Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomessa on niin paljon sinkkuja ja yksineläjiä?

Vierailija
26.08.2024 |

Mä mietin että kun puhutaan alhaisesta syntyvyydestä niin miksi kukaan ei ole puhunut siitä että nykyisin myös sinkkuja ja yksinasujia on paljon enemmän kuin ennen vanhaa? 

Asuntokunnan koko ei kerro aina sitä onko sinkku ai ei mutta jo noin puolet kotitalouksista on yhdenhengen kotitalouksia,tämä lukumäärä on kasvanut jatkuvasti.

Miksi ihmiset ei enää meinaa löytää tai halua löytää sitä kumppania? 

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti sinkkuna voi tiskata ilman, että tarvitsee kuulla nalkutusta siitä kuinka tiskaan väärin. M28

Vierailija
82/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä tuetaan. Yksin pystyy asumaan verorahoilla, tuilla, kaikissa maissa sitä mahdollisuutta ei ole.

Näissä "kaikissa maissa" asutaan sitten perheen tai kämppisten kanssa.

Parisuhteeseen pakotus ei ole yksilön kannalta johtanut mihinkään hyvään koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on onnellisin sinkkuna. M32

Samoin nainen. Omin käsin onneen ja on paljon parempi lopputulos kuin yhdenkään kaltaisesi tollukan kanssa. Saa pitää kotinsa, omaisuutensa ja ihan kaiken itsellään. 

Vierailija
84/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla mt ongelmaisen naisen kanssa, jotka eivät ole kovin viehättäviä, yleensä ylipainoisia ja rumia. Nykyään ei ole tavalliselle miehelle muuta tarjolla. Yksin oleminen on siis parempi vaihtoehto, pitäisi kuitenkin edes jollain tavalla tuntea vetoa siihen toiseen ihmiseen, mutta he ovat lähinnä vastenmielisiä.

Vierailija
85/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua parisuhdetta, mulla ei ole aikaa sellaiselle. Arkisin käyn töissä ja tallilla, viikonloputkin menee tallilla ja kisakaudella kisoissa. Ei tähän mahdu mitään parisuhdetta, enkä ole halukas tinkimään hevosharrastuksestani. 

Vierailija
86/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin nainen. Omin käsin onneen ja on paljon parempi lopputulos kuin yhdenkään kaltaisesi tollukan kanssa. Saa pitää kotinsa, omaisuutensa ja ihan kaiken itsellään. 

Päivän miesvihat sieltä

Vierailija
87/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tunnetusti eivät koskaan mustamaalaa tms. etenkään suhteen päätyttyä.

Voit puhua siitä keskenäsi. En tullut kommentoimaan jokaisesta mahdollisesta maailman asiasta vaan tuosta jota olen nähnyt useampaan kertaan: miehet pistävät asiat naisystävänsä syyksi ja miehen kaveriporukka ottaa tämän miehen näkökulman totena ja inhoaa kyseistä naista joka todellisuudessa ei ole tehnyt sitä mistä häntä on syytetty.

Vierailija
88/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla puoliso, mutta ei asuta yhdessä tai tarvita eikä haluta jälkeläisiä. Meillä on just hyvä näin.

Vierailija
89/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kädestä kiinni pitäminen ja pienet pusut, en tarvitse enempää intiimiä läheisyyttä, ja misten on ollut vaikea ymmärtää sitä. Joten viihdyn itsekseni.

Vierailija
90/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän miesvihat sieltä

Olette te säälittäviä. Koko ketju jotain "mies on onnellinen ilman naista" -rääkymistä ja yksi vastaavanlainen kommentti miehistä on mIeSvIHaA

Vierailija
91/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän miesvihat sieltä

Olette te säälittäviä. Koko ketju jotain "mies on onnellinen ilman naista" -rääkymistä ja yksi vastaavanlainen kommentti miehistä on mIeSvIHaA

Sinusta miehet rääkyvät, kun kertovat olevansa onnellisempi sinkkuina kuin naisten kanssa? Miksi koet sen rääkymiseksi?

Vierailija
92/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vain tapaa sopivaa kumppania eikä kukaan halua ystävystyä, ei ole aina ihmisessä vikoja vaikka näin on. Ja näin se vain nyt on.

Niin. Olen ollut pari kertaa naimisissa ja kohta taas täysin sinkku, siis tulee kaksi yksinäistaloutta lisää. Ei vaan ole sattunut onni suosimaan eikä sitä oikeaa kohdalle. Tämä viimeinen suhde oli omaa syytäni myös. Suostuin menemään yhteen ja naimisiinkin liian nopeasti (kahden vuoden tuntemisen jälkeen) enkä tiennyt kaikkia puolia kumppanista. Ystäviä on paljon mutta en heidän kanssaan haluaisi suhteita. Taloudelliset syyt vaikuttaa varmasti myös perheen perustamishaluihin. Tukia perheille kaivataan, etenkin niille joilla ei ole isovanhempia lähellä hoitamassa lapsosia eikä hoitopaikkaa ja toisen pitää jäädä töistä pois. On valtava epätasa- arvo rahallisesti, huomasin sen itse aikoinaan.

Vierailija
93/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt niin karmeisiin miehiin että parempi olla ilman

Yliarvioitko kenties oman tasosi? Sulle kelpaa vain se komea ja pitkä mies joka työskentelee lääkärinä,lakimiehenä tai lentäjänä kun taas itse et ole kovinkaan kaunis ja kiloja on kertynyt? 

Eihän ne tasokkaat miehet yleensä karmeita ole. Ap on varmaan koittanut antaa kilteille tyytyjämiehille yhden mahdollisuuden liikaa

En ite usko sokeri-/kulissisuhteisiin.

Vierailija
94/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe parisuhdetta mitenkään välttämättömänä. Koen, että vaatimukset parisuhdetta ja perhettä kohtaan ovat liian suuria siihen nähden mitä saa vastineeksi, näin miesnäkökulmasta katsottuna. Kulttuuri on muuttunut todella paljon isäni tai isoisäni ajoista. Nautin mielummin vapaudesta ja elämästä.

Vierailija
95/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän miesvihat sieltä

Molemmat osapuolet, miehet sekä naiset, ovat yhtä vapaita ilmaisemaan olevansa onnellisempia yksin.

Vierailija
96/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla puoliso, mutta ei asuta yhdessä tai tarvita eikä haluta jälkeläisiä. Meillä on just hyvä näin.

Edelleen. En ole yhdenkään teistä saastaisten runkkarien kanssa. Tulen jatkossakin muistuttamaan tästä. Ainoa kenen kanssa olette ja tulette olemaankin on oma kätenne.

Vierailija
97/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaanhan tämä ei pidä paikkansa

Tuo tutkimustulos saattaa olla yhtä valheellinen kuin se, että suomalaiset ovat maailman onnellisimpia. 

Vierailija
98/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi exä oli sellainen että halusi pelkkää suikkaria eli ei häntä kiinnostanut ollenkaan mitä naisella on tarjota. Niin miten tuosta olisi lapsiakaan tullut?

Ihmettelen miten hän on jonkun saanut höynäytettyä naimisiin kanssaan tuolla tyylillä miten yritti minua saada lumouksiinsa...

Mikk Saare sulta lähti "vaimo" ja 2 lasta. Ootko naimisissa itsesi kanssa?

Vierailija
99/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. En ole yhdenkään teistä saastaisten runkkarien kanssa. Tulen jatkossakin muistuttamaan tästä. Ainoa kenen kanssa olette ja tulette olemaankin on oma kätenne.

Pitäiskö sun oikeesti tehdä tolle sun miesvihalle jotain. Ei oo tervettä.

Vierailija
100/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän miesvihat sieltä

Sinusta miehet rääkyvät, kun kertovat olevansa onnellisempi sinkkuina kuin naisten kanssa? Miksi koet sen rääkymiseksi?

Joidenkin kommenttien kohdalla sävystä ja uhoamisesta.

Miksi itse koet vastaavanlaisen kommenttin miehistä miesvihaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä