Mitä olet jättänyt sanomatta jollekulle?
Esim. siksi ettet kehtaa/uskalla sanoa sitä tai koska et enää saa tilaisuutta puhua hänelle. Tai jostain muusta syystä.
Kirjoita se tähän!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää kovin usein jutella kanssasi, kun et muista jälkeenpäin mitä on puhuttu. Et muista edes mitä itse olet kysellyt, ja kysyt samoja asioita yhä uudelleen.
Siis miksi tämmöisiä asioita ei voi sanoa suoraan?
Se on kuitenkin kaikille helpompaa kuin ghostaaminen jostain syystä mitä ei itse tiedä.
Eihän tuossa ihan ghostaamisesta puhuttu, vaan siitä ettei jaksa enää niin usein jutella.
Mutta pointti ymmärretty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää kovin usein jutella kanssasi, kun et muista jälkeenpäin mitä on puhuttu. Et muista edes mitä itse olet kysellyt, ja kysyt samoja asioita yhä uudelleen.
Siis miksi tämmöisiä asioita ei voi sanoa suoraan?
Se on kuitenkin kaikille helpompaa kuin ghostaaminen jostain syystä mitä ei itse tiedä.
No kun se ei kuitenkaan muistaisi sitä myöhemmin.
Miehelleni, että haluan erota. Liian monta kertaa ei ole voitu puhua ongelmista, kuinka minulla on paha olla. Väärä aika tai gän välttelee tai kääntää asian päälaelleen. Tyhmänä olen sinnitellyt, mutta minulla on henkisesti niin paha olla etten enää jaksa. Toinen on kuin kaikki olisi hyvin.
Ei ole kerrassaan mitään syytä, miksi vielä haluaisin olla kanssasi tekemisissä. Oli virhe, että ystävystyin kanssasi silloin parikymmentä vuotta sitten. En vain uskalla sanoa sitä suoraan, koska pelkään, että vieläkin aiheutat minulle ikävyyksiä. Toivottavasti et ota enää koskaan yhteyttä.
Kun soitan sinulle, alat heti puhua omista asioistasi etkä anna pitkään aikaan suunvuoroa. Voisit ensin vähän odottaa ja kuunnella, mitä asiaa minulla on. Joskus on käynyt niinkin, että olet lopettanut puhelun ennen kuin olen ehtinyt kertoa miksi soitin.
Miksi lupasit minulle tavaroita ilmaiseksi ja sitten myitkin ne muille. Olisit voinut olla lupaamatta mitään. Tuollaisen miehen pitäisi kulkea hame päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni, että haluan erota. Liian monta kertaa ei ole voitu puhua ongelmista, kuinka minulla on paha olla. Väärä aika tai gän välttelee tai kääntää asian päälaelleen. Tyhmänä olen sinnitellyt, mutta minulla on henkisesti niin paha olla etten enää jaksa. Toinen on kuin kaikki olisi hyvin.
Älä sinnittele kauempaa, rikot itsesi jossain vaiheessa. Tsemppiä tulevaan eroon.
äitisi ja isäsi tekivät sinusta narsistin. mene hoitoon.
"Olitkin ylimielinen, oli virhe ilmaista kiinnostusta."
En enää koskaan aio olettaa ihmisestä, että hän on poikkeava, vaikka hän siltä vaikuttaisi pintapuolisesti... Samaa paskaa useimmat, vaikka esitetään mukavaa ja että arvot ja moraalit ovat muita ylemmällä tasolla.
Jos eläisit enemmän tässä maailmassa, olisit täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos eläisit enemmän tässä maailmassa, olisit täydellinen.
Tavallaan tylysti, tavallaan kuitenkin kauniisti sanottu. Toivoisin niin että olisit pitkäaikainen ihastukseni ja sanoisit tän mulle. Koska se tavallaan sopis kuvioon. Tai sitten vaan kuvittelen ja oon sekaisempi kuin tiesin. Oon niin surkeena tästä kaikesta. Miksen voinut olla aikanaan rohkeampi :(
Anopille, että on ikävä ja perin itsekäs ihminen ja myös kohtelee lapsiaan yhtä suosien.
Mä rakastan sua, ihan täysillä ja kokonaan ja vaan sua, sä olet mulle se oikea ja ainut vaihtoehto, sun kanssa mä olen oppinut mitä rakastaminen oikeasti tarkoittaa.
Sen sijaan sanoin, heippa ja hymyilin päälle!
Miehelleni sanoisin että olet alkoholisti enkä enää kunnioita sinua. Säälin.
Vierailija kirjoitti:
Offtopic, mutta tuollaiseen muistamattomuuteen on varmasti jokin syy. Hänellä voi olla esimerkiksi uniapnea joka varsinkin pitemmän päälle alkaa vaikuttamaan vähän kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen seksiä kanssasi aivan nonstoppina, ja jos sinulla ei olisi vaimoa eikä minulla miestä, kävisin päällesi kuin yleinen syyttäjä.
Vain noin sinä sanoisit omalle veljellesi.
Sinua minä rakastan enkä ketään muuta. Hankalaksi tilanteen tekee se että kumpikaan meistä ei osaa sanoa sitä suoraan.
Kaverisi
Miksi ikinä tutustuin sinuun. Aika sinun kanssasi oli elämäni pahin virhe.
Eräs entinen tuttava oli sellainen, joka sotki aina asiansa ja syytti sitten muita, eikä nähnyt itsessään mitään vikaa. Jätin sitten tämän ihmisen taakseni, kun en jaksanut häntä enää lähipiirissäni, kun aina toi ongelmia mukanaan.
Hänelle en yksinkertaisesti jaksanut sanoa, että hänen oma käytöksensä aiheuttaa nuo jatkuvat sotkut hänen elämässään ja sen, että ihmiset ympärillä vaihtuvat niin nopeasti.
Syy ei ollut se, etten olisi uskaltanut, vaan se, että siitä ei olisi ollut mitään hyötyä. Ihmisen pitää itse ymmärtää tällaiset asiat, muuten ne vaan alkaa kiukuttelemaan.
En ymmärrä miksi nykyään vastaat viesteihin niin harvoin etkä kommentoi mitään mitä kirjoitan. Olisi ollut kiinnostavaa tietää, mitä olet ajatellut näistä viimeaikaisista tapahtumista. Kun nyt on kuitenkin näin isoja asioita tapahtunut.