Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut eivät osaa tarvittaessa meikata, valita vaatteita tai laittaa hiuksiaan siististi?

Vierailija
25.08.2024 |

Ihan aikuiset ihmiset!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole opettanut tai ei ole ollut halua opetella itse? Asiasta on ihmisillä myös eri käsityksiä.

Vierailija
2/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei vaan kaikkia kiinnosta. Mutta sitä ihmettelen, miten jotkut aikuiset naiset kehtaavat olla asiakaspalvelutyössä likaisilla hiuksilla. Yksi työkaveri on tällainen, aina ajoittain tosi likaisilla, rasvaisilla hiuksilla töissä ja mietin eikö hän aamulla vilkaise peilistä onko hiukset likaiset? Itse en ikinä kehtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä minäkin olen ihmetellyt, toiset on ku ladon seinästä revästyjä

vaatteita saa edullisesti netti kauposista 50-70% alesta

meikit ei paljon maksa, huulipuna 15e, poskipuna 15e kulmakynä10e jne,

jos viitsii vähän nähdä vaivaa

Vierailija
4/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he tykkäävät käyttää aikansa ihan johonkin muuhun.

Vierailija
5/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt vielä konstia millä saisin mun pörrööntyvät hiukset pysymään siistinä varsinkin silloin kun ilmankosteus on korkea.

Vierailija
6/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh jaa, sijoitan nuo meikkirahat mieluummin kalastustarvikkeisiin.

Vierailija
7/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri standardit ja erilaiset asiat elämässä tärkeitä.

Vierailija
8/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pukeutua tilanteen mukaan ja laittaa hiukseni, mutta meikkaamaan ei aio ruveta, se ei ole pakollista. Markkinavoimien luoma kupla.

Vierailija
9/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset näyttävät meikattuaan vaan entistä homssuisemmilta, koska eivät osaa meikata ja/tai halvat meikit leviävät naamassa. Heille tekisi aina mieli sanoa, että anna olla, olet paremman näköinen ilman.

Vierailija
10/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt vielä konstia millä saisin mun pörrööntyvät hiukset pysymään siistinä varsinkin silloin kun ilmankosteus on korkea.

SAMA! Olen jo 46 ja aika montaa konstia on tullut kokeiltua. Nykyään sutaisen ne sitten ylänutturalle varsinkin kostealla, mutta silti ne pörrööntyvät päältä ja sivuilta ja näyttävät rumalta.

Vierailija
11/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kotona ja kaupassa ei tarvitse olla mitenkään hienosti, mutta töihin ja juhliin voisi vähän katsoa, miten menee.

Vierailija
12/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikata osaan mutta en vain osaa laittaa hiuksia. Ne joko menevät itsestään hyvin tai eivät, mutta pörrööntyvät helposti kosteuden vuoksi. Olen koko ikäni saanut kuulla "harjasitko hiukset?" -kommentteja luonnonkiharieni takia ja vasta aikuisena viimein tajusin että just se harjaaminen ne saa näyttämään entistä pörröisemmiltä ja niitä pitää kohdella eri tavoin.

Vaatteiden kohdalla olen oppinut pikkuhiljaa paremmaksi. Ennen tuntui että usein vaatteet näyttivät aluksi hyvältä mutta ehkä materiaalin tai jonkun vuoksi alkoivat vaikka venyä ja näyttää epäsiisteiltä. Kesti myös oppia millaiset vaatteet näyttävät itsellä hyvältä. Myös hankalampaa jos ei pidä siitä "klassisesta" tyylistä joka on helpoin toteuttaa näyttäen aika siistiltä.

Vierailija
13/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut osaakin kysellä aina tyhmiä!! Aikuiset? ihmiset!

Vierailija
14/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAMA! Olen jo 46 ja aika montaa konstia on tullut kokeiltua. Nykyään sutaisen ne sitten ylänutturalle varsinkin kostealla, mutta silti ne pörrööntyvät päältä ja sivuilta ja näyttävät rumalta.

Sama juttu, luonnonkiharat pörrööntyvät hiukset, joten leikkautin lyhyeksi. Enää ei pörröongelmaa ole 😊

Vierailija
15/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tämmöinen. Minua ei kukaan opettanut, enkä itse oppinut. Teininä kun yritin opetella, kasvoni olivat puuterista oranssit ja kajaalit valuivat silmien alle, kun silmät kostuivat ärtymyksestä. Samoin ripsari oli klöntteinä ja varisi iltapäivään mennessä poskille. Onneksi tajusin lopettaa. 

Nyt olen aikuinen ja saan kehuja hyvästä ja nuorekkaasta ihostani, sekä hyväkuntoisista hiuksistani. Nyt myös tiedän mitä roskaa meikeissä on j olen todella tyytyväinen, etten ole myrkyttänyt ihoani niillä tököteillä.

Myös rahaa ja aikaa on säästynyt, itsetunto ei ole sidoksissa ulkonäköön, eikä tarvitse pohtia voinko mennä sinne ja tänne ilman meikkiä. Kyllä nimittäin voi. 

Vierailija
16/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ei ole pakollista. Puhtaat harjatut hiukset ja puhtaat/ehjät vaatteet riittää töihin. Työpaikan takia on turha nähdä sen enempää vaivaa. Juhlia varten osaan tehdä perusmeikin eikä muu kiinnostakaan. Täysin turhaa ja useimmilla meikit näyttää vaan siltä että naama on täynnä maalia ja ripsissä linnunpesä. Irtoripsiä en voi sietää ihmisillä, ne vaan on rumia. Vaatteissa on ihmisillä eri makuja joten niistä on turha kiistellä. Juhliin mennään aina pukukoodin mukaan.

Vierailija
17/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisuuden merkki.

Vierailija
18/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kotona ja kaupassa ei tarvitse olla mitenkään hienosti, mutta töihin ja juhliin voisi vähän katsoa, miten menee.

Ei onneksi kaikissa töissä tarvitse miettiä pukeutumista.

Vierailija
19/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI JOTKUT ,MIKSI  JOTKUT  ,MIKSI  JOTKUT ...ANTAKAA SAATANA IHMISTEN OLLA NIIN KUIN HE HALUUAA.....MITÄ SAATANAN MIKSI JOTKUT. KYLYJÄ. ..💀👹👺💀👹👺

Vierailija
20/22 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisuuden merkki.

VAIN YKSINKERTAISET  PUUTTUU  TOISTEN PUKEUTUMISEEN  JA MEIKKAAMISEEN....MOUKAT  HYI.