Jos katoat mikä kuva sinusta laitetaan uutiseen?
Olen aktiivisesti vältellyt kuvissa olemista eikä minusta ole vuosikausiin kuvia otettu. Selfietä en harrasta. Eli jos katoaisin kuvaa ei ole.
Kommentit (27)
Cv-kuvani varmaan. Jos ilmoitusta jaetaan somessa, olettaisin että siinä on pari-kolme kuvaa eri kuvakulmista
Vierailija kirjoitti:
Varmaan passikuva?
Sama ja se ei vastaa todellisuutta , aivan järkky kuva.
Varmaan passikuva henkkarista kaksoisleualla. Ellei ole joku vanha kuva.
Salin peilin kautta otettu pullistelukuva. Isot habat paras tuntomerkki.
Sen vuoksi ei kannata kadota. Samoin, jos on likaiset alushousut ei kannata ottaa sairaskohtausta kylillä.
Jaa, totesin juuri yhtenä päivänä ettei minusta ole lainkaan kuvia. Puhelimessa pari selfieyritystä jotka ei kestä päivänvaloa lainkaan! Olen se joka perheessä ottaa kuvat mutta en ole ikinä itse mukana niissä. Lapsillekaan ei jää muistoa minusta
Entä jos joku kaatuu ja on karvaiset jalat, ei ehtinyt sheivaamaan. Ei parane soheltaa tai liukkaalla kaatua.
Vierailija kirjoitti:
En ylitä uutiskynnystä. kateisiin jään.
Sama täällä. En varmaan ylittäisi etsintäkynnystä enkä uutiskynnystä kun katoamiseen ei voisi oikein liittää ketään epäilyttävää miestä.
Joku kuva kaljakellunnasta vuodelta 2012 jossa olen tuhannen päissäni ja auringonpolttama ravunpunainen.
Äidillä olevat kuvat ovat kaikki yli 30 vuotta vanhoja. Passikuvasta ei erota olenko mörkö, muumipappa vai hemuli.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti viranomaiset käyttäisivät ajokorttikuvaa?
Tää olis ihana! Olen ajokorttikuvassa 17v, nyt 57 v.
Of pysäytyskuva tai ig salikuva tai fb ryyppykuva tai linkedin pönötyskuva. Jos ei näitä löydy niin äitiltä pyydetään lapsuuskuva.
Tietenkin mahdollisimman tuore kuva, jossa on sen näköinen kun sillä hetkellä on.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen saa varmaan halutessaan kadota?
Tietenkin saa.
Kuitenkin katoamisen yhteydessä viranomaisten on selvitettävä, liittyykö katoamiseen toisen henkilön tekemä rikos, kadonnutta kohtaan,
Vierailija kirjoitti:
Varmaan passikuva?
Kaikilla ei ole passia, ei ajokorttia. Eikä edes henkilökorttia.
Vierailija kirjoitti:
En ylitä uutiskynnystä. kateisiin jään.
Ai, elät siis yksin erakkona. Sinulla ei ole ystäviä eikä läheisiä, eikä edes tuttuja.
Jos noita ei ole, niin eihän sinua kukaan kaipaa. Koskaan.
Kun kukaan ei ole sinuun yhteyksissä koskaan, etkä sinä muihin.
Niin eihän kukaan tällöin edes tiedä, että olet kadonnut.
Ryyppykuva.