Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kyllä jää tästäkään kesästä oikein mitään mieleen

Vierailija
26.08.2024 |

Ei ollut sellainen kesä kuin olisin halunnut mutta näillä mennään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tämä otsikon hetki sitten ja oikein kun jäin miettimään asiaa niin tajusin, että olen ollut tänä kesänä ihan älyttömän paljon netissä ja varsinkin tällä typerällä palstalla. Kuten nytkin.

Siinäpä vasta muisto ja oikein mieleenpainuva kesä jota muistella vaikka kiikkustuolissa. Ei saaatana.

No josko tuon kuitenkin muistaisi ensi kesänä eikä tekisi samaa uudestaan.

Vierailija
22/28 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hö. Mitä olisit halunnut ja mitä jouduit sen sijaan tekemään?

En ole ap mutta sama juttu. Itse olisin halunnut liikkua luonnossa ja ehkä käydä vihdoin sen karhunkierroksen ja samalla reissulla vaikka kiivetä kolillekin tai sitten ainakin tehdä jonkun pidemmän vaelluksen jossain muussa luonnonpuistossa. Lisäksi tehdä jotain lyhyempiä päiväreissuja ja ihan vaan käydä paistamassa makkaraa jossain hiljaisella / rauhallisella nuotiopaikalla. Istumassa jossain kalliolla / rannalla katsomassa kauas horisonttiin. Käydä uimassa ja saunoa rantasaunassa. Poimia mustikoita. Istua iltaa hyvässä seurassa. Tehdä kunnon grilliherkut ja vetää niistä itsensä ähkyyn.

Todellisuudessa jumitin kaiken vapaa-ajan neljän seinän sisällä ja kävin vain lenkillä ja ruokakaupassa. Ei mulla ole ketään kenen kanssa tehdä yhtään mitään

Retkeilyhän on just ihanaa yksin ja loppukesä/alkusyksy siihen paras ajankohta. Heinäkuussa tulet vain hyttysten syömäksi, varsinkin pohjoisessa. Itsellänikin on vielä pari viikkoa lomaa jäljellä ja aion mennä vielä retkeilemään. Ainut este noille haaveillesi olet sinä itse, mikset vaan mene? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tarvikaan. En minäkään kaikkia kesiä muista.

No siinäpä se kun ei ole mitään muistettavaakaan.

Vierailija
24/28 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kesän ryppää niin saattaa ne muistikuvat olla hataria,toivottavasti muistisi palautuu.

Vierailija
25/28 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ei. Jotenkin tähän ei ehtinyt edes mukaan ja nyt se onkin sitten jo ohi. Toisaalta vähänlaisesti sitä mitään itseä kiinnostavaa / mieluisaa tekemistä olisi ollutkaan. Siis sellaisiin ei ole minkäänlaista mahdollisuutta täällä paskapk-seudulla, joten turha niistä enää on haaveillakaan, mutta oli mulla tarkoitus käydä yhdellä keikalla, jonka sitten kuitenkin onnistuin missaamaan. Kun aloin tarkistamaan sitä keikkapäivää niin sehän olikin ollut jo ja kesäkin pitkällä heinäkuussa menossa. Samaten oli tarkoitus käydä merenrannalla ja jopa jossain kahvilassakin törsäämässä, mutta eipä sinne sitten yksin viitsinyt lähteä istumaan eikä julkisilla kulkeminenkaan kiinnosta.

Mitä tämä tarkoittaa? Pääkaupunkiseudullahan ei ollut tänäkään kesänä mitään kiinnostavaa tekemistä eikä näkemistä. Valitettavasti en voi auttaa, sillä jos nyt lukisit huolellisesti postauksesi, löydät kyllä syyn miksi kesä meni vituiksi. Vain sinä olet vastuussa kesäsi ja elämäsi onnistumisesta. "Jotenkin." Tsiisus. Et edes merenrannalle päässyt, et kahvilaan, et keikalle, et minnekään, et yksin, et julkisilla. Ja nyt tulee syksy. En todellakaan haluaisi olla tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä.

Vierailija
26/28 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tarvikaan. En minäkään kaikkia kesiä muista.

No ehkäpä just siksi ei olisikaan enää "varaa" hassata ainuttakaan kun niitä on mennyt ohi jo ennenkin.

Vierailija
27/28 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hö. Mitä olisit halunnut ja mitä jouduit sen sijaan tekemään?

En ole ap mutta sama juttu. Itse olisin halunnut liikkua luonnossa ja ehkä käydä vihdoin sen karhunkierroksen ja samalla reissulla vaikka kiivetä kolillekin tai sitten ainakin tehdä jonkun pidemmän vaelluksen jossain muussa luonnonpuistossa. Lisäksi tehdä jotain lyhyempiä päiväreissuja ja ihan vaan käydä paistamassa makkaraa jossain hiljaisella / rauhallisella nuotiopaikalla. Istumassa jossain kalliolla / rannalla katsomassa kauas horisonttiin. Käydä uimassa ja saunoa rantasaunassa. Poimia mustikoita. Istua iltaa hyvässä seurassa. Tehdä kunnon grilliherkut ja vetää niistä itsensä ähkyyn.

Todellisuudessa jumitin kaiken vapaa-ajan neljän seinän sisällä ja kävin vain lenkillä ja ruokakaupassa. Ei mulla

Ei mua mäkäräiset ja hyttyset hirvitä toisin kuin hirvikärpäset, jotka on riesana tähän aikaan ja sellainen mönkimässä päänahassa saa ihan näin sisälläkin inhonväristykset menemään pitkin kroppaa. Lisäksi inhottaa ajatuskin siitä, että metsät on täynnä kaheleita pyssyjensä kanssa kun metsästyskausi on alkanut. Se siitä luonnonrauhasta vaikkeivat näköetäisyydellä olisikaan.

Toisekseen ei se yksi-kaksi päivää vaelluksella näin loppukesästä / alkusyksystä oikein korvaa noita muita juttuja jotka jäi taas kerran tänäkin kesänä väliin kun kesä vaan mennä humpsahti johonkin. Se harmittaa koska yhtään ei enää jaksaisi elää sitä sitku-elämää jota on jo ihan tarpeeksi takana.

Vierailija
28/28 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mua mäkäräiset ja hyttyset hirvitä toisin kuin hirvikärpäset, jotka on riesana tähän aikaan ja sellainen mönkimässä päänahassa saa ihan näin sisälläkin inhonväristykset menemään pitkin kroppaa. Lisäksi inhottaa ajatuskin siitä, että metsät on täynnä kaheleita pyssyjensä kanssa kun metsästyskausi on alkanut. Se siitä luonnonrauhasta vaikkeivat näköetäisyydellä olisikaan.

Toisekseen ei se yksi-kaksi päivää vaelluksella näin loppukesästä / alkusyksystä oikein korvaa noita muita juttuja jotka jäi taas kerran tänäkin kesänä väliin kun kesä vaan mennä humpsahti johonkin. Se harmittaa koska yhtään ei enää jaksaisi elää sitä sitku-elämää jota on jo ihan tarpeeksi takana."

Hei kuule, ei sun seuduilla olis aikuispartiota tai jotain muuta retkeilyporukkaa? Nyt faceen etsimään ryhmiä tai kyselemään paikallisryhmistä, että tietääkö joku jotain! Tai vaikka kuulutat siellä, että olisiko  kiinnostuneita alkuun päiväretkelle lähtijöitä. Jos porukka löytyy ja yhteinen sävel, niin ehkä saatte seuraavalle kesälle jo järjestettyä vaelluksen.