Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko olevasi huono sängyssä, mikäli et saa naista laukeamaan?

Vierailija
26.08.2024 |

Käykö sinulla itsetunnon päälle, jos nainen ei laukea seksin aikana?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos halua tyydyttää nainen on, mutta anatomia ei vaan jotenkin sovi yhteen?

Naisen tyydytys lähtee klitoriksesta. Olet aika hassuanatominen, jos sun sormet tai kieli ei pelaa, tai et pysty operoimaan suristinta.

Vierailija
22/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos halua tyydyttää nainen on, mutta anatomia ei vaan jotenkin sovi yhteen?

Naisen tyydytys lähtee klitoriksesta. Olet aika hassuanatominen, jos sun sormet tai kieli ei pelaa, tai et pysty operoimaan suristinta.

No minä naisena haluan saada orgasmin ihan siinä yhdynnässä. Toki kädellä suulla hyväily aivan ihanaa, mutta haluan laueta yhdynnässä, koska siinä orgasmi on kaikkein voimakkain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä naisena haluan saada orgasmin ihan siinä yhdynnässä. Toki kädellä suulla hyväily aivan ihanaa, mutta haluan laueta yhdynnässä, koska siinä orgasmi on kaikkein voimakkain.

No kullakin on omat mieltymyksensä. Ei kukaan voi toisen puolesta sanoa mikä on paras.

Vierailija
24/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta, aina olen onnistunut.

Vierailija
25/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten jos naisena kokee olevansa huono sängyssä, kun nykyisen miehen kanssa on vaikea saada vaikka tämä yrittää mitä?

Niin! Mä olen oppinut vasta nyt reilu neljävitosena olemaan stressaamatta siitä että en saa vaikka toinen tekis mitä. Onnistuu joskus todella harvoin ihan tietyllä tavalla mutta en jaksa alkaa sitä työstämään edes kovin usein kun nautin niin paljon itse yhdynnästä ja kaikista niistä muista jutuista mitä tehdään! Ja toinen tärkeä asia, mulla on nyt ekaa kertaa mies joka uskoo tän. Muuten meidän seksi olis vaan mun orgasmin epätoivoista tavoittelua. Se tulee joskus harvoin ja on kiva mutta suurimman nautinnon miehen kanssa saan ihan muusta. Sellainen raju ja hellä pano, alistaminen ja lievä kivun tuottaminen puolin ja toisin. Anaaliseksi kaikissa muodoissaan. Meillä on mun mielestä ihan mahtava seksielämä vaikka mä saan orgasmin ehkä 3x vuodessa, omi

Järkyttävää. 

Miehet ei koskaan harrastaisi seksiä naisten mieliksi jos miehet sais orkun kolmesti vuodessa. 

Heteroseksi on useimmilla todella surkeaa, koska miehet. 

Vierailija
26/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahna ei saa niin lahna ei saa,turha sitä on jankata!

Vierailija
27/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on suristimilla ja imuttimilla pilannut tuntoherkkyytensä ja ei pysty enää laukeamaan normaalissa seksissä. Miehen vika siis ei ole jos nainen ei tule.

M51

Vierailija
28/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei saa orgasmia mun pannessa, niin se on täysin naisen vika. Kyllä mulla kunto riittää ja varmasti kokoakin sen verran ettei jää beta mieheksi.

Vierailija
29/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on suristimilla imuttimilla pilannut tuntoherkkyytensä ja ei pysty enää laukeamaan normaalissa seksissä. Miehen vika siis ei ole jos nainen ei tule.

M51

Miehenä olen sitä mieltä että miehen tehtävä on tyydyttää nainen seksissä. Jos ei siihen pysty on epäonnistunut. Kumman vaikea miehille myöntää.  Naurettavaa syyttää suristimia yms,

Vierailija
30/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan

Ex äijälle tää oli joku pakkomielle. 

Sitä väkisin ryskäämistä jatkui ja jatkui. 

Aloin teeskentely, kun siitä tuli huono maku.

Vierailija
31/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on suristimilla ja imuttimilla pilannut tuntoherkkyytensä ja ei pysty enää laukeamaan normaalissa seksissä. Miehen vika siis ei ole jos nainen ei tule.

M51

Jos näin olisikin sattunut käymään, voisi mies käyttää itse sitä suristinta  tai imutinta naiseen ja orgasmi olisi taattu ja ongelma ratkaistu.

Itse olen käyttänyt "imutinta" vuosia eikä se ole mitenkään vaikuttanut herkkyyteen.

Vierailija
32/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei saa orgasmia mun pannessa, niin se on täysin naisen vika. Kyllä mulla kunto riittää ja varmasti kokoakin sen verran ettei jää beta mieheksi.

Vaikka provoatkin selkeästi, niin suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkällä panolla. Ihan hyvin tiedetty fakta eikä näissä naisissa ole mitään vikaa. Ihan sama minkä kokoinen sulla on, mutta tuo asenne paljastaa, ettet ole "alfa" etkä tuskin "betakaan".

Vierailija
33/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaan

Ex äijälle tää oli joku pakkomielle. 

Sitä väkisin ryskäämistä jatkui ja jatkui. 

Aloin teeskentely, kun siitä tuli huono maku.

Mies ei ilmeisesti halunnut epäonnistua. Yrittäminen ollut varmasti parempaa kuin yrittämättä jättäminen.  Onneksi on ex. Itsekin olisin etsinyt sellaisen naisen johon kykyni ja kemiani olisi riittäneet. 

Vierailija
34/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan yhdynnästä, niin silloin ei harmita. Jos puhutaan ylipäätään, niin sitten harmittaisi ja paljon. En kyllä seurustelisi naisen kanssa, joka ei saisi orgasmeja kanssani.

Vierailija
35/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viduttanut joskus ajatella että nainen voi feikata helposti, ja sutkina myös varmasti jotkut tekevät niin. (Myös palstalaisten itse sanomana)

Tämä on kyllä typerintä mitä voi tehdä. 

Omalle naisystävälleni sanoin suhteen alussa, että saa sanoa ihan rehellisesti, jos ei ole oikea fiilis tms. Mutta ei nyt missään nimessä ala näyttelemään orgasmia.

Vierailija
36/57 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista yleistystä. Ilmeisesti et tiedä paljoakaan naisen kiihottamisesta ja orgasmeista.

Vierailija
37/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan yhdynnästä, niin silloin ei harmita. Jos puhutaan ylipäätään, niin sitten harmittaisi ja paljon. En kyllä seurustelisi naisen kanssa, joka ei saisi orgasmeja kanssani.

No joillekin yhdyntä on tärkeää. Se, että sinua ei haittaa yhdynnän väliin jääminen, ei tarkoita, etteikö muita haittaisi.

Vierailija
38/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle orgasmin antaminenhan on superhelppoa, se klitorishan on loistava ja helposti esilläkin, ei tarvii kaivella mistään.

Eipä ole kaikilla naisilla, ei edes nuppineulan pään kokoista, ei huppua ei mitään, eivät itsekkään ole löytäneet, mitäs sitten?

Vierailija
39/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten syyllistämisen sijaan avointa viestintää kumppanille siitä mikä saa itse kunkin naisen syttymään ja kiihottumaan huipulle saakka!

Nsmiesoletettu ei puhunut. Mistään.

Onneksi sanoin kerran ihan suoraan sitten lopuksi. 

Onnex se on ex.

😅

Vierailija
40/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0-3 työntöö ja tuijotus seinään. Ei silmiin. Ei suutelemista. Ei puhumista seksimieltymyksistä. Ei naurua. Ei hymyä. Ei rakkaudellista otetta.

Kunhan mies itse sai. Joskus ei voinut mitään kun tuli reisille jo.

Puhua ei koskaan voinut asiasta eikä hakea apua lekurista. Vaivaanhan on apuja.

Itsekäs oli. 

Ex.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi