Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut syö perunaa ja leipää buffetissa?

Vierailija
25.08.2024 |

Kun tarjolla olisi laadukasta lihaa ja kalaakin

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään just kävin brunssilla. Otin lautaselle perunan, jääkellarinlohta, silliä ja silakkaa. Otin myös viipaleen saaristolaisleipää ja laitoin sille skagenröraa.

Pääruokalautaselle laitoin myös perunan, paahdettua siikaa ja kananmunakastiketta sekä juureksia.

Jälkkäriksi söin hedelmiä ja palan brie-juustoa kirsikkahillon kera.

Kalan kanssa peruna kuuluukin, on oikeastaan ihan välttämätön makupari.

Vierailija
22/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he haluavat syödä perunaa ja leipää. Kaikki eivät ole niin köyhiä tai saitoja, että heidän pitäisi aina ajatella lautaselleen ottamien elintarvikkeiden kilohintaa.

Hinnasta viis mutta onhan se typerää mennä kalliiseen buffaan syömään halpaa roskaa

Ahaa, nyt on kommentaattorin virkaan astunut ei-työtön ja ei- tuilla eläjä, vai kuinka ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen kalalle ja lihaa en syö, joten mitä muuta syötävää sinne jää?

Mikä pelle🤣 Pitäsköhän sun jättää buffetit muille ja syödä ituja kotona?

Mene sinä käytöskouluun !

Vierailija
24/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he syövät sitä mitä tekee mieli? Niin ainakin itse teen. Tasapainoisessa ruokavaliossa voi oikein hyvin olla perunaa ja leipää. Tykkään myös molemmista tosi paljon, joten totta hiivatissa syön niitäkin buffassa. Kilohintoja minun ei tarvitse miettiä.

Jos haluatte syödä leipää ja perunaa, jääkää kotiin. Älkää tulko pilaamaan muiden ruokahalua

Kyttäätkö mitä muut syövät ?

Vierailija
25/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syödä buffetti lihaa tai kalaa, kun voi syödä laadukkaampia lihoja ja kaloja kotona?

Vierailija
26/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he syövät sitä mitä tekee mieli? Niin ainakin itse teen. Tasapainoisessa ruokavaliossa voi oikein hyvin olla perunaa ja leipää. Tykkään myös molemmista tosi paljon, joten totta hiivatissa syön niitäkin buffassa. Kilohintoja minun ei tarvitse miettiä.

Jos haluatte syödä leipää ja perunaa, jääkää kotiin. Älkää tulko pilaamaan muiden ruokahalua

En oikeasti edes syö niitä ruokia. Kasaan vaan leipää ja perunaa lautaselleni ja haen välillä niitä lisää. En tiennyt että näin paljon vaikutan sinuun, mutta en meinaa kuitenkaan yhden valittajan takia toimintaani muuttaa.

Vierailija
27/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarjolla olisi laadukasta lihaa ja kalaakin

Buffassa laadukasta lihaa ja kalaa?

Älä unta nää.

Vierailija
28/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä neuvoin lastanikin aina Ruotsin laivan buffetissa syömään katkarapuja (tykkää niistä) j e ja välttämään perunoita. Aina ivailtiin mulle tästä. 

Vierailija
29/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen buffetissa huomauttanut kun joku on ottanut leipää ja perunoita. Sitten ne änkyttää jotain takaisin mutta yleensä laittavat leivät/perunat takaisin

Vierailija
30/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerien ja nirppanokkien tyyliä tuommoinen. Yök en syö pahaa, tai boomerilla liian eksoottista, kuten vaikka katkaravut, tai simpukat. Sitten vielä vekkaanit lisäksi, jotka uskonnollisista syistä eivät syö kuin heiniä.

Vierailija
31/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ....Miksi jotkut ...mitä veetä sulle kuulu jotkujen syömiset ja moukka kyselyt ...vastaa kuuluuko...👿👿👿👿👿👿👿

Vierailija
32/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne luulee, että leipä ja peruna sisältää ravintoa.

Vaikka liha on huomattavasti ravinteikkaampaa.

Haista nyt paskaa ..Mikä helvetin kyselijä ja muka tietävä olet .Vain moukat kyylää ihmisi ..hyi

Vierailija
33/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ....Miksi jotkut ...mitä veetä sulle kuulu jotkujen syömiset ja moukka kyselyt ...vastaa kuuluuko...👿👿👿👿👿👿👿

Olen aika paljon sua fiksumpi eli voin ojentaa tyhmiä tarvittaessa

Vierailija
34/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he haluavat syödä perunaa ja leipää. Kaikki eivät ole niin köyhiä tai saitoja, että heidän pitäisi aina ajatella lautaselleen ottamien elintarvikkeiden kilohintaa.

Hinnasta viis mutta onhan se typerää mennä kalliiseen buffaan syömään halpaa roskaa

Typerä olet kyylääjä .

Vierailija
35/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ymmärrä omaa parastaan

Vierailija
36/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran olen buffetissa huomauttanut kun joku on ottanut leipää ja perunoita. Sitten ne änkyttää jotain takaisin mutta yleensä laittavat leivät/perunat takaisin

Turpasi ottaisit jos minua huomauttaisin.  Varmasti itse änkyttäisit 

Vierailija
37/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika paljon sua fiksumpi eli voin ojentaa tyhmiä tarvittaessa

En ikinä ole kuullut että asiakkaat huomauttelee tuntemattomille syömisestä.et tosiaan ole fiksu.hyi

Vierailija
38/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ymmärrä omaa parastaan

Sinä moukkana et anna ihmisille ruokarauhaa ...

Vierailija
39/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En optimoi syömistäni parhaaseen hinta-laatusuhteeseen tähdäten, vaan syön sitä mitä tekee mieli. En myöskään rohmua yletöntä määrää, jotta saisin enemmän vastinetta rahalleni.

Vierailija
40/65 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En optimoi syömistäni parhaaseen hinta-laatusuhteeseen tähdäten, vaan syön sitä mitä tekee mieli. En myöskään rohmua yletöntä määrää, jotta saisin enemmän vastinetta rahalleni.

Ilmankos olet aina persaukinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan