Mieheni on transvestiitti
Sain tänään mieheni kiinni siitä, että hän pukeutuu välillä naiseksi ja tämä on minulle järkytys. Mieheni ei tiedä vielä, että tiedän, mutta kun imuroin hänen työhuonetta ja komeroa niin sieltä paljastui laatikko, jossa oli naisten vaatteita, peruukki ja korkokenkiä sekä valokuvia, joissa hän on nämä päällä. Mitä tämä tarkoittaa? Miksi hän on ruvennut pukeutumaan naiseksi? Tutkin hiukan jo ennen kuin kirjoitan tätä, että kyse on vissiin transvestisuudesta, kun mieheni ei kuitenkaan ole koskaan antanut viitteitä siitä, että olisi transnainen tai homo tms. Mutta suurimpana kysymyksenä mietin, että MIKSI??? Miksi mies haluaa pukeutua naiseksi?? Miten otan asian hänen kanssaan puheeksi, koska en voi esittää olevani tietämätön näin ison asian kanssa.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naisilla ole vastaavaa ristiinpukeutumista mieheksi? Drag queen ilmiökin on miesten harjoittamaa.
Minä käytän miesten boksereita enkä koskaan laita rintsikoita. Ulospäin ei välttämättä uskoisi. T:naisoletettu
Mutta kiihotutko ajattelessasi itsesi miehenä, tai harrastamassa seksiä miehenä?
En kiihotu seksuaalisesti, mutta jotain kiksejä siitä saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen on kyllä aivan täysin harmiton fetissi. Kertoisin kyllä löydöstäni ja varmaan tarjoutuisin osallistumaan, jos mies kokisi sen itselleen sopivaksi. Naiseksi pukeutuminen ei tarkoita transsukupuolisuutta, vaan transvetismiä, ja ne ovat kaksi hyvin eri asiaa.
Vaikka on harmiton niin kyllä toi ainakin mun silmissä vähentää miehen miehistä arvoa enkä voisi ottaa tosissaan tuollaista ristiinpukeutujaa. Sori mutta mun alapää ei kostu jos mies pukeutuu niin kuin minä. Uskon että moni nainen samaistuu tähän. Tosi p*rseestä tosin jos ehtii parisuhteeseen tollasen kanssa ja sitten paljastuu myöhemmin totuus.
Breaking news. Kukaan mies ei halua pukeutua niin kuin sinä tai tyypillinen suomalainen nainen, harmaavarpuseksi värittömiin h&m halparätteihin. Siitä on eroottisuus ja seksikkyys kaukana.
Jos on luvannut naimisiin mennessä ottavansa tämän miehen itselleen ja pysyvänsä kuuliaisena, niin koskeeko se myös hetkiä kun mies on muuntunut naiseksi? Vai voiko silloin käydä naapurin miehen luona ilman syyllisyyden tuskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmiton harrastus, ikävää vain että miehesi on jostain syystä salannut sen sinulta.
Miksiköhän? Nuo ihmiset tuntee usein syvää häpeää fetissinsä takia, siksi monella on myös paljon narsistisia piirteitä
No niin nyt on autismi- ja pedo-korttien rinnalle lyöty pöytään jo odotettu narsisti-kortti. Kuka nokittaa vielä?
Evoluution tekosiahan toikin on homouden ja transsukupuolisuuden lisäksi. Kun kaikkia miehiä ei ole tarkoitettu lisääntymään naisen kanssa niin miehen on ollut tällöin hyvä olla joko
1) homo, jonka ei ole tarvinnut välittää naisista ja joka on voinut keskittyä vain miehiin
2) transnainen, joka itse on se nainen jolle miehiä riittää
3) transvestiitti, jonka tarpeet tyydyttyvät sillä, että hän voi kiihottua itsestään naisena
Evoluutiossa naisilla ei ole koskaan ollut tarvetta tällaisille mekanismeille, koska he ovat aina saaneet miehen, jonka kanssa lisääntyä. Lesbouskin on evoluution näkökulmasta epämääräistä, sillä todellisuudessa se on enemmän sosiaalista kuin aidosti seksuaalista ja tämän takia moni lesbo onkin oikeasti bi tai ainakin ollut joskus miehen kanssa (pl. butchit, jotka voidaan lukea kyllä aidoiksi lesboiksi ollessaan miehen roolissa).
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Kyllä tommonen tieto varmasti vaikuttaa jo makuuhuonepuuhiin. Itselle olisi ainakin totaalinen deal breaker jos tietäisin että mun mies pukeutuu naiseksi. Haluan että mun mies on oikea mies eikä naiseksi pukeutuva mies.
MInusta tuo en ole niin kauheaa. Tosin en ole tuntenut sellaista miestä, mutta toisen sukupuolen vaatteisiin pukeutuminen ei ainakaan ole erityisen paha teko. Olisin paljon enemmän järkyttynyt, jos olisin miehen kanssa, joka katsoo lapsip.rnoa tai väkivaltap.rnoa. Tai jonka tiedetään syylistyneen seksuaaliväkivataan naisia kohtaan. Nämä viimeksimainitut asiat ovat niin kauheita, etten varmaan pystyisi olemaan sellaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Evoluution tekosiahan toikin on homouden ja transsukupuolisuuden lisäksi. Kun kaikkia miehiä ei ole tarkoitettu lisääntymään naisen kanssa niin miehen on ollut tällöin hyvä olla joko
1) homo, jonka ei ole tarvinnut välittää naisista ja joka on voinut keskittyä vain miehiin
3) transvestiitti, jonka tarpeet tyydyttyvät sillä, että hän voi kiihottua itsestään naisena
Evoluutiossa naisilla ei ole koskaan ollut tarvetta tällaisille mekanismeille, koska he ovat aina saaneet miehen, jonka kanssa lisääntyä. Lesbouskin on evoluution näkökulmasta epämääräistä, sillä todellisuudessa se on enemmän sosiaalista kuin aidosti seksuaalista ja tämän takia moni lesbo onkin oikeasti bi tai ainakin ollut joskus miehen kanssa (pl. butchit, jotka voidaan lukea kyllä aidoiksi lesboiksi ollessaan miehen roolissa).
Tää on mutu joka kuulostaa erittäin järkevältä. Ostan tän teorian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmiton harrastus, ikävää vain että miehesi on jostain syystä salannut sen sinulta.
Miksiköhän? Nuo ihmiset tuntee usein syvää häpeää fetissinsä takia, siksi monella on myös paljon narsistisia piirteitä
No niin nyt on autismi- ja pedo-korttien rinnalle lyöty pöytään jo odotettu narsisti-kortti. Kuka nokittaa vielä?
Miksi hermostuit? Tietyt asiat valitettavasti korreloivat toisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen on kyllä aivan täysin harmiton fetissi. Kertoisin kyllä löydöstäni ja varmaan tarjoutuisin osallistumaan, jos mies kokisi sen itselleen sopivaksi. Naiseksi pukeutuminen ei tarkoita transsukupuolisuutta, vaan transvetismiä, ja ne ovat kaksi hyvin eri asiaa.
Vaikka on harmiton niin kyllä toi ainakin mun silmissä vähentää miehen miehistä arvoa enkä voisi ottaa tosissaan tuollaista ristiinpukeutujaa. Sori mutta mun alapää ei kostu jos mies pukeutuu niin kuin minä. Uskon että moni nainen samaistuu tähän. Tosi p*rseestä tosin jos ehtii parisuhteeseen tollasen kanssa ja sitten paljastuu myöhemmin totuus.
Breaking news. Kukaan mies ei halua pukeutua niin kuin sinä tai tyypillinen suomalainen nainen, harmaavarpuseksi värittömiin h&m halparätteihin. Siitä on eroottisuus ja seksikkyys ka
No olipa loukkaavaa. En ole koskaan ajatellut, että vaatteet vaikuttaisivat toisen sukupuolen viehättävyyteen. Aivan muut asiat vaikutttavat siihen. Olemus, käytös, empaattinen luonne, miellyttävä ääni...
Vierailija kirjoitti:
Jos on luvannut naimisiin mennessä ottavansa tämän miehen itselleen ja pysyvänsä kuuliaisena, niin koskeeko se myös hetkiä kun mies on muuntunut naiseksi? Vai voiko silloin käydä naapurin miehen luona ilman syyllisyyden tuskaa?
Voisitko kertoa että miten homojutut liittyvät tähän aiheeseen? Olet varmaan kuullut että siitä puhe mistä puute.
Niihä se oli. Myi itseään ja käytti kamaa.
Nii mitä sitte??? Nykyään kaikki on sallittua senkin wanhoillinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa iso juttu. Ne on vaan vaatekappaleita
Juu, mutta aivoissahan näillä on jokin eri lailla. Moni on esim. autismikirjolainen.
Eihän se suhteessa välttämättä haittaa, mutta haluaisiko esim. lisääntyä sellaisen kanssa 🤔
Miten ihmeessä joka asiaan saadaan nykyään selitykseksi autismi???!
Koska tietoisuus lisääntyy ja autismiin liittyy seksuaalisuuden monimuotoisuus. Autisteissa on paljon enemmän lgbt-väkeä jne kuin normoissa.
Tiedän, olen itsekin kirjolla ja bi. Mutta tällä palstalla selitetään nykyään kaikki mahdolliset pervoilut ja huono käytös autismilla...
Lisäksi mykkäpaska salailija.
Kaikki tietää. Minäkin tiesin. Et tajua.
Ei ole kumminkaan, kunhan perseilet
"kun imuroin hänen työhuonetta ja komeroa niin sieltä paljastui laatikko, jossa oli naisten vaatteita, peruukki ja korkokenkiä sekä valokuvia, joissa hän on nämä päällä"
joopa joo, kaikilla meillä on kotikomerossa laatikoissa kaikki pervot salaiset jutut, hohhoijaa...
tämänkin aloituksen moni uskoo koska haluaa uskoa
Omko miehesi ammatti metsäkoneenkuljettaja? Kuulemma ne pyytelevät naisten rintsikoita lainaan, jos sellaisen kanssa antautuu puheisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Breaking news. Kukaan mies ei halua pukeutua niin kuin sinä tai tyypillinen suomalainen nainen, harmaavarpuseksi värittömiin h&m halparätteihin. Siitä on eroottisuus ja seksikkyys kaukana
Se onkin nähty että transuilla menee pukeutuminen aina ihan överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Breaking news. Kukaan mies ei halua pukeutua niin kuin sinä tai tyypillinen suomalainen nainen, harmaavarpuseksi värittömiin h&m hal
Niihän se on, mutta näitä transsuja kiihottaa juurikin ne seksikkäät hepeneet, ei tavalliset naisten vaatteet. Yleensä myös haluavat kutsuttavan itseään joillain stripparin nimillä, kuten vaikka safina, tatjana tai christal. Kaija tai Anne ei ole varmaan tarpeeksi sexyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<Tää on mutu joka kuulostaa erittäin järkevältä. Ostan tän teorian!
Minä en. T. lesbo
Mutta kiihotutko ajattelessasi itsesi miehenä, tai harrastamassa seksiä miehenä?