Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattiko salasuhde?

Vierailija
27.08.2024 |

Kokemuksia kaivataan 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi perhettä ja lukuisia muita ihmissuhteita meni säpäleiksi. Ei kannattanut. 

Vierailija
42/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kannattanut jo 8v Elän näin kahden naisen loukussa Vaimo ei aavista mitään 

Kyllä mä tiiän. Tää on vaan taloudellisesti kannattavaa näin ja mullakin on oma salarakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Saan seksiä, läheisyyttä ja empatiaa mitä en saa omalta mieheltä koskaan. Toinen osapuoli on myös varattu, olemme rakastuneita mutta emme aio erota. 

Ettepä te sitä välttämättä lopulta päätäkään. Kannattaa ainakin varautua, että saa pakata kamansa, kun ns paska osuu tuulettimeen.

Vierailija
44/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Saan seksiä, läheisyyttä ja empatiaa mitä en saa omalta mieheltä koskaan. Toinen osapuoli on myös varattu, olemme rakastuneita mutta emme aio erota. 

Ettepä te sitä välttämättä lopulta päätäkään. Kannattaa ainakin varautua, että saa pakata kamansa, kun ns paska osuu tuulettimeen.

Näissä salasuhteesta alkaneissa suhteissa on iso vaara, että historia toistaa itseään, ja jompikumpi alkaa etsiä jännitystä vieraasta sängystä.

Vierailija
45/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti ehdottomasti. Suhde tuli puolisolle ilmi ja se herättti hänen ajattelemaan ja  panostamaan karillle ajautuvaan liittoomme. Ilman ulkopuolista suhdetta olisi ajauduttu avioeroon.

Voi se syöstä teidät silti eroon, vaikka ette siltä seisomalta olisikaan eronneet. 😊

Vierailija
46/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa pääsemään eroon huonosta suhteesta.

Ehkä olisi jo aika ottaa itseään niskasta kiinni ja kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
47/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mielenterveys meni.

Vierailija
48/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti sikäli, että sain kyllä huomattavasti paremman elämänkumppanin siitä salasuhteesta. Mentiin siis naimisiin. Sitä häpeää yms., mikä tulee ohessa petoksesta ja salaa alkaneesta suhteesta, en kumminkaan suosittele kenellekään. Siitä ei oikein koskaan pääse yli, kuinka suhde alkoi.

You lose them how you get them. Ette voi koskaan luottaa toisiinne täysin. Historialla on tapana toistaa itseään ja pahoista tavoista on vaikea päästä eroon kun pääsee jännityksen makuun.

Vierailija
49/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet intohimoiset parisuhteet ovat alkaneet salasuhteista.

Surullista, että joku on niin turta, ettei voi kokea intohimoa normaalissa parisuhteessa.

Vierailija
50/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen moni pettää kumppaniaan. Usko ihmiskuntaan menee, kun tällaista ketjua lueskelee. Missä on ihmisten arvot ja selkäranka? No toivottavasti hyviä suoraselkäisiä ihmisiäkin on vielä olemassa.

Vierailija
51/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti. Opin rakastamaan ja rakastelemaan ja huomasin mikä on elämässä tärkeää. Erosin mutta en jatkanut salasuhteen kanssa myöskään pitkään.

Usein pettämisessä ongelma ei ole muissa ihmisissä vaan pettäjä itse on kadoksissa elämänsä kanssaan.

Vierailija
52/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten joku voi elää itsensä kanssa pettäessään puolisoaan. Ihminen on sitä mitä hän itsestään tekee. En IKINÄ suostuisi elää elämääni pettäjänä, epärehellisenä ja salakavalana. Ihan sama millainen puolisoni olisi. Tässä on kyse siitä kuka ja mikä minä olen. Arvostan enemmän kuin mitään rehellisyyttä, suoruutta ja suoraselkäisyyttä. On maailman ihaninta ja helpointa elää elämää, jossa ei tarvitse peitellä, salailla ja piilotella mitään. En koskaan vaihtaisi osaani muuhun. 

Heillä on usein muitakin ongelmia kuin pettäminen eli ei se kauhean hohdokasta loppujen lopuksi ole.

Vierailija
53/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatti, nyt minulla on kaksi naista, Hilla ja salarakas.

asiallisia vastauksia kiitos

Tuleeko vastauksen olla määräsisältöinen ollakseen "asiallinen"?

Vierailija
54/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovastikin auttoi muissa töissä täällä. Hän ei voinut unohtaa omaansa, ei minua rakastanut,vaikka humalassa puhui kauniita. 

Vierailija
55/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Mieheni on sanonut alusta saakka ettei ikinä eroaisi minusta vaikka pettäisin. Harmittaako? :) 

Vierailija
56/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se puoliso sitä päätä kuka muuttaa pois kotoa. Vai oletko itse joku lokki joka ei omista puolta kodistaan? Avioerossa ukko joutuu vielä pulittamaan lisää :D

Vierailija
57/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallaan salasuhteessa, sillä olen pitkän henkisen kamppailun jälkeen päästänyt itseni rakastumaan. Avioliitto, jota on takana noin 30 vuotta, on kuollut. Minkäänlaisia rakkaudenosoituksia ei ole ollut enää vuosiin. Mieltä olisi lämmittänyt, jos vaimo olisi sanonut vaikkapa, että "olet rakas ja tärkeä". Joku tietenkin ajattelee, että mitäpä makasit siellä sohvalla, se sammutti vaimon tunteet. Näin ei ollut asian laita, vaan töistä tultuani hoidin kodin ja laitoin ruuan, jotta vaimo sai harrastaa. Nyt töiden kautta on löytynyt 15 vuotta nuorempi kaunis ja ihana nainen, jolta saamani huomio on herättänyt miehen uudelleen henkiin.

M48

Vierailija
58/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallaan salasuhteessa, sillä olen pitkän henkisen kamppailun jälkeen päästänyt itseni rakastumaan. Avioliitto, jota on takana noin 30 vuotta, on kuollut. Minkäänlaisia rakkaudenosoituksia ei ole ollut enää vuosiin. Mieltä olisi lämmittänyt, jos vaimo olisi sanonut vaikkapa, että "olet rakas ja tärkeä". Joku tietenkin ajattelee, että mitäpä makasit siellä sohvalla, se sammutti vaimon tunteet. Näin ei ollut asian laita, vaan töistä tultuani hoidin kodin ja laitoin ruuan, jotta vaimo sai harrastaa. Nyt töiden kautta on löytynyt 15 vuotta nuorempi kaunis ja ihana nainen, jolta saamani huomio on herättänyt miehen uudelleen henkiin.

M48

Olisit puhunut vaimollesi, ehkä vielä ei ole myöhäistä. Olen ollut samassa tilanteessa kuin vaimosi ja miehelläni ei ollut aavistustakaan ajatuksistani- ei koskaan kysynyt- vaan hullaantui nuoreen naiseen, joka antoi vähän  huomiota. Kriisin ja pitkien keskustelujen jälkeen olemme jälleen samalla sivulla parisuhteessa.

Vierailija
59/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattihan se. Sain nuorta pildeä. M46

Vierailija
60/69 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti. Ymmärsin, miten kurja pitkä suhteeni on ja miten elämä voisi olla toisenlaista oikean ihmisen kanssa. Sain rohkeutta erota.