Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on transvestiitti

Vierailija
25.08.2024 |

Sain tänään mieheni kiinni siitä, että hän pukeutuu välillä naiseksi ja tämä on minulle järkytys. Mieheni ei tiedä vielä, että tiedän, mutta kun imuroin hänen työhuonetta ja komeroa niin sieltä paljastui laatikko, jossa oli naisten vaatteita, peruukki ja korkokenkiä sekä valokuvia, joissa hän on nämä päällä. Mitä tämä tarkoittaa? Miksi hän on ruvennut pukeutumaan naiseksi? Tutkin hiukan jo ennen kuin kirjoitan tätä, että kyse on vissiin transvestisuudesta, kun mieheni ei kuitenkaan ole koskaan antanut viitteitä siitä, että olisi transnainen tai homo tms. Mutta suurimpana kysymyksenä mietin, että MIKSI??? Miksi mies haluaa pukeutua naiseksi?? Miten otan asian hänen kanssaan puheeksi, koska en voi esittää olevani tietämätön näin ison asian kanssa.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et kai arvota kaikkia miehiä sen mukaan, ovatko he seksuaalisesti kiinnostavia? Olisi pitänyt tarkentaa kysymystäni, en siis tarkoittanut pelkästään parisuhdetta transvestiitin kanssa vaan yleistä suhtautumista. 

Tässä vastaaja 102. Minähän kirjoitin ekassa lauseessa, että muuten en asiasta välitä. Vain parisuhdemielessä koen seks. vastenmielisiksi. Eli jokainen voi pukeutua miten lystää, eihän se minulle kuulu eikä häiritse. En kuitenkaan hyväksy valehtelua tällaisesta taipumuksesta.

Kirjoitin siis näin: "Se on seksuaalisessa mielessä ällöttävää. Muuten ihan ok eikä häiritse millään tavoin,

T. Vastaaja 102

Vierailija
142/143 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä tapa poistaa stressiä ja nähdä mitä vaatteet ja meikki tekee aikaan. 

Ei tarvitse aina olla ulkona liikkuva karvaperse, vaan voi olla sileä ja hyväkroppainen mies joka tykkää katsella naisten vaatteita.

Itse seurustelen joten ei ole edes siitä kiinni. Ja rouva jopa ostaa meikkejä ja antaa vinkkejä niiden käyttöön. 

Kynsilakatkin ovat meillä tulleet molempien käyttöön.

Maailmassa on vain  paljon ahdasmielisiä peräkammarin ihmisiä jotka hakee itseä netin keskustelupalstalta jossa kerrotaan mitä mieltä itse saat olla...

Meillä ainakin tykätään rouvan kanssa keskustella vaatteista, kynsilakoista ja meikeistä. Eikä jaeta kenellekään muulle näitä asioita.

Niinhän sinäkin tuossa itse teet eli pyrit kertomaan muille mitä mieltä transvestisuudesta saa olla. Teet samaa mistä muita syytät.

Mutta pisteet sulle siitä, ettet ole salannut taipumustasi. Vain siinä tapauksessa voi elää onnellisena, ettei salaa tärkeitä asioita puolisolta, olipa se asia mikä tahansa. Kun on olemassa niitä naisia, joille tällainen taipumus on ok, niin miksi sitä salataan? Voi hankkia apua itsensä hyväksymiseen, jos se on vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omakohtaista kokemusta mutta kaverini mies paljastui kerran (vuosia sitten) samanlaiseksi tapaukseksi ja kun lueskelin asiasta enemmän niin tuo on melko yleinen ilmiö nimenomaan heteromiehillä ja on tosiaan eri asia kuin transsukupuolisuus. Autogynefilia taisi olla termi tuolle fetissille mutta onhan tota vaikea käsittää että miksi mies haluaa pukeutua naisensi jos ei kuitenkaan ole transnainen.

Oli sitä kiva kerran kiva mömmöpäissä kiskaista kinttuihin vaimon mustat pitkät sukat ja sukkanauhat ja sen jälkeen harrastaa hillitöntä vaakapainia. Jäi tosin yhteen kertaan, kun en enää ajatuksesta selvemmin päin enää niin innostunutkaan, mutta jäi siitä yhdestä kerrasta elämänikuiset hyvät muistot. Voi johtua myös siitä, että olen ollut mömmöpäissäni vain kolme kertaa eläessäni (nyt ikää 56 vuotta), ja joka kerralla on tullut tehtyä jotain aivan älyttömän hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän