Miten jotkut eivät osaa tarvittaessa meikata, valita vaatteita tai laittaa hiuksiaan siististi?
Kommentit (22)
Tuo ei vaan kaikkia kiinnosta. Mutta sitä ihmettelen, miten jotkut aikuiset naiset kehtaavat olla asiakaspalvelutyössä likaisilla hiuksilla. Yksi työkaveri on tällainen, aina ajoittain tosi likaisilla, rasvaisilla hiuksilla töissä ja mietin eikö hän aamulla vilkaise peilistä onko hiukset likaiset? Itse en ikinä kehtaisi.
sitä minäkin olen ihmetellyt, toiset on ku ladon seinästä revästyjä
vaatteita saa edullisesti netti kauposista 50-70% alesta
meikit ei paljon maksa, huulipuna 15e, poskipuna 15e kulmakynä10e jne,
jos viitsii vähän nähdä vaivaa
Ehkä he tykkäävät käyttää aikansa ihan johonkin muuhun.
En ole löytänyt vielä konstia millä saisin mun pörrööntyvät hiukset pysymään siistinä varsinkin silloin kun ilmankosteus on korkea.
Vierailija kirjoitti:
Noh jaa, sijoitan nuo meikkirahat mieluummin kalastustarvikkeisiin.
Eri standardit ja erilaiset asiat elämässä tärkeitä.
Osaan pukeutua tilanteen mukaan ja laittaa hiukseni, mutta meikkaamaan ei aio ruveta, se ei ole pakollista. Markkinavoimien luoma kupla.
Jotkut ihmiset näyttävät meikattuaan vaan entistä homssuisemmilta, koska eivät osaa meikata ja/tai halvat meikit leviävät naamassa. Heille tekisi aina mieli sanoa, että anna olla, olet paremman näköinen ilman.
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt vielä konstia millä saisin mun pörrööntyvät hiukset pysymään siistinä varsinkin silloin kun ilmankosteus on korkea.
SAMA! Olen jo 46 ja aika montaa konstia on tullut kokeiltua. Nykyään sutaisen ne sitten ylänutturalle varsinkin kostealla, mutta silti ne pörrööntyvät päältä ja sivuilta ja näyttävät rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kotona ja kaupassa ei tarvitse olla mitenkään hienosti, mutta töihin ja juhliin voisi vähän katsoa, miten menee.
Meikata osaan mutta en vain osaa laittaa hiuksia. Ne joko menevät itsestään hyvin tai eivät, mutta pörrööntyvät helposti kosteuden vuoksi. Olen koko ikäni saanut kuulla "harjasitko hiukset?" -kommentteja luonnonkiharieni takia ja vasta aikuisena viimein tajusin että just se harjaaminen ne saa näyttämään entistä pörröisemmiltä ja niitä pitää kohdella eri tavoin.
Vaatteiden kohdalla olen oppinut pikkuhiljaa paremmaksi. Ennen tuntui että usein vaatteet näyttivät aluksi hyvältä mutta ehkä materiaalin tai jonkun vuoksi alkoivat vaikka venyä ja näyttää epäsiisteiltä. Kesti myös oppia millaiset vaatteet näyttävät itsellä hyvältä. Myös hankalampaa jos ei pidä siitä "klassisesta" tyylistä joka on helpoin toteuttaa näyttäen aika siistiltä.
Miten jotkut osaakin kysellä aina tyhmiä!! Aikuiset? ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SAMA! Olen jo 46 ja aika montaa konstia on tullut kokeiltua. Nykyään sutaisen ne sitten ylänutturalle varsinkin kostealla, mutta silti ne pörrööntyvät päältä ja sivuilta ja näyttävät rumalta.
Sama juttu, luonnonkiharat pörrööntyvät hiukset, joten leikkautin lyhyeksi. Enää ei pörröongelmaa ole 😊
Minä olen tämmöinen. Minua ei kukaan opettanut, enkä itse oppinut. Teininä kun yritin opetella, kasvoni olivat puuterista oranssit ja kajaalit valuivat silmien alle, kun silmät kostuivat ärtymyksestä. Samoin ripsari oli klöntteinä ja varisi iltapäivään mennessä poskille. Onneksi tajusin lopettaa.
Nyt olen aikuinen ja saan kehuja hyvästä ja nuorekkaasta ihostani, sekä hyväkuntoisista hiuksistani. Nyt myös tiedän mitä roskaa meikeissä on j olen todella tyytyväinen, etten ole myrkyttänyt ihoani niillä tököteillä.
Myös rahaa ja aikaa on säästynyt, itsetunto ei ole sidoksissa ulkonäköön, eikä tarvitse pohtia voinko mennä sinne ja tänne ilman meikkiä. Kyllä nimittäin voi.
Meikki ei ole pakollista. Puhtaat harjatut hiukset ja puhtaat/ehjät vaatteet riittää töihin. Työpaikan takia on turha nähdä sen enempää vaivaa. Juhlia varten osaan tehdä perusmeikin eikä muu kiinnostakaan. Täysin turhaa ja useimmilla meikit näyttää vaan siltä että naama on täynnä maalia ja ripsissä linnunpesä. Irtoripsiä en voi sietää ihmisillä, ne vaan on rumia. Vaatteissa on ihmisillä eri makuja joten niistä on turha kiistellä. Juhliin mennään aina pukukoodin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kotona ja kaupassa ei tarvitse olla mitenkään hienosti, mutta töihin ja juhliin voisi vähän katsoa, miten menee.
Ei onneksi kaikissa töissä tarvitse miettiä pukeutumista.
MIKSI JOTKUT ,MIKSI JOTKUT ,MIKSI JOTKUT ...ANTAKAA SAATANA IHMISTEN OLLA NIIN KUIN HE HALUUAA.....MITÄ SAATANAN MIKSI JOTKUT. KYLYJÄ. ..💀👹👺💀👹👺
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisuuden merkki.
VAIN YKSINKERTAISET PUUTTUU TOISTEN PUKEUTUMISEEN JA MEIKKAAMISEEN....MOUKAT HYI.
Kukaan ei ole opettanut tai ei ole ollut halua opetella itse? Asiasta on ihmisillä myös eri käsityksiä.