Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko olevasi huono sängyssä, mikäli et saa naista laukeamaan?

Vierailija
26.08.2024 |

Käykö sinulla itsetunnon päälle, jos nainen ei laukea seksin aikana?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan yhdynnästä, niin silloin ei harmita. Jos puhutaan ylipäätään, niin sitten harmittaisi ja paljon. En kyllä seurustelisi naisen kanssa, joka ei saisi orgasmeja kanssani.

No joillekin yhdyntä on tärkeää. Se, että sinua ei haittaa yhdynnän väliin jääminen, ei tarkoita, etteikö muita haittaisi.

Niin? Mikä on kommenttisi pointti?

Täällä kysysyttiin miesten ajatuksia. Jos laukean ennen naisystävääni yhdynnässä, niin pystyn kyllä hoitamaan homman loppuun vaikka käsin. Mutta jos hän ei saisi lainkaan orgasmia millään tavalla, niin kokisin epäonnistuneeni.

Vierailija
42/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan yhdynnästä, niin silloin ei harmita. Jos puhutaan ylipäätään, niin sitten harmittaisi ja paljon. En kyllä seurustelisi naisen kanssa, joka ei saisi orgasmeja kanssani.

No joillekin yhdyntä on tärkeää. Se, että sinua ei haittaa yhdynnän väliin jääminen, ei tarkoita, etteikö muita haittaisi.

Luitko tuota teksitä mihin kommentoit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys voidaan esittää myös toisinpäin, eli kokeeko nainen epäonnistuneensa jos ei saa miestä laukeamaan?

Tässä on itselleni parikin punaista lippua. Ensinnäkin mielestäni ei ole kenenkään tehtävä "saada laukeamaan", kyllä seksi on yhteispeliä jossa molempien toiminta ja kemiat vaaditaan mikälin siihen haluttuun lopputulokseen pitää päästä. Ja tämä koskee mielestäni sitten kaikkea, eli kyse sitten vaan esim pelkästä suuseksistä tai käsihoidosta, varsinaisesta penetraatiosta puhumattakaan. 

Toisekseen ainakin itse vierastan orgasmikeskeistä seksiä. Kyllä se matka on paljon tärkeämpi kuin se itse päämäärä. Seksi voi olla ihan hiton hyvä ilman orgasmiakin, jää se sitten puuttumaan kummalta osapuolelta tahansa. Omasta mielestäni. Hyvä seksi on niin paljon muutakin kuin se orgasmi.

Vierailija
44/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, sillä laukean itse aina ja tosi nopeasti!

Vierailija
45/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmikeskeinen seksi = nähdään vaivaa että nainenkin saisi orgasmin. Se että mies saisi aina on itsestään selvyys eikä ole orgasmikeskeistä seksiä. 

Tämä on ilman muuta kädettömien miesten keksimää tai niiden kateellisten naisten jotka ei itse saa. 

Vierailija
46/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että haluaa vain tunkea päälle ja tyhjentää kiveksensä eikä muuta on pahinta laatua ja ne miehet kuuluu tonne  bordelliin. Ei mitään tunteita! 

Vierailija
47/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys voidaan esittää myös toisinpäin, eli kokeeko nainen epäonnistuneensa jos ei saa miestä laukeamaan?

Tässä on itselleni parikin punaista lippua. Ensinnäkin mielestäni ei ole kenenkään tehtävä "saada laukeamaan", kyllä seksi on yhteispeliä jossa molempien toiminta ja kemiat vaaditaan mikälin siihen haluttuun lopputulokseen pitää päästä. Ja tämä koskee mielestäni sitten kaikkea, eli kyse sitten vaan esim pelkästä suuseksistä tai käsihoidosta, varsinaisesta penetraatiosta puhumattakaan. 

Toisekseen ainakin itse vierastan orgasmikeskeistä seksiä. Kyllä se matka on paljon tärkeämpi kuin se itse päämäärä. Seksi voi olla ihan hiton hyvä ilman orgasmiakin, jää se sitten puuttumaan kummalta osapuolelta tahansa. Omasta mielestäni. Hyvä seksi on niin paljon muutakin kuin se orgasmi.

Osittain samaa mieltä. Mutta kyllä se alkaa jossain kohtaa ottamaan koville, jos toinen ei milloinkaan saa orgasmia. Meidän parisuhteessa voidaan ihan hyvin sanoa, että nyt ei ole sellainen fiilis, mutta se koskee vain satunnaisia tapauksia.

Vierailija
48/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että haluaa vain tunkea päälle ja tyhjentää kiveksensä eikä muuta on pahinta laatua ja ne miehet kuuluu tonne  bordelliin. Ei mitään tunteita! 

Mutta ilmeisen moni nainen tähän suostuu...

Vierailija
49/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli orgasmitta jääminen on satunnaista, niin ei haittaa. 

Jos ei mitenkään saa koskaan naista laukeamaan, niin eihän siitä sitten oikein ole mieltä jatkaa suhdetta. Tai itse kokisin epäonnistuneeni kyseisen naisen kanssa.

Vierailija
50/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ja huonosti orgasmin mieheltä saavana kommentoisin tähän väliin, että kyllä saisit kokea olevasi huono sängyssä.

Sain itse testata  vajaata 10 miestä ennen kuin löysin miehen, joka osaa oikeasti panna ja rakastella ja välittää, mitä nainen tuntee ja kokee seksissä ja haluaa tehdä naiselle hyvää ja orgasmin. Siinä on vielä opeteltavaa todella monelle miehelle. Seksi toisen kanssa ei ole hyvää, jos siinä keskitytään vain itsensä tyydyttämiseen, vaan pitää huomioida toinen osapuoli ja se onkin sitten taitolaji, yrittäkääpä.😉 Elämästä tulee kaksin verroin elämisen arvoista, kun taidon oppii käytännössä.

Miten sinä sitten keskityt miehen tyydyttämiseen, miehen huomioimiseen? Mitä temppuja voit opettaa meille?

Vierailija
51/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmikeskeinen seksi = nähdään vaivaa että nainenkin saisi orgasmin. Se että mies saisi aina on itsestään selvyys eikä ole orgasmikeskeistä seksiä. 

Tämä on ilman muuta kädettömien miesten keksimää tai niiden kateellisten naisten jotka ei itse saa. 

Ei mies yleensä saa orgasmia, vaan ottaa sen omalla toiminnallaan. Poikkeuksellisia naisia toki on, kuten miehiäkin.

Vierailija
52/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei saa orgasmia pelkässä yhdynnässä juuri koskaan. Eikä se meitä kumpaakaan häiritse. Sen sijaan klitorista hieromalla tai nuolemalla hän saa usein orgasmin.

Vierailija
53/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Vaimoni saa helposti orgasmin, vaikkei olisi erityisen kiihottunut. Ei tartte paljon koskea, niin se alkaa jo sätkiä. Muuten on aika lahna sängyssä, ja oikein voimakasta orgasmia voi olla vaikea saada ellei viritys ole juuri oikea. Meillä on avoin liitto, ja minulla on myös tyttöystävä. Hän taas on erittäin kiihkeä ja halukas sängyssä, mutta sen on vaikeampi saada orgasmi. Oikein hämmästyin alkuun, kun olin pitkän aikaa nuollut klitorista ja se oli huokaillut kiimoissaan ja oli pantu kiihkeästi ja minä olin saanut, niin orgasmi oli hänellä kuitenkin jäänyt saamatta. Vaimoni olisi samoilla touhuilla saanut jo monta kertaa. Jouduin hoitamaan kädellä loppuun ja siinäkin meinasi ranne väsyä. Nyt tiedän, että hän vaatii aivan eri tason lämmittelyn.  

Vierailija
54/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani hyvä panomies. Jos nainen ei saa orkkuaan, vika ei ole ainakaan minussa, koska niin moni muu on saanut orkkunsa kanssani.

Joten asia ei vaikuta psyykkeeseeni millään tavalla.

Vierailija
55/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se outoa, jos vaimo laukeaisi kun itseäni runkkaan. Seksi elämää kait se tämäkin on.

Vierailija
56/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos halua tyydyttää nainen on, mutta anatomia ei vaan jotenkin sovi yhteen?

Naisen tyydytys lähtee klitoriksesta. Olet aika hassuanatominen, jos sun sormet tai kieli ei pelaa, tai et pysty operoimaan suristinta.

No minä naisena haluan saada orgasmin ihan siinä yhdynnässä. Toki kädellä suulla hyväily aivan ihanaa, mutta haluan laueta yhdynnässä, koska siinä orgasmi on kaikkein voimakkain.

Pelkästä yhdynnästä? Etkö tarvitse tähän klitoriksen stimulointia samaan aikaan?

Vierailija
57/57 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos halua tyydyttää nainen on, mutta anatomia ei vaan jotenkin sovi yhteen?

Naisen tyydytys lähtee klitoriksesta. Olet aika hassuanatominen, jos sun sormet tai kieli ei pelaa, tai et pysty operoimaan suristinta.

No minä naisena haluan saada orgasmin ihan siinä yhdynnässä. Toki kädellä suulla hyväily aivan ihanaa, mutta haluan laueta yhdynnässä, koska siinä orgasmi on kaikkein voimakkain.

Pelkästä yhdynnästä? Etkö tarvitse tähän klitoriksen stimulointia samaan aikaan?

Olen eri mutta kyllä oma klitorikseni saa stimulointia yhdynnässä. En muuten saisikaan yhdynnässä ellei näin olisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme