Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä! Saaarioisten tonnikalapastassa lukee ainesosana "vodka" :D tätä otan!

Vierailija
25.08.2024 |

Siis tässä Saarioisten Päivän pasta -tuotelinjassa

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa valmisruokia? Ei ikinä. Tonnikalapasta on maailman yksinkertaisin valmistaa itse.

Ehkä ihmiset, jotka ottavat elämän ja syömiset vähän rennommin, ainakin toisinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran todistettu miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät. Valmisruokia ei koskaan. 

Mutta onneksi pääsit pätemään!

Vierailija
24/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkapasta oli tosiaan pienimuotoinen muotivillitys Italiassa joskus, kun ulkomaalainen vodkamerkki (vai oliko maahantuoja, en muista) keksi todistella italialaisille vielä silloin vieraahkon juoman kelvollisuutta paremmallekin väelle sillä, että sitä voi käyttää myös ruuanlaitossa kuten viiniäkin. Mitään järkeä vodkan käyttämisessä pastakastikkeessa ei tietenkään ole, koska alkoholin haihtuessa jäljelle jää vain vettä - vodkassa kun ei ole muita ainesosia, toisin kuin viinissä.

Einespastan valmistuksessa tuskin käytetään vodkaa, juuri tästä syystä. Veden käyttäminen on halvempaa ja saavuttaa saman lopputuloksen.

Vierailija
25/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa valmisruokia? Ei ikinä. Tonnikalapasta on maailman yksinkertaisin valmistaa itse.

Töihin evääksi?

Muuttuuko eines silloin paremmaksi jos sen syö töissä?  Sitähän sä tahdoit tuolla sanoa? Ellet sitten tarkoittanut, että töissä voi syödä paskaa? Miten se missä sitä syö , vaikuttaa sen laatuun?

Vierailija
26/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetaanko Saarioisten pepperoni pitsan tuoteseloste ennen syömistä ja missä tehty. On hyvä huomata myös SiPS pussit osa piraattia. Suomi lippu ja Virossa tehty. 

Vierailija
27/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihmiset, jotka ottavat elämän ja syömiset vähän rennommin, ainakin toisinaan.

Eli yyhhoo äidit. Hehän eivät osaa kokata itse.

Vierailija
28/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin halvimmassa paahtoleivässä on ilmoitettu alkoholiprosentti. 

Kerran ihmettelin lidlissä miksi somppu osti 10 pkt paahtoleipää

Vierailija
29/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ne, syrjäytyneet päihdemiehet sekä plösöt. 

Vierailija
30/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttekö te ihmiset ravintoloissakin siksi ettette osaa kokata itse?

31/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tosi hyvää. Olen ostanut jo muutaman kerran. Se vodka ei tosin maistu, mutta mehevää on ja uppoaa krantullekin.

Vierailija
32/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuissa joissa käytetään alkoholia se alkoholi haihtuu vähintään suurimmaksi osaksi ellei kokonaan pois valmistuksen aikana. Esim. risottoon laitetusta viinistä jää jäljelle lähinnä viinin maku, ei alkoholiprosentti. Joku oli testannut vodka penneä ilman vodkaa ja sanoi että maistui ihan samalta kuin vodkalla tehty. Tietysti jos haluaa ruokaansa alkoholia, niin sen voi lisätä ruokaan ihan lopussa vaikka suoraan lautaselle, näin saa sen alkoholinkin.

Vierailija
33/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran todistettu miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät. Valmisruokia ei koskaan. 

Juu ja olen jopa ylpeä siitä että olen valmistanut aina kaikki ruuat itse.

Vierailija
34/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.saarioinen.fi/tuote/mausteinen-tonnikala-rigatonipasta-290-…

Päivän pasta on saanut inspiraationsa ajankohtaisista, herkullisista mauista. Tässä tekemässämme mausteisessa pastassa on intensiivinen, vodkalla, valkosipulilla ja mm. chilillä maustettu tomaattinen tonnikalakastike. Mausteinen tonnikalakastike on yhdistetty rigatonipastan kanssa, kuorrutettu juustolla ja paistettu meheväksi uunipastaksi. Pastassa käyttämämme MSC-sertifioitu tonnikala on pyydetty Tyyneltämereltä. Saarioinen on Suomen luotetuin valmisruokamerkki.

Vierailija
35/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että arvostat myös terveyttäsi. Valmisruokien pakkausten kautta altistuu monenlaisille haitallisille kemikaaleille. 

Vierailija
36/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mitalin 🏅

Vierailija
37/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vodkapasta oli tosiaan pienimuotoinen muotivillitys Italiassa joskus, kun ulkomaalainen vodkamerkki (vai oliko maahantuoja, en muista) keksi todistella italialaisille vielä silloin vieraahkon juoman kelvollisuutta paremmallekin väelle sillä, että sitä voi käyttää myös ruuanlaitossa kuten viiniäkin. Mitään järkeä vodkan käyttämisessä pastakastikkeessa ei tietenkään ole, koska alkoholin haihtuessa jäljelle jää vain vettä - vodkassa kun ei ole muita ainesosia, toisin kuin viinissä.

Einespastan valmistuksessa tuskin käytetään vodkaa, juuri tästä syystä. Veden käyttäminen on halvempaa ja saavuttaa saman lopputuloksen.

Väität että vodka on mauton ainesosa? Väität myös, että alkoholi haihtuu kun sitä lisätään ruokaan? Mikä mielestäsi on alkoholin haihtumispiste? Entä mikä veden? Kun alkoholia tislataan mitä prosessissa tapahtuu? Missä lämpötilassa? Missä olit aina kemian tunneilla? Puheterapiassa? Opettivat puhumaan paskaa? Vai oletko ihan itseoppinut? Ainakin olet lahjakas siinä. 💩

Vierailija
38/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen saa sinusta viellä hyvän vaimon.👍

Vierailija
39/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen saa sinusta viellä hyvän vaimon.👍

Olen mies.

Vierailija
40/42 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttekö te ihmiset ravintoloissakin siksi ettette osaa kokata itse?

Yyhhoot käyvät ravintoloissa vain jos poka tarjoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi