Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on transvestiitti

Vierailija
25.08.2024 |

Sain tänään mieheni kiinni siitä, että hän pukeutuu välillä naiseksi ja tämä on minulle järkytys. Mieheni ei tiedä vielä, että tiedän, mutta kun imuroin hänen työhuonetta ja komeroa niin sieltä paljastui laatikko, jossa oli naisten vaatteita, peruukki ja korkokenkiä sekä valokuvia, joissa hän on nämä päällä. Mitä tämä tarkoittaa? Miksi hän on ruvennut pukeutumaan naiseksi? Tutkin hiukan jo ennen kuin kirjoitan tätä, että kyse on vissiin transvestisuudesta, kun mieheni ei kuitenkaan ole koskaan antanut viitteitä siitä, että olisi transnainen tai homo tms. Mutta suurimpana kysymyksenä mietin, että MIKSI??? Miksi mies haluaa pukeutua naiseksi?? Miten otan asian hänen kanssaan puheeksi, koska en voi esittää olevani tietämätön näin ison asian kanssa.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, osta sträppäri niin voitte pervoilla yhdessä. 

Vierailija
2/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omakohtaista kokemusta mutta kaverini mies paljastui kerran (vuosia sitten) samanlaiseksi tapaukseksi ja kun lueskelin asiasta enemmän niin tuo on melko yleinen ilmiö nimenomaan heteromiehillä ja on tosiaan eri asia kuin transsukupuolisuus. Autogynefilia taisi olla termi tuolle fetissille mutta onhan tota vaikea käsittää että miksi mies haluaa pukeutua naisensi jos ei kuitenkaan ole transnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Kyllä tommonen tieto varmasti vaikuttaa jo makuuhuonepuuhiin. Itselle olisi ainakin totaalinen deal breaker jos tietäisin että mun mies pukeutuu naiseksi. Haluan että mun mies on oikea mies eikä naiseksi pukeutuva mies.

Vierailija
4/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tirskahdus*

Vierailija
5/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen on kyllä aivan täysin harmiton fetissi. Kertoisin kyllä löydöstäni ja varmaan tarjoutuisin osallistumaan, jos mies kokisi sen itselleen sopivaksi. Naiseksi pukeutuminen ei tarkoita transsukupuolisuutta, vaan transvetismiä, ja ne ovat kaksi hyvin eri asiaa. 

Vierailija
6/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näillä usein jotain seksuaalitraumoja lapsuudesta? Vai mistä tuollainen fetissi tulee.

Vierailija
7/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Transvestisuus on ihmisillä monimuotoista ja voi kehittyä eri tavoin ja palvella erilaisia psykologisia ja sosiaalisia tehtäviä.. Transvestisuuteen voi liittyä esimerkiksi seuraavanlaisia merkityksiä:

-Miehiseen ja naiselliseen rooli-identiteettiin liittyy erilaista kokemusmaailmaa, jolloin miesminän ja naisminän vuorottelulla yksilö voi toteuttaa erilaisia puolia itsessään.

-Transvestiittimies voi naisrooliin asettautumalla kokea vapaammin ja vahvemmin niitä tunteita ja olotiloja, joita hän pitää naisille kuuluvina.

-Ujoilla nuorilla sisäinen tyttö voi edustaa jonkin kehitysvaiheen ajan kuvitteellista tyttöystävää eroottisissa fantasioissa.

-Osalla on kokemuksia, miten vaihdellessaan mies- ja naisidentifikaatiotaan, he samalla tulevat tietoisemmiksi puhtaasta tietoisuuden tilasta, samaan tapaan kuin meditaatiossa on mahdollista. Tähän liittyy syvää rentoutumisen tunnetta.

-Transvestiitti mies tai nainen luo vaihtoehtoista itseä tai uutta minäkuvaa tämän toista sukupuolta olevan rooliminän avulla.

-Naisrooliin eläytyminen voi olla osa miehen seksuaalista skeemaa, jonka avulla hän voi virittäytyä seksuaalisesti, kokea mielihyvää ja olla aistillisempi kuin hänelle olisi mahdollista miesroolissa.

-Eletään unelmien ja mielikuvien tasolla omaa toivetta olla toista sukupuolta. "

Vierailija
8/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen on kyllä aivan täysin harmiton fetissi. Kertoisin kyllä löydöstäni ja varmaan tarjoutuisin osallistumaan, jos mies kokisi sen itselleen sopivaksi. Naiseksi pukeutuminen ei tarkoita transsukupuolisuutta, vaan transvetismiä, ja ne ovat kaksi hyvin eri asiaa. 

Vaikka on harmiton niin kyllä toi ainakin mun silmissä vähentää miehen miehistä arvoa enkä voisi ottaa tosissaan tuollaista ristiinpukeutujaa. Sori mutta mun alapää ei kostu jos mies pukeutuu niin kuin minä. Uskon että moni nainen samaistuu tähän. Tosi p*rseestä tosin jos ehtii parisuhteeseen tollasen kanssa ja sitten paljastuu myöhemmin totuus.

Vierailija
9/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt vain tyytyväinen että imuroit. Teit jotakin hyödyllistä.

Vierailija
10/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan nykyään ristiinpukeutumiseksi.

Vierailija
11/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisilla ole vastaavaa ristiinpukeutumista mieheksi? Drag queen ilmiökin on miesten harjoittamaa.

Vierailija
12/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä kuinka vakava-asteista miehesi transvestismi on. Minulle varmaan menisi raja siinä että onko hänellä tapana työntää sisäänsä esineitä.

Vierailija
13/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 2 tuollaista ja molemmat myös pedofiilejä. Onkohan se jostain syystä yleisempää näillä vai onko sattumaa? 

Vierailija
14/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa iso juttu. Ne on vaan vaatekappaleita

Vierailija
15/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on harmiton niin kyllä toi ainakin mun silmissä vähentää miehen miehistä arvoa enkä voisi ottaa tosissaan tuollaista ristiinpukeutujaa. Sori mutta mun alapää ei kostu jos mies pukeutuu niin kuin minä. Uskon että moni nainen samaistuu tähän. Tosi p*rseestä tosin jos ehtii parisuhteeseen tollasen kanssa ja sitten paljastuu myöhemmin totuus.

Niinpä. Sama jos paljastuu bi:ksi.

Vierailija
16/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän 2 tuollaista ja molemmat myös pedofiilejä. Onkohan se jostain syystä yleisempää näillä vai onko sattumaa? 

Miehillä on tutkitusti enemmän fetissejä ja parafilioita kuin naisilla niin yleensä korrelaatiota on kyllä havaittavissa pedofiliaankin joillakin.

Vierailija
17/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa iso juttu. Ne on vaan vaatekappaleita

Juu, mutta aivoissahan näillä on jokin eri lailla. Moni on esim. autismikirjolainen.

Eihän se suhteessa välttämättä haittaa, mutta haluaisiko esim. lisääntyä sellaisen kanssa 🤔

Vierailija
18/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen että vieläkö noita oikein on ja eikö miehesi ole pysynyt kehityksessä mukana?

Luulin että ns. perinteisten tran sujen kulta aika loppui jo vuosia sitten nykyiseen sukupuolen moninaisuuskäsitykseen minkä perusteella kuka tahansa voi identifioitua mieheksi, naiseksi tai muunsukupuoliseksi eikä pukeutuminen yms ulkoiset ominaisuudet määrittele sukupuolta.

Vierailija
19/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisilla ole vastaavaa ristiinpukeutumista mieheksi? Drag queen ilmiökin on miesten harjoittamaa.

Naisilla voi ihan hyvin olla miesten vaatteita. Tosin kun jossain näkyy suoriin housuihin ja pikkutakkiin pukeutunut nainen, niin kuinka moni ajattelee että kyseessä olisi ristiinpukeutaja tai drag queen.

Vierailija
20/125 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tykkää homostella,otatko kakkoseen? Se on tykästynyt kaksun hajuun 🤮🤮🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan