Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi syksy 2024

Vierailija
26.08.2024 |

Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html

Kommentit (1856)

Vierailija
381/1856 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö nainen saa edes vielä vuonna 2024 pukeutua kuten haluaa? Ja ilmeisesti vielä naiset täällä vaatimassa rajoituksia, mitä saa pukea. Haloo nyt! Hienoa, että pukeutuu siten kuin itsestä hyvältä tuntuu. Siitäkin huolimatta, että hänen asuvalintojaan on ruodittu mediassa.

Hyvä Hanna, ole oma itsesi!

Jokainen saa pukeutua vaikka jätesäkkiin, jos haluaa, mutta jokaisella saa myös olla oma mielipide siitä. Jätesäkki ja tuo mekko on mauttomuudessa samaa tasoa. 🤭

Julkinen tyylin arvostelu on tyhmää, koska sen ainoa tarkoitus on tasapäistää ja harmaannuttaa. Olisitko sitten tyytyväinen, jos Hanna olisi jatkossa telkkarissa aina mustassa jakkupuvussa, koska julkinen painostus? Sekö sitten olisi hyvä, saada ihminen onnettomaksi ja osaksi harmaata massaa?

Vierailija
382/1856 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on susia toisilleen.

Toisella suulla vaaditaan naisille oikeuksia tehdä omia valintoja ja puolustetaan oikeutta pukeutua ja meikata itseään varten haluamallaan tavalla. Sitten kun joku tekee niin ja vielä erittäin rohkeasti sellaisella tavalla, joka ei kaikkia miellytä, niin kyllä ollaan moralisoimassa ja haukkumassa.

Koirat haukkuu.

Klassinen "naiset on susia toisilleen"-kommentti, jolla yritetään hiljentää naiset. En nyt naisena listaa kuinka ÄLYKKÄITÄ JA KAUNIITA naisia olen äänestänyt vaaleissa jne. jne. (Kertaakaan en ole miestä äänestänyt.) Kommentoisin samalla tavalla myös miehen asua, jos se olisi minusta kauhea. 🤔 Anteeksi, kun kaikki eivät voi olla sinun kanssasi samaa mieltä.

Laitat kovin paljon sanoja suuhuni. Minäkö yritän hiljentää naisia, kun puolustan ja kunnioitan Hannan oikeutta tyylilleen. Ja vielä puolustan arvostelulta?

Enkä ole sanonut sitäkään, että on Hannan asu omasta mielestäni hieno. Ei minun mielipiteelläni ole väliä. Tärkeintä on, että Hanna itse pitää asustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1856 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa jaksossa vieraina Marko Annala, Johanna Oras, Maija-Liisa Peuhu, Sami Uotila & Yeboyah.

Vierailija
384/1856 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin Tracy Chapmanin biisin alkusoinnut, niin ajattelin heti, että kuka muka pystyy tuon biisin esittämään, kun Tracylla on niin omintakeinen, persoonallinen ääni, ja pelkäsin, että lavalle tulee persoonaton Suvi Teräsniska tai mikä pahinta, Arja Saijonmaa. Onneksi sen esittivät Diandra ja Tero Vesterinen, eikä ollut huono esitys ollenkaan!

Tero Vesterisen Rafaelin enkeli oli myös hieno.

Vierailija
385/1856 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi laulaa tunteikkaasti laulunsa. Nää kritisoijat ja tyytymättömät on heitä, jotka olettaa et laulaja repii äänensä pazkaksi joka vedolla, rääkyy överit ja vetää 5 kärrynpyörää fraasien välissä, on maskeerattu vampyy riksi, joka biisissä on pyroja ja lopuks näytetään coi tus int. Kun mikään sirkus ei riitä enää tyydyttämään loppuunkulutettua kuulijaa.

Minusta Suvin viime la tulkinta oli aluksi hienon eleetön, mutta huononi lopussa kun hän alkoi puskea ääntään/tunnetta ja elehtiä käsillään. Pidän hänen äänestään, mutta on artistina jäänyt minulle etäiseksi, joten en ota kantaa sen laajemmin. Makuasioita viime kädessä - ja siksihän meillä onneksi on erilaisia artisteja ja musiikkityylejä :) 

Vierailija
386/1856 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna lähentelee kohta Bianca Censorin puolialastonta pukeutumista. Tuollaisista ihmisistä tulee olo, että onko kaikki ok mielenterveydellisesti.

Hän on itse rakentanut ja luonut ns " tavaramerkkinsä". Tietoisesti ja tuskin haluaa sitä muuttaa. Haluaa näyttää hutsulta ja ikääntyneemmältä kuin on. Vai luuleeko, että näyttää nuoremmalta kuin on.

Ns. grannyille on omat ihailijansa.

Vierailija
387/1856 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariska om aivan L-koodin Shanen näköinen!

Yhteistä vain hiustyyli. Kyllä Shane on kasvoiltaan paljon kauniimpi ja pehmeäpiirteisempi.

Vierailija
388/1856 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa, jos jollain miesvieraalla olisi vasttavasti paita auki rintakarvat rehottaen ja ehkä vielä tiukat shortsit. 

Noh, ehkä saamme vielä joskus vieraaksi Mikko Kososen antavine kaula-aukkoineen ja ryijyineen.

Vierailija
389/1856 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo me oikeasti eletään täällä vaan kerran, minusta on mahtavaa että on olemassa ihmisiä kuten Hanna ketkä pistää sen saakelin paljettimekon päälle koska haluaa ja voi, sama mitä muut tykkää! Kaunis mekko ja varmasti mieluinen kantajalleen ja tuntenut olonsa hyväksi siinä. 

Niin tämä! En ymmärrä tätä kauheaa haukkumista kenenkään kohdalla. On vaatteita joita itse en ikinä päälleni laittaisi, mutta se on minun omaa rajoittuneisuuttani tai poikkeaa liikaa omasta maustani. Jos joku on oma itsensä, eikä anna muiden vaikuttaa, niin aivan mahtavaa minusta. 

Piristävää kun kaikki eivät ole samasta muotista.

Sitten tämä perheohjelmaan vetoaminen ja kauhea tilaus ja haukkuminen. Tällaista esimerkkiä annatte sitten lapsillenne? En usko, että haukkuvat ovat siellä omalla sohvallaan huulta purreet vaan se mielipide on tuotu julki. Enkä ole enää pitkään aikaan ihmetellyt miten lapset ja nuoret voi huonosti kun vanhemmat suoltaa suodattamatta kaiken. 

Vierailija
390/1856 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luuli, että Hanna on n.60v..

Naisista jankataan näitä ikäjuttuja. Mitäs itse kukakin arvioisi Pauli Aalto-Setälän iäksi, jos ei tietäisi?

Vierailija
391/1856 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa

Vierailija
392/1856 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luuli, että Hanna on n.60v..

Naisista jankataan näitä ikäjuttuja. Mitäs itse kukakin arvioisi Pauli Aalto-Setälän iäksi, jos ei tietäisi?

Sama lisää vielä, että mitä väliä näillä on, me vanhennutaan eri tavoin. Itse symppaan sekä Hannaa että Paulia ja lähtökohtaisesti kaikkia kanssaihmisiä (ellei heidän oma käytöksensä muita ihmisiä kohtaan anna syytä ajatella toisin).

Vierailija
393/1856 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeboyah kiinnostaa, muut ei juurikaan. Ei varsinkaan elähtänyt Salkkarit-setä Sami. 😅

Vierailija
394/1856 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tälle illalle

Vierailija
395/1856 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana biisi I'll never turn my back on you, apua olen unohtanut tämän!

Vierailija
396/1856 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja Saijonmaa jo pois tästä ohjelmasta!

Vierailija
397/1856 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tylsät vieraat ja biisit😴

Vierailija
398/1856 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuunneltavaa Jossain ja Arja Saijonmaa..

Vierailija
399/1856 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kappaleen täydellinen tuho by Arja Saijonmaa.

Eipä tuossa renkutuksessa mitään tuhottavaa ole. 

Vierailija
400/1856 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on aikansa elänyt. Aika aikaansa kutakin, sanoi pässikin. Tämän voi lopettaa kun on niin kallis ja Ylellä, siis suomalaisilla veronmaksajilla, on rahat loppu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan