Olen m28, ja ajattelin lähteä syksyn opiskelijabileisiin pitämään hauskaa
Minua ei kiinnosta, mitä ahdasmieliset mielensäpahoittajat ajattelevat. Ikämiehenkin on mielestäni sallittua osallistua opiskelijatapahtumiin!
Terveisin m28, opiskelija
Kommentit (27)
Mikäs siinä, mutta pysy sitten kaukana 18-25v naisista
Eikös suuri osa yliopisto-opiskelijoista humanistisella tai yhteiskunnallisella alalla ole 28-vuotiaita tai vanhempia?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, mutta pysy sitten kaukana 18-25v naisista
Entä jos tykkää miehistä?
Minäkin tulen. Seniorikansalainen m32, opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Eikös suuri osa yliopisto-opiskelijoista humanistisella tai yhteiskunnallisella alalla ole 28-vuotiaita tai vanhempia?
Tämä on ikähullun provoiluviesti. Suvaitsematon kääkkä jonka mielestä sosiaaliset kanssakäymiset riippuvat iästä eikä yhteisistä ajatuksista tai näkemyksistä.
Minäkin olen ajatellut, että voisin lähteä fuksisuunnistukseen joku vuosi. Mulla on jo kyllä maisterintutkinto, mutta pääsisin helposti sisään suorittamaan toista. Lirkuttelisin ihan varmasti neitosille, jotka ovat ottaneet vähän alkoholia, ja voisin kutsua porukoita keskustakämpälleni jatkoillekin.
t. kokoomuslainen m42
Siinähän menet, tuskin ketään kiinnostaa.
Niin? Mitä siitä sitten? Olet opiskelija joten siinä ei ole mitään outoa että menet opiskelijabileisiin.
Meillä oli aina kilpailu ketä panee eniten ja pöllii eniten pikkareita viikonlopun aikana ;) Joten anna nahkafakotin paukkua ja tee ennätys
Voi olla, että opiskelijat haluavat olla omissa oloissaan. Ikä ei minusta ole mikään ongelma. Kun minä opiskelin, luokallani oli useampikin yli 50-vuotias. Mukana opiskelijariennoissa olivat siinä kuin me kaksikymppisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ajatellut, että voisin lähteä fuksisuunnistukseen joku vuosi. Mulla on jo kyllä maisterintutkinto, mutta pääsisin helposti sisään suorittamaan toista. Lirkuttelisin ihan varmasti neitosille, jotka ovat ottaneet vähän alkoholia, ja voisin kutsua porukoita keskustakämpälleni jatkoillekin.
t. kokoomuslainen m42
Saathan sinä yrittää mutta ei puku tee miestä vaikka niin sanotaankin. T:M51 Elämäntapamuusikko sekä suojeluvaistot herättävä herrasmiesrenttu samassa paketissa
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että opiskelijat haluavat olla omissa oloissaan. Ikä ei minusta ole mikään ongelma. Kun minä opiskelin, luokallani oli useampikin yli 50-vuotias. Mukana opiskelijariennoissa olivat siinä kuin me kaksikymppisetkin.
Näin se oikeasti menee. Ei siellä ikää katsota jos muuten viihtyy porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aina kilpailu ketä panee eniten ja pöllii eniten pikkareita viikonlopun aikana ;) Joten anna nahkafakotin paukkua ja tee ennätys
Mikä on nahkafakoti? Googlekaan ei tuntenut sitä.
Älä sitten tule palstalle ulisemaan pettymystäsi kun et sieltäkään löydä seuraa vastakkaisesta sukupuolesta.
Et sä pesää saa, mutta voit sä berzeet vetää.
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun jotain yrittää, niin voi onnistaa. Jos on nuorten perään, niin miten muuten kolmekymppinen enää pääsisi edes samoihin juhliin vähän kuin vertaisena 18+ neitosten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun jotain yrittää, niin voi onnistaa. Jos on nuorten perään, niin miten muuten kolmekymppinen enää pääsisi edes samoihin juhliin vähän kuin vertaisena 18+ neitosten kanssa?
Äijä, joka puhuu neitosista, on vähintään 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä, joka puhuu neitosista, on vähintään 50v.
Niin, mitä sitten?
No jos olet oikeasti opiskelija niin ei kai siinä. Mutta jos et niin älä nyt ainakaan mihinkään opiskelijatapahtumiin mene itseäsi työntämään, johonkin julkiseen baariin nyt vielä menettelee.