Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Työ auttaa kuntoutumisessa" - höh, itselläni ollut ihan päinvastoin

Vierailija
25.08.2024 |

https://yle.fi/a/74-20105785

Itse  olin työelämässä aina totaalisen väsynyt ja huonovointinen. Jostain syystä keski-ikäiset    ä m mät  tiuskivat ja kiukkusivat aina minulle. Jäi eräskin sinänsä hyvä ja hyväpalkkainen työharjoittelupaikasta tarjottu työ ottamatta vastaan, kun harjoittelun ohjaaja kiukutteli minulle, vaikken ollut todellakaan syyllinen sen yksityiselämän asioihin.

Nyt työttömänä ainakin saan olla yksin, terve ja hyvinvoiva, ja myös hoikka.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Olet oikeassa. Aika kummia ne höpäjävät.

Vierailija
2/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ auttaisi ainakin siinä, ettei meidän muiden tarvitsisi kustantaa sinun mukavaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työharjoittelujen ohjaajilla on valtava vastuu ja valta syrjäyttää ihmisiä työelämästä. Tulleeko yhteiskunnan ja kaikkien kannalta sittenkin lopulta edullisemmaksi, jos ei pureta kiukkua harjoittelijoihin?

Vierailija
4/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ auttaisi ainakin siinä, ettei meidän muiden tarvitsisi kustantaa sinun mukavaa elämää.

Miten saan sellaista työtä, jonka palkalla tulee toimeen ilman tukia?

Sitä paitsi työttömiä on hirveästi muutenkin ja lisää vaan  tulee. Ja työttömyystuen suojaosan poiston myötä ei ole yhtään kannattavaa ottaa osa-aikatöitä.

Ap

Vierailija
5/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitä sitä harjoittelunohjaaja- ä m m ää, joka minulle huusi ja tiuski.

Ap

Vierailija
6/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
7/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arbeit macht frei...

Vierailija
8/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi työttömiä on hirveästi muutenkin ja lisää vaan  tulee. Ja työttömyystuen suojaosan poiston myötä ei ole yhtään kannattavaa ottaa osa-aikatöitä.

Ap

Sinulle tarjottiin omien sanojesi mukaan hyväpalkkaista työtä mutta kieltäydyit siitä. Eli nyt vaan uutta yritystä elämässä "paskaduunien"kautta pienellä palkalla kohti parempaa tulevaisuutta. 

Vierailija
9/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulle tarjottiin omien sanojesi mukaan hyväpalkkaista työtä mutta kieltäydyit siitä. Eli nyt vaan uutta yritystä elämässä "paskaduunien"kautta pienellä palkalla kohti parempaa tulevaisuutta. 

Mutta kuten kerroin, työpaikalla kiusattiin minua ja vieläpä itse HARJOITTELUN OHJAAJA kiusasi. Kyllä minulla oma mielenterveys ja terveys ylipäänsä menee työn edelle. Kaikki palkka olisi mennyt lopulta psykosomaattisista oireista aiheutuvien vaivojen hoitoon.

Ap

Vierailija
10/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy, kun on H U O R I A harjoittelun ohjaajina.

Vierailija
11/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
12/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arbeit macht frei...

Teoria: kun saksan sotilaat olivat kovasti "suosiossa" paikallisten naisten keskuudessa. niin nyt heidän "työnsä" hedelmät täällä huutavat isiensä oppeja!

Vierailija
13/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta kuten kerroin, työpaikalla kiusattiin minua ja vieläpä itse HARJOITTELUN OHJAAJA kiusasi. Kyllä minulla oma mielenterveys ja terveys yli

Kukaan ei sinua usko, se ei ole kiusaamista että opettaa tekemään töitä eikä sekään kun kymmenennen kerran samasta asiasta sanoo ja menee tulee korotettua ääntä. Mutta joo nykyisin on kiusaamista kun odotetaan ihmisen tekevän töitä eikä vain hengailevan työpaikalla.

Vierailija
14/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta kuten kerroin, työpaikalla kiusattiin minua ja vieläpä itse HARJOITTELUN OHJAAJA kiusasi. Kyllä minulla oma mielenterveys ja terveys yli

Joku yksi kusipää romautti sun työuran?! Kuulostaa tekosyyltä olla työtön.

Vierailija
15/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulla työ todella auttoi kuntoutumaan. Tuntui hyvältä olla ns. "yhteiskuntakelpoinen" kun aiemmin olin ollut syrjäytynyt. Palkalla pystyi ostamaan kaikenlaista kivaa eikä tarvinnut enää asioida Kelan kanssa, siitä vasta hyvä mieli tulikin.

Vierailija
16/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä saat olla hoikka...?! 

Vierailija
17/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön nainen fanssis ja kummasti lompakon täyttyessä masennus häviää. En tarvitse miestä ruokkimaan lapsiani joten hasta la pus

Vierailija
18/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi auttaa jos ei halua tulla autetuksi. 

Jos lähtee johonkin asenteella "tämä on perseestä", se suurella todennäköisyydellä tulee olemaan perseestä. 

Vierailija
19/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta kuten kerroin, työpaikalla kiusattiin minua ja vieläpä itse HARJOITTELUN OHJAAJA kius

Omalla työpaikallani on juuri tällaista. Notkutaan omalla henkilökohtaisella puhelimella vaikka se on kielletty, ja tulee kauhea kitinä jos huomauttaa asiasta. Tauoilla viivytään liian pitkään ja niitä pidetään useita, vaikka meille kuuluu ruokatauon lisäksi vain yksi 10min tauko. Työmoraali on olematon.

Vierailija
20/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna yhden ihmisen vaikuttaa elämääsi noin paljon. Paskamaisia ihmisiä on olemassa. Älä anna niiden vaikuttaa sinun elämääsi ja sinun unelmiisi! Pidä niistä kiinni, vaikka katkeria ihmisiä onkin, muuten katkeroidut itsekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän