Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia raskauden keskeyttämisestä alkuviikoilla.

Vierailija
10.09.2008 |

Ahdistaa, raskaana ollaan ja tätä kolmatta en voi maailmaan saattaa.

Ensi viikolle lääkäri joka voi laittaa lähettteen keskeytykseen. toivottavasti se on mahdollisimman pian.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi et voi saattaa maailmaan tätä lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee sinut katkeraksi loppuiäksesi ja tuhoaa parisuhteenne.

Vierailija
4/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella hyvällä' sanon, että hae ammattiapua tilanteeseenne. Kuulostaa sille että aika solmussa on, jos syy aborttiin on että mies ei halua. Siittikö hän ko. lapsen? Jos näin, on, niin turha tulla "perumaan". SEksissä on aina "riskinsä", ja ei aborttia nyt miehen pyynnöstä tehdä.

Voimia tulevaan!

Vierailija
5/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty yks viikolla 6, päädyin tähän siksi, että esikoinen oli todella sairas ja läpikäynyt useita leikkauksia ja uutta isoa leikkausta odotti juuri kun minipillerit petti ja olin jo niin huonossa kunnossa itse, että oli pakko päätyä aborttiin, viikkoja oli 5+5. Sain pillerin ja siitä tuli runsaat kuukautiset. Pahaa se teki, mutta yritin ajatella tapahtuvaa vain kuukautisina. Toinen tehtiin viikolla 6 tuulimuna raskauden takia, mietin olikohan rangaistus edellisestä...

Vierailija
6/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ENÄÄ.

Vierailija
7/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ENÄÄ.

tahallani kirjoitin :P

Vierailija
8/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät parhaiten itse tilanteesi,HELPPO ON MUIDEN ARVOSTELLA. Itse tein abortin monta vuotta sitten. Nyt saman miehen kanssa 3 lasta 17v myöhemmin, ollaan tosi rakastuneita. Meillä abortti päätös ei ollut helppo, mutta oikea.

Helppo on muiden tuomita. Älä välitä vaan tee kuin siusta tuntuu, vaikeaa se on mut hyväksy se. Voimia sulle.

Vierailija
9/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset vaivat pienet, pahoinvointia, vähän kipuja ja reiluhkoa verenvuotoa. Mitä pikemmin sen parempi jos olet asiasta todella varma. Kannattaa hankkia ammattiapua jos tuntuu siltä ettet jaksa päätöksesi kanssa yksin. Ole hyvin valikoiva sen suhteen kenelle kerrot päätöksestäsi. Jos saat tukea mieheltäsi ja ammattilaiselta ja saat työstettyä asian heti niin siitä ei välttämättä mitään traumaa jää. Minäkin kuitenkin tietysti toivon että päätät pitää lapsen!