Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
18781/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Matti mikään kylmä ihminen ole, yhteen lauseeseen kiinnitetty ihan ylettömästi huomiota. Koen, että itsessäni on paljon Mattia. Jos on oikeasti kovapintainen ihminen, niin ei sellainen "kylmyyttään" mainosta, päin vastoin. Monesti tuo on vain sellainen suojamekanismi. Moni herkempi mies haluaa esiintyä kovempana kuin on. Vaikka ei ulkoisesti näytä tunteitaan ja itke, niin se ei ole mikään mittari tunteiden syvyydelle. Kyse on vain reagointitavasta. Itse vetäydyn kuoren taakse, vähättelen tunteitani, vaikka oikeasti saattaisi viiltää syvältä ja pahasti.

Jyrkille ja Jennille on käynyt aika klassisesti. Aluksi toisen erilaisuus vetää puoleensa ja viehättää. Kun arki koittaa, toinen alkaa ärsyttämään. Erilaisuus voi olla hyväkin, jos osaa kunnioittaa ja jopa ihailla sitä, täydentävänä ja tasapainottavana tekijänä. Jyrkillä ja Jennillä ei nyt siltä näytä.

Jossain haastattelussa asiantuntijat pesivät käsiään, ketään ei voi pakottaa rakastumaan. No ei voikaan, mutta hei kamoon! Aina näissä on lähdetty siitä, että arvot ovat samansuuntaiset, on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ehkä harrastuksiakin, samanlaisia haaveita tulevaisuudesta. Eli on siis jotain pohjaa kuitenkin, jolle voi rakentaa.

Vierailija
18782/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä, että Anna ei ole kissaihminen. Sekopäisimmät ihmiset keitä olen tavannut ovat aina pelänneet/inhonneet kissoja. 

"Koska kissat on spirituaalisia olentoja ja henkimaailman suojelijoita. Kissat ärsyttää demoneja niissä ihmisissä keissä demoneja on.

Kyllä se J:n seksihulluuskin jo kertoo, että jotain hänessä on."

Anna ei siedä kissoja koska niitä ei voi kontrolloida kuten koiria. 

Kissaihmisissä asuu viisaus, koiraihmiset ovat täysin eri rotunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18783/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma muistuttaa musliminaisten pakkoavioliittoa,naitetaan vieraalle miehelle,jota kohtaan ei ole minkäänlaisia,ainakaan positiivisia tunteita.Ei ne tunteet väkisin synny

Pakkoavioliitto? Eiköhän osallistujat ole ihan omasta halustaan tähän lähteneet. Oikeastaan halveksivaa edes verrata, kun jotkut ihan oikeasti on pakotettuja. 

Vierailija
18784/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suht pienipalkkaisella yksinasuvalla kuten opettajalla tai myyjällä jää mitään säästöön jos vaikka vähänkin matkustelee tms.

Ei kai opettajat varsinaisesti ole pienipalkkaisia ja loput varmaan riippuu siitä kuinka paljon rahaa käyttää. Kyllä itse pystyin opiskeluaikanakin tekemään pieniä, edullisia reissuja kun vaan säästi ja suunnitteli.

Niinpä. Opiskelijanakin sain säästettyä pienen puskurin ja tein pieniä reissuja (kävin osa-aika töissä).

Kyllä mä oikeasti ihmettelen miten työssäkäyvä ihminen voi olla ihan peeaa varsinkin jos asuu Kotkassa. Kotkassa on tarjolla halpoja asuntoja. Jyrkillä ei myöskään ole autoa, lemmikkejä tai lapsia joista aiheutuu kuluja. Jotain jätetään ilmeisesti kertomatta, onko velkoja vai miksi nelikymppisellä on matti niin kukkaross

MITEN TEISTÄ KUKAAN TIETÄÄ KUINKA PA JOKU OHJELMAN OSALLISTUJA ON? Toistatte täällä vain pettyneen Jennin lauseita. Miten ihmiset menevät näin syvälle kun joku osallistuja marisee oman versionsa asioista TV:ssä? 

Jenillä on selvästi ulkoilen paine hakeutua eroon MÄÄRÄAIKAISISSA TYÖSUHTEISSA työskentelevästä täten epäkelvosta miehestä Muuristen sukuun. Koko itkuhan alkoi ihan puskista Jennin juteltua isukin kanssa. YLLÄTYS. 

Vierailija
18785/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on sossu josta saa ns hätätilanteessa" :D Näin kertoo sinkku joka vielä jatkaa , että palkalla eletään, v..ut säästämisestä :DDDDDDDDD

No just, sieltähän se tuli, nämä "joka pennin kulutan minkä tienaan ja elän huoletonta elämää", ja sitten mennään sossuun, kun ei omat rahat riitä, kun nyt tuli hassattua rahat kaikkeen turhaan.

Eikö vaan voisi olla sen verran viisas, että säästää siitä palkasta pahanpäivän varalle. Mutta ei, sossuun sitten vaan.  En pysty arvostamaan tuollaisia ihmisiä.

Joo, ei arvostusta moisille loisille.

Vierailija
18786/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset ovat varmasti ihan terapian tarpeessa tämmöisen riepotuksen jälkeen. Surullista. Missä ohjelman tuottajien vastuu?

Vierailija
18787/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja hyvästi Ensitreffit Alttarilla. Seuraavaa kautta tuskin tulee. Ai miksikö? Tämän ehkä kaikkien aikojen kamalimman kauden jälkeen kukaan, ei kukaan järkevä ihminen enää hae ohjelmaan mukaan, koska vastapariksi voi tulla ties millainen neurootikko, egoisti, narsisti, psykopaatti, ahdistuja, draamaqueen, plösö, ruma, seksihullu, lapsivauva, siipelijä, manipuloija tai mitä tahansa muuta, jota hakija ei taatusti toivonut eikä halunnut aviopuolisokseen. 

Vierailija
18788/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja hyvästi Ensitreffit Alttarilla. Seuraavaa kautta tuskin tulee. Ai miksikö? Tämän ehkä kaikkien aikojen kamalimman kauden jälkeen kukaan, ei kukaan järkevä ihminen enää hae ohjelmaan mukaan, koska vastapariksi voi tulla ties millainen neurootikko, egoisti, narsisti, psykopaatti, ahdistuja, draamaqueen, plösö, ruma, seksihullu, lapsivauva, siipelijä, manipuloija tai mitä tahansa muuta, jota hakija ei taatusti toivonut eikä halunnut aviopuolisokseen. 

Lapsivauva?

Vierailija
18789/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on itse vakuutusvirkailija ja koulutukseltaan merkonomi? Alan palkkatason tuntien tienestit on max 3200/kk.

Dissailee opettajaa? Näitä klassisia koulutuksen kadehtijoita, jotka ei itse päässyt yliopistoonhuoh

Vierailija
18790/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että Anna ei ole kissaihminen. Sekopäisimmät ihmiset keitä olen tavannut ovat aina pelänneet/inhonneet kissoja. 

"Koska kissat on spirituaalisia olentoja ja henkimaailman suojelijoita. Kissat ärsyttää demoneja niissä ihmisissä keissä demoneja on.

Kyllä se J:n seksihulluuskin jo kertoo, että jotain hänessä on."

Anna ei siedä kissoja koska niitä ei voi kontrolloida kuten koiria. 

Kissaihmisissä asuu viisaus, koiraihmiset ovat täysin eri rotunsa.

Amen.  

Lisäksi mitä enemmän mietin koiran koulutusta, sitä oudommalta se tuntuu. Isäntä ja orja. Kissa ja omistaja kuulostelevat toisiaan herkästi kunnioittaen ja kuunnellen.

Vierailija
18791/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen jo aika lähellä eläkeikää ja tähän asti olen selvinnyt hyvin. Vaikea nähdä, et tulevaisuudessakaan ottaisin pikavippejä, sittenhän ei jäisi edes pariakymppiä ;)

Olen melko hyvätuloinen ja teen elämässäni kaikkea kivaa mitä haluan, eli matkustelen, käyn kulttuuririennoissa, syön ravintoloissa ym. Säästöjä sen sijaan en ole kerännyt. Perintöä on tulossa, menköön se sitten säästöön. 

se huoleton joka nauttii joka hetkestä"

No, kerro meille miltä tuntuu vika kerta.

Vika kerta mitä? 

Vierailija
18792/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan pareista jatkaa. Ehkä Hai ja Anna sanovat sohvalla , että jatkavat mutta kuinka kauan sitten, se onkin sitten arvoitus. 

Vierailija
18793/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsivauva?

Jykä varmaankin.

Vierailija
18794/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita opettajia jotka ovat aina kesät työttöminä.Ei heidän puolisot sitä itke.Semmosta se on tuolla alalla.

Vierailija
18795/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa käyttää rahaa, niin ei yksi kesä taloutta kaada. Siksipä se Jyrkin kohdalla niin outoa onkin.

Vierailija
18796/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni vois vähän löysyttää pipoaan kotihommista. Halusi ne pyykitkin koneeseen kuivamaan koska Jyrki ei osaa laittaa tarpeeksi hyvin ja nopsaan telineelle. Raskas tuollainen ihminen joka olettaa että kaikki tehdään hänen tyylillä ja se on juuri oikea tapa. Pitäisi tehdä itse mutta ei saa nalkuttaa marttyyrina kun toinen ei tee mitään.

Ei vaikuta yhtään sellaiselta ihmiseltä joka on valmis tekemään kompromisseja. Nythän useamman jakson ajan ongelma on ollut Jyrki, Jyrki ja Jyrki. 

Ei ole sopiva pari.

Juu minulle jäi tv-jaksosta mieleen Jennin itkuinen valitus miten koti on ihan hirveässä kaaoksessa nyt koko ajan, vaikka Jyrkikin yrittää auttaa. Itse en kyennyt sellaista havaitsemaan tv:sitä nähdystä. Taitaa olla rima aika poikkeuksellisen korkealla

OT: Minä en nimenomaan hankkinut koskaan lapsia, koska tiesin, että minun pää ei kestä sitä, mitä äitinä olo vaatii. Kaikki syyt olla hankkimatta lapsia ovat ihan kelpoja syitä, vaikka se olisi vain se, ettei kestä sotkua kotona tai sitä, että työpäivän jälkeen saa olla 1-2h ihan yksin hiljaisuudessa lepäämässä, tai että ei vaan huvita tai kiinnosta.

Vierailija
18797/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on aina max parikymppiä ennen tilipäivää, enkä koe eläväni ollenkaan epävarmuudessa. Kaikki on hyvin :)

huoleton joka nauttii joka hetkestä"

Tervemenoa maksuhäiriöisten ja pikavippikierteisten joukkoon tulevaisuudessa.

Mä en ole eläissäni ottanut yhden yhtä pikavippiä! Pikemminkin vaatii tosi hyvää selkärankaa elää budjetilla. Rahaa käytetään sen mukaan mitä sitä on ja jos ei ole, ollaan ilman! Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Me ihmiset ollaan kaikki erilaisia. Toinen säästää, toinen ei. Kumpikin tapa on oikea sille ihmiselle joka niin elää. Mä en tuomitse säästäjiä, älä sinäkään niitä jotka ei halua elää niin.

Näinhän on ihan kiva niin kauan, kuin elättää vain itsensä. Mutta mitäs kun on lapsia? Heillekin sanot

Kuulostaa irrationaaliselta, mutta minusta tuntui et rahaa ei ole koskaan ollut niin paljon kuin silloin olin lasten kanssa kotona :D Eikä mennä edes "lapset tuo leivän ja ovat siunaus"-osioon. Silloin sai ensin äitiyspäivärahaa, sit kotihoidontukea ja kuntalisää sekä lapsilisät. Näistä on tosin osittain luovuttu, mut silloin sai.

Suuri osa tavaroista saatiin tutuilta tai kirppareilta, elettiin hyvin kotikeskeistä ihanaa elämää ja harrastukset oli edullisia tyyliin srk:n kerho. Sittemminkin ollaan pärjätty vaikka harrastukset on kallistuneet ja tehty reissuja kauemmaksikin, mutta se ihmeellinen rahoissa-olo kotiäitivuosina on edelleen mysteeri. 

Vierailija
18798/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa siitä ole kysymys. Kyllä normaalilla palkallakin voi saada säästöjä, ei ole pakko elää suusta käteen. 

Itse seurustelin nuorena miehen kanssa, joka ei osannut yhtään käyttää rahaa. Kun kävi nostamassa opintolainan, niin ensitöikseen kävi ostamassa pelikonsolin. Sitten oli meidän yli 5 v. suhteen ajan lähes koko ajan mulle jossain määrin velkaa. Itsekin olin opiskelija ja tulot sen mukaiset, mutta minulla oli paremmat taloustaidot. Enkä edes ottanut sitä opintolainaa...

Vierailija
18799/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniä selkeästi ahdistaa Jyrkin työttömyys, mutta silti kielsi häntä hakemasta töitä Helsingistä. Miksi? Eikö töitä kannattaisi hakea nimenomaan mahdollisimman laajalta alueelta?

Vierailija
18800/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on itse vakuutusvirkailija ja koulutukseltaan merkonomi? Alan palkkatason tuntien tienestit on max 3200/kk.

Dissailee opettajaa? Näitä klassisia koulutuksen kadehtijoita, jotka ei itse päässyt yliopistoonhuoh

Jenni hakee rikasta miestä, jonka avulla saisi luksuselämän. Loukkaantui verisesti, kun mies ei "ihanan romanttisena eleenä" maksanut ravintolalaskua vaan vain "pennilleen omansa". 

Ketju on lukittu.