Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa jotkut käyttää puolisonsa kännykkää?

Vierailija
25.08.2024 |

Mikä tarve?

Kommentit (289)

Vierailija
141/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puhelinlaitteeni putosi kalareissulla järveen ja kostui toimettomaksi, Sitä paitsi jo vuosina 1940 - 1993 käytimme koko perhe samaa puhelinlaitetta.

Vierailija
142/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mulla ole mieheltäni minkäänlaisia salaisia pankkiasioita, kuvia eikä muitakaan. Tässähän alkaa esim. sinun parisuhteesi kuulostamaan hyvin erikoiselta..."

Ei minullakaan, muttei se tarkoita, että haluan toisen _ilman minun lupaa_ katsovan filmirullaani tai mitään muutakaan. Sama kuin ojentaisi toiselle päiväkirjansa jonka välissä on yksi lappu, jonka hän haluaa lukea. Kyse ei ole siitä, tekeekö toinen "mitään", vaan sen tekemisen mahdollisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeen muumioita täällä pyörii? Soitteletteko te oikeasti äänipuheluja? Ja kuka päästää akun loppumaan tai jättää laturin/varavirtalähteen ottamatta mukaan? Miksi edes hommata älypuhelin, jos sitä ei selvästikään tarvitse tai pidä mukana?

Vierailija
144/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ennen vanhaan puolisot käytti samaa lankapuhelinta ? Ilmeisesti nyt puuhaillaan salaisia asioita kun noin ottaa kupoliin.

Oliko teillä tapana kuunnella korvat höröllä luurin vieressä, että mitä se toinen juttelee? 

Vierailija
145/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ennen vanhaan puolisot käytti samaa lankapuhelinta ? Ilmeisesti nyt puuhaillaan salaisia asioita kun noin ottaa kupoliin.

Idioottimainen vertaus. Siinä lankapuhelimessa ei ollut mitään henkilökohtaista tietoa. 

Vierailija
146/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puhelinlaitteeni putosi kalareissulla järveen ja kostui toimettomaksi, Sitä paitsi jo vuosina 1940 - 1993 käytimme koko perhe samaa puhelinlaitetta.

Ai kauheeta! Miten uskalsit silloin vastata lankapuhelimeen? Siellä olisi voinut soittaa vaikka puolison työnantaja!

Vierailija
147/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole paljon yhteyksissä tällaisten pariskuntien kanssa, jotka käyttävät toistensa puhelimia. Ihan varmaan myös juoruavat kaikki kavereidensa asiat toisilleen. 

Todellakin kerron kaikki jutut miehelle. 

Siis niin karseeta. Juorukellopariskunta. 

Vierailija
148/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luottamuksellisia viestejä ja sähköposteja? Pankki ja kuvat? 

Meinaatko, että kun huikkaan miehelle, että "tsekkaatko kuka soittaa", niin se menee mun verkkopankkiin (mun sormenjäljellä?) tyhjentämään tilin ja plärää mun gallerian läpi?!  

Ei tsiisus teitä.

Me on oltu 20 vuotta yhdessä ja juuri vietettiin 20v juhlapäivää ystävien kanssa ja siellä monen kanssa suhdeasioista juttelin. En ihmettele enää yhtään, miten vaikeaa nykyajan kumppanin etsiminen kuulostaa olevan. Jos jengi on puhelimesta näin vainoharhaisia, niin mahtaa kaikki muukin olla hankalaa."

Kyse ei ole siitä mitä sinä ja Pena olette 20v liitossanne tehneet, vaan yleisellä tasolla. Se nyt on fakta, että useimmilla on oma puhelin, joka on 90% ajasta ladattuna ja varmaan 90% päivästä jossain lähellä, niin useimmissa tapauksissa ei ole mitään loogista selitystä sille, miksi

Yhtään järkevää tai loogista syytä ei ole esitetty. Ainoastaan kaiken maailman täytyy yhtäkkiä nopeesti kartta, uutiset tai jotain muuta pöljää.

Vierailija
149/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva välillä katsoa miehen sukulaisten kuulumisia Facebookista, vaikken haluakaan heitä kavereikseni.

Vierailija
150/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää. Ei ole ikinä tullut tarvetta käyttää puolison puhelinta. Voin ymmärtää asian, jos hätäkeskukseen pitää soittaa nopeasti ja silloin otetaan se lähin puhelin, mutta perus arjessa mikään asia ole noin kiireinen. 

No ei ole mikään pakko ymmärtää. Minä taas en ymmärrä, mikä ihme siinä puhelimessa on niin pyhää, ettei siihen saa edes oma puoliso koskea.

Tämä. Ihan käsittämätöntä miten pyhä ja salainen asia voi PUHELIN jollekin olla 😳

Kysyhän tuohon kommentti puolisosi työnantajalta, jonka puhelin puolisollasi on. Siinä puhelimessa on mm. yrityksen sähköpostia, jos puhelin varastetaan saadaan sen sisältö nollattua. 

<

Usein ne työpuhelimet ovat verottajalle ilmoitettuja työetupuhelimia. Käytetään sekä työ- että siviilikäyttöön. Siviilikäyttöön tarkoittaa työntekijän omaa käyttöä ei perhekäyttöä. 

Vierailija
151/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä tapana kuunnella korvat höröllä luurin vieressä, että mitä se toinen juttelee? 

Yleensä se siitä eteisestä kuului kaikkialle taloon.

Vierailija
152/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole paljon yhteyksissä tällaisten pariskuntien kanssa, jotka käyttävät toistensa puhelimia. Ihan varmaan myös juoruavat kaikki kavereidensa asiat toisilleen. 

Todellakin kerron kaikki jutut miehelle. 

Siis niin karseeta. Juorukellopariskunta. 

Arvaa, ketä haittaa? Ei ketään. Ei kukaan tiedä.

Vierailija
153/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla ihmisillä tällaisen käytöksen ymmärrän, mutta muilla en. Nykyään on kaikenlaisia varavirtalähteitä ja pikalataukset puhelimissa, ettei varmasti akku pääse loppumaan.

Vierailija
154/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua, että nainen pettää minua vuosia. Jos nainen ei anna puhelintaan, niin se nainen pettää. Onneksi nykyinen nainen antaa puhelimensa.

Ei takaa yhtään mitään. Itselläni on kaksi panokaveria ja lähettelemme kuvia ja juttuja ja molempien vaimoilla on pääsy äijänsä puhelimeen. He poistavat viestit ja kuvat kätketään ties minne myöhempää runkkaussessiotaan varten. 

Ihan kuin niitä kuvia ei löytäisi 😂

Joo en ole kysynyt missä ovat. Näin on kuitenkin menty jo pari vuotta.

Vierailija
155/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei meillä ainakaan kuullut mitä toinen siellä puhelimen toisessa päässä puhui. Kaveri soitti mulle, mutta vastasin aina siihen malliin ettei kukaan tiennyt mistä puhuimme. 

Vierailija
156/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään ihan ristiin puhelimiamme. Kumpi sattuu käsiin.

Vierailija
157/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin voidaan joskus käyttää toistemme henkkoht puhelimia mutta ei työpuhelimia. Luottaisin kyllä työpuhelimen vaimon käyttöön, mutta se on firman sääntöjen vastaista.

Vierailija
158/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini puhelinta lukee teinityttäret. 

Vierailija
159/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua, että nainen pettää minua vuosia. Jos nainen ei anna puhelintaan, niin se nainen pettää. Onneksi nykyinen nainen antaa puhelimensa.

Ei takaa yhtään mitään. Itselläni on kaksi panokaveria ja lähettelemme kuvia ja juttuja ja molempien vaimoilla on pääsy äijänsä puhelimeen. He poistavat viestit ja kuvat kätketään ties minne myöhempää runkkaussessiotaan varten. 

Ihan kuin niitä kuvia ei löytäisi 😂

Joo en ole kysynyt missä ovat. Näin on kuitenkin menty jo pari vuotta.

Hihi, jänskää. Salarakkaathan ne täällä pelkää että puoliso käyttää toisen puhelinta.

Vierailija
160/289 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei meillä ainakaan kuullut mitä toinen siellä puhelimen toisessa päässä puhui. Kaveri soitti mulle, mutta vastasin aina siihen malliin ettei kukaan tiennyt mistä puhuimme. 

Meillä kuuli tietyt henkilöt luurista läpi toiseen huoneeseen asti... Sama on joillain nykypuhelimessa. Ääni on niin kovallaan, tai sitten se puhuja vaan puhuu huutamalla ja ääni kuuluu läpi vieressä istujalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi