Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele puuteria rasvoittuvalle, epäpuhtaalle iholle

Vierailija
10.09.2008 |

Nykyisin käytössä Kanebon Transmatte, muttei mielestäni pidä kiiltoa riittävästi poissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholleni,MUTTA vinkkinä kehoitan kokeilemaan Lorealin meikinpuhdistusainetta mikä on semmosessa musta/mintunvihreässä tuubissa,ihan markettikamaa siis,oisko hinta ollut jtn.8€.Tarvii tosin kaverikseen vielä ihonpuhdistusgeelin,nyt mulla ollut semmoin Dermosilin 4€:n puhd.geeli,ja oikeasti iho alkaa olla liki täydellisen puhdas,kunhan nuo loputkin vanhat arvet tasoittuu.Mulla oli iho AIVAN karmea,nyt noita käyttänyt 9kk,ja näpyt hävisi heti,nyt siis liki terve iho kasvoissa :)

Vierailija
2/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellaisen jauhemaisen mineraali meikkivoiteen, vähän niinkuin jauhemainen puuteri, mutta se on meikkivoide. Loreal merkiltään. Oli aivan huippu, helppo levittää ja minunkin epätasainen ja rasvainen iho näytti kivalta! Suosittelen. Hintaa oli vähän vajaa 20 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellaisen jauhemaisen mineraali meikkivoiteen, vähän niinkuin jauhemainen puuteri, mutta se on meikkivoide. Loreal merkiltään. Oli aivan huippu, helppo levittää ja minunkin epätasainen ja rasvainen iho näytti kivalta! Suosittelen. Hintaa oli vähän vajaa 20 euroa.

eikä peitäkään juuri mitään, mä en tykännyt yhtään tuosta! Kanebo mullakin kiiltää tosi helposti, hyvä irtopuuteri on ainakin Helena Rubinsteinilla.

Vierailija
4/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin suosittelisin lämpimästi. Ei myöskään siistuki ihohuokosia vaan iho saa hengittää, mikäon todella tärkeäasia jos iho-ongelmia on.

Vierailija
5/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään voide maailmassa peitä sitä rasvaisuutta jos sitä ei puhdisteta kunnolla. Ilta+aamu puhdistusemulsio+kasvovesi ja kerran viikossa savinaamio!!! Mä itse olen saanut avun colosen tuotteista.

Vierailija
6/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jopa pelkkä vesipesu riittäisi. Rasvoittuva iho kuulemma kaipaa ennenkaikkea kosteutusta, ei liian voimakkaita puhdistusaineita. Tiedä häntä.

t. eräs joka myös taiteilee samojen ongelmien kanssa

Vierailija
7/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvoittuva iho tarvitsee nimenomaan kosteutusta, mutta siis kosteutusta, ei mitään superrasvaisia voiteita. Ja on lisäksi sitten noissa meikeissäkin eroja, jotkut vaan sopivat paremmin kuin toiset. Itselläni tosi moni meikki kiiltää, ainoastaan Sisleyn meikkivoide on sellainen, jolla iho pysyy mattana. Ja käyn kyllä kosmetologilla säännöllisesti, eli hoitotuotteet ovat varmasti iholleni sopivat.

Vierailija
8/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttanut suuresti seuraavat ohjeet: pesu aamuin ja illoin lactasyd -pesuaineella. Ei maksa juuri mitään ja puhdistaa ihon tehokkaasti, samoin poistaa hyvin meikin. Ei mitään rasvoja eikä geelejä iholle! Heti pesun jälkeen iho saattaa kiristellä ja tuntua todella kuivalle, mutta jo 15 min jälkeen iho on itse rasvoittanut itsensä! Siis kaikki voiteet ( lukuunottamatta silmänympärysvoidetta ) pois. Rasvainen iho ei todellakaan tarvitse lisää rasvaa. On ihan kosmetiikkafirmojen rahastusta nuo ihon kiiltoa hillitsevät voiteet.

Saatan pestä kasvot kesken päivän. Raikastaa ihanasti. Sipaisen ihan lumenen meikkipuuteria kasvoille, koska kiilto on nyt niin kurissa. Hyvä mattapuuteri on lancomen mat finish. Tärkeää on ettei tuki niitä huokosia. Silloin vain kiiltoa tulee lisää!

Iltaisin laitan vielä kasvoille vichyn normaderm gel exfoliant kuorivan puhdistusgeelin. Puhdistaa ihon ihanasti!

Iho on nyt paremmassa kunnossa kuin koskaan ja suht. halvalla!

Vierailija
9/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuosta kosmetologit sanois... Onko muita jotka kokeilleet jättää ihon "rasvaamatta"?

Vierailija
10/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuosta kosmetologit sanois... Onko muita jotka kokeilleet jättää ihon "rasvaamatta"?

Minä tein näin kosmetologin neuvosta (hän kielsi ehdottomasti käyttämästä mitään rasvaa, suositteli kosteutukseen vissyvettä!). Noh, seuraava kasvohoito tehtiin eri paikassa, ja tämä kosmetologi järkyttyi kuultuaan edellisen neuvoista. Tämän rasvaamattomuuden takia ihooni oli tullut miliumeja ja juonteitakin. Nyt rasvaan taas, ja iho on paljon paremmassa kunnossa.

Vierailija
11/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lisää rasvaa

Vierailija
12/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneen joutuu joskus hakemaan antibiootit, mutta normaalisti iho pysyy suht hyvänä sekaihon puhdistustuotteilla (rasvasen ihon tuotteet kuivattaa ja lisää kiiltoa) sekä kosteusgeelillä (voiteita en voi käyttää), merkki on Yves Rocher.

Meikkivoiteena käytän ihan ohutta kerrosta Anytimen nuorten meikkivoidetta, sen päällä puolestaan kevyesti Yves Rocher Luminelle irtopuuteria, ei tuki huokosia ja kiilto pysyy kurissa. Näppylöihin Forever Livingin Aloe Vera Gellyä, huippuhyvää tavaraa!

Vierailija
13/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvoittuva iho tarvitsee kosteutta, ei rasvaa. Jos rasvaiselle iholle ei anna sitä kosteutta, se alkaa tuottamaan kahta kauheammin sitä rasvaa kun epätoivoisesti iho yrittää pitää kosteustasapainon yllä. Eli iho vaan rasvottuu enemmän ja enemmän. Kun ihon kosteuttaa, iho saa olla rauhassa, eikä tuota niin kamalasti sitä ylimääräistä rasvaa. Tähän perustuu se, miksi rasvaista(kin) ihoa pitää kosteuttaa!

Vierailija
14/14 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli periaatteessa rasvoittuvan ihon kosteuttajaksi kävisi ihan apteekin Aqualan L tai Humektan. Ne vaan eivät taida pitää ihoa kovin hyvin mattapintaisena... Sen puoleen, en kyllä vielä ole löytänyt kalliimpiakaan tuotteita jotka sen tekisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi