Kysymys sinulle joka olet kokeillut/käynyt läpi kaalikeittodieetin!
Kuinka ihmeessä saatoit syödä sitä keittoa?
Minä tänään aloitin (ihan lähinnä huvikseni kokeillen) ja lopetin sen jo illalla. Olo oli niin kamala, päätä särki ja vaikka keitto toki täyttää mutta silti olo oli niin tyhjä ja huono kaikinpuolin. Mutta syy miksi lopetin, on se etten saa sitä alas enää lusikallistakaan!! Se alkoi maistua niin kertakaikkisen pahalta!! Söin sitä päivän mittaan varmaan viisi lautasellista, ja viimeistä en saanut enää alas. Tuli oikein oksetus!! Vaikka aluksi keitto maistui jopa ihan hyvälle.
Niin miten teillä muilla on käynyt jotka olette kokeilleet?
Kommentit (4)
Ekana päivän totesin että " ohhoh juma ku on pahaa soppaa!" Mutta söin sitä silti koska vihasin ihrojani.
Toisena päivänä ajattelin että " TÄMÄN ON PARASTA TOIMIA...!" Yöks, söin silti vaikka välillä soppa potki takaisin aika pahasti.
Kolmantena päivänä mies katseli säälinsekaisesti hymyillen kun pitelin nenästä kiinni ja yritin syödä sitä keittoa väkisin. Koko kämppä haisi vahvasti kaalisopalta ja ajattelin että joko kuolen tähän hajuun tai sitten paskannan itseni hengiltä.
Paino tippui kolme kiloa kolmen päivän aikana! Nesteet siis hävisivät ja kaikki roskat suolesta. Sipuli, paprikat ja kaali pitivät huolen että mikään ei jäänyt seisoskelemaan suolen mutkiin.
Saahan siinä syödä ekan päivän jälkeen muutakin kuin soppaa! Tehokas pikadieetti. En voi suositella.
Oon tehnyt sitä laiharia aloittaessa niinkun itsekurin aktivoimiseksi! Keitto on aina ollut eka päivänä ihan hyvää... sitten alkanut tökkiä. Soseuttamalla sitä saa vähän inhimillisemmäksi muistaakseni, tosin on jo pari vuotta siitä kun viimeksi olen sillä lätrännyt.
Noi ap:n kuvailemat oireet kuulostaa vieroitusoireilta jotka tulee kaikissa rajuissa dieeteissä heti, sulle ei varmaan tällainen sovi (en tosin tiedä kelle se ylipäänsä sopii).
Itselläni on pudonnut jotain 3-5 kg molemmilla kerroilla kun olen kk-dieettiä tehnyt, mutta nestettähän se on varmaan melkein kokonaan.
elikkä ekana päivänä ei juurikaan saa muuta syyä kuin keittoa ja sitten mitä useemman päivän on syönyt niin pikkuhiljaa pitää lisätä tiettyjä tuotteita. Mä meinaan tällä viikolla ostaa noi aineet ja koittaa syödä sen ohjeen mukaiseti ens viikon.
Täytyy kattoo miten käy:)
Voin käydä raportoimassa tänne...
Mitään muuta ei saa syödä ja se on niin kamalaa ettei voi syödä ;-) Sillä kyllä kuivuu monta kiloa. Mutta ei se oikeasti juurkaan laihduta, kun ei sitä kukaan kestä.