minua monin tavoin eikä tosiaan rakastanut tai arvostanut minua) mutta satutin myös itseäni tekemällä tekoja jotka eivät vastaa arvojani. Toisaalta, tuosta opin ja arvot vahvistui. Mun tapauksessa ei pidä paikkaansa sanonta "kerran pettäjä, aina pettäjä" vaan päinvastoin. Jos en olisi tuota kokenut, en välttämättä olisi tänä päivänä yhtä luotettava kumppani kun en vielä tietäisi miten pahasti tuollainen rikkoo sisintä.
En ymmärrä, miten joku voi elää itsensä kanssa pettäessään puolisoaan. Ihminen on sitä mitä hän itsestään tekee. En IKINÄ suostuisi elää elämääni pettäjänä, epärehellisenä ja salakavalana. Ihan sama millainen puolisoni olisi. Tässä on kyse siitä kuka ja mikä minä olen. Arvostan enemmän kuin mitään rehellisyyttä, suoruutta ja suoraselkäisyyttä. On maailman ihaninta ja helpointa elää elämää, jossa ei tarvitse peitellä, salailla ja piilotella mitään. En koskaan vaihtaisi osaani muuhun.
Kannatti. Sain prinssin ja puoli valtakuntaa.
Mitä ap oikein olettaa? Harva salasuhde toimii sen jälkeen kun asia on tullut julkisuuteen. Puuttuu se yhteinen salaisuus ja jos suhde toimii niin pariskunta keskittyy vainoamaan ja haukkumaan petettyä osapuolta.
Kannatti sikäli, että sain kyllä huomattavasti paremman elämänkumppanin siitä salasuhteesta. Mentiin siis naimisiin. Sitä häpeää yms., mikä tulee ohessa petoksesta ja salaa alkaneesta suhteesta, en kumminkaan suosittele kenellekään. Siitä ei oikein koskaan pääse yli, kuinka suhde alkoi.
Kannatti. Se herätti seksuaalisuuteni uudelleen monen vuoden jälkeen. En aio koskaan kertoa tästä suhteessa miehelleni. Miehenikin on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, vaikka ei tiedäkään sen syytä, mutta seksi on hyvää kotona ja ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Kannatti. Tuntisin saavani arvostusta miehenä eikä seksi ollut vallankäytön väline. Emme myöskään sitoutuneet mihinkään.
Niin, itsesi kannalta. Osaatko kuvitella tapahtunutta muiden läheistesi kannalta?
Kannatta. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä vain yhden ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten joku voi elää itsensä kanssa pettäessään puolisoaan. Ihminen on sitä mitä hän itsestään tekee. En IKINÄ suostuisi elää elämääni pettäjänä, epärehellisenä ja salakavalana. Ihan sama millainen puolisoni olisi. Tässä on kyse siitä kuka ja mikä minä olen. Arvostan enemmän kuin mitään rehellisyyttä, suoruutta ja suoraselkäisyyttä. On maailman ihaninta ja helpointa elää elämää, jossa ei tarvitse peitellä, salailla ja piilotella mitään. En koskaan vaihtaisi osaani muuhun.
Sano miksi sinä luulet erojen ja pettämisen olevan niin yleistä?
On kannattanut jo 8v Elän näin kahden naisen loukussa Vaimo ei aavista mitään
Kannatti. Se oli ainoa asia, joka oli jotain omaa ruuhkavuosien keskellä.
Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, mitä siellä kulissien takana tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
On kannattanut jo 8v Elän näin kahden naisen loukussa Vaimo ei aavista mitään
Tai sit sitä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, mitä siellä kulissien takana tapahtuu.
Yksikään suhde ei ole turvassa.
Kannatti. Säästin tuhansia euroja kun useiden vuosien laskin visvat salapanoon ammattilaisen sijaan
Kannattaa. Saan seksiä, läheisyyttä ja empatiaa mitä en saa omalta mieheltä koskaan. Toinen osapuoli on myös varattu, olemme rakastuneita mutta emme aio erota.
Kannatti ehdottomasti. Suhde tuli puolisolle ilmi ja se herättti hänen ajattelemaan ja panostamaan karillle ajautuvaan liittoomme. Ilman ulkopuolista suhdetta olisi ajauduttu avioeroon.
En tajua pettämistä, olet ihan oikeassa.