Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
17401/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jennille valittiin Jyrki. Tai päinvastoin. Jenni on varmasti korostanut taloudellisen itsenäisyyden ja muitten perinteisten arvojen merkitystä puolisossa. Saa tällaisen työn, matkustelun ym. vieroksujan kuin Jyrki. Syö mielellään,  mutta ei jaksa itse kokata. Flegmaattinen kaveri. Ei ulkoisiakaan avuja. 

Mutta mutta: Jennin pitäisi oppia, että seurustelu kanssasi ei muuta tällaista miestä miksikään. Jalat alle heti kun havaitset pienenkin merkin siitä, että tyyppi ei välitä oikeastaan arvoistasi. Olla möllöttää elämän läpi. Näitä on paljon! Tässä ohjelmassa tietysti painostetaan yrittämään, mutta Jennin kannattaakin ottaa ohjat omiin käsiinsä ja etsiä puoliso itse.

Samoin kuin muitten: kyllähän heti näki, että Matti ei ole veroinen puoliso naiselle, jonka sai. Lisäksi Matti on möläyttelijä. Muka suorapuheinen. Päästää ulos sammakoita, joihin hyväkin yritys herkältä puolisolta kariutuu, ellei fyysinen vetovoima tms. saa vielä hetkeksi yrittämään. Mutta kun sitä ei Matissa ole ilmennyt.

Hai. Paljon hyvää, mutta piilosovinisti, arvelen. Nyt on fiksuna oppinut esittämään modernia roolia. Vaikka supisuomalainen, etninen tausta on lopulta liian vahva suhteessa naiseen. Tiukkapipo on hänen vaimonsa. Mutta löytääkö Hain hyvät puolet ja nauttii niistä?

Geneettisesti Hai on varmasti hyvä valinta, ei suomalaista tautiperimää. Anteeksi, en halua sanoa rumasti, mutta nämä ovat faktoja.

Vierailija
17402/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni postailee instagram-stooreihin kuvia Askolasta, jonkun kotoa. Taitaa olla saman mysteerimiehen luona, joka perjantain kuvassa leikkasi kurpitsaa.

siis onko näin? :D Katoin perjantaina sen stoorin ja omaan silmään se mies näytti joltain vanhalta papparaiselta. 😅

Jennihän halusikin vähän vanhempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17403/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kiinnostaisi tietää miksi Jyrki on sanonut Jennille, että kun Jenni ilmaissut rakastavansa reissaamista, niin Jyrki tokaissut, että "joo se ei tuu hänen kanssaan tapahtumaan"?Onko Jyrki oikeasti rahallisesti niin tiukilla tai veloissa, että kaikkeen sanotaan vain heti, että ei tule onnistumaan?Vai onko tässä kyse pelkuruudesta: en ole kiinnostunut naisesta, mutta en halua itse jättää häntä, joten annan itsestäni huonon kuvan, jotta hän jättäisi minut?

Tai sitten Jyrkiä ei vaan kiinnosta matkustelu ihan yksinkertaisesti. Kyllä luokanopettajan palkalla on varaa matkustella, varsinkin kun ei edes ole lapsia elätettävänä.

Vierailija
17404/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä on jo aiemmissakin suhteissa ollut tämä sama äidin rooli  eli nämä kuviot kotitöissä. Eipä Jenni ole nuorempanakaan ole ollut nainen, joka kiinnostaisi näitä hyvä palkkaisissa vastuullisissa asemissa olevia miehiä. Jenni on ystävineen selvä pissis minkä näimme näissä juhannusjuhlissa. Ei nämä miehet jotka voisivat ottaa hänet kotirouviksi sellaista kiinnostu. 

Vierailija
17405/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jennille valittiin Jyrki. Tai päinvastoin. Jenni on varmasti korostanut taloudellisen itsenäisyyden ja muitten perinteisten arvojen merkitystä puolisossa. Saa tällaisen työn, matkustelun ym. vieroksujan kuin Jyrki. Syö mielellään,  mutta ei jaksa itse kokata. Flegmaattinen kaveri. Ei ulkoisiakaan avuja. 

Mutta mutta: Jennin pitäisi oppia, että seurustelu kanssasi ei muuta tällaista miestä miksikään. Jalat alle heti kun havaitset pienenkin merkin siitä, että tyyppi ei välitä oikeastaan arvoistasi. Olla möllöttää elämän läpi. Näitä on paljon! Tässä ohjelmassa tietysti painostetaan yrittämään, mutta Jennin kannattaakin ottaa ohjat omiin käsiinsä ja etsiä puoliso itse.

Samoin kuin muitten: kyllähän heti näki, että Matti ei ole veroinen puoliso naiselle, jonka sai. Lisäksi Matti on möläyttelijä. Muka suorapuheinen. Päästää ulos sammakoita, joihin hyväkin yritys herkältä puolisolta kariutuu, ellei fyysin

Olen aivan varma että Tainan ahdistus olisi tipotiessään jos olisi saanut komean miehen, ihan sama vaikka persoona olisi Matin. Harmi vaan ettei Taina ole niin kaunis tai kiinnostava että hän saisi sellaista miestä. 

Vierailija
17406/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsella Annan ja Hain yhdessäoloa. Anna näyttäytyy nyt paljon pehmeämpänä.

Jyrkistä ja Jennistä ei tule mitään. Jennin ajatusmaailma on liian kokoomuslainen, hänen pitäisi löytää samanlaiset arvot omaava mies. Jyrkille sopisi tavallinen, iloinen, vähemmän kiiltäväpintainen nainen, jossa olisi myös tiettyä syvällisyyttä/henkevyyttä.

Tainan ongelmista on vaikea sanoa mitään kun ei niistä ole kerrottu avoimesti. Kävi kuitenkin ilmi ettei hän syö eikä nuku. Ehkä jatkuva kameroiden edessä oleminen on myös tuntunut raskaalta. Mattia käy säälisi, kun hän kuitenkin oli Tainaan ihastunut, mutta hän löytää varmaan pan uuden naisen.

Vierailija
17407/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kiinnostaisi tietää miksi Jyrki on sanonut Jennille, että kun Jenni ilmaissut rakastavansa reissaamista, niin Jyrki tokaissut, että "joo se ei tuu hänen kanssaan tapahtumaan"?Onko Jyrki oikeasti rahallisesti niin tiukilla tai veloissa, että kaikkeen sanotaan vain heti, että ei tule onnistumaan?Vai onko tässä kyse pelkuruudesta: en ole kiinnostunut naisesta, mutta en halua itse jättää häntä, joten annan itsestäni huonon kuvan, jotta hän jättäisi minut?

Tai sitten Jyrkiä ei vaan kiinnosta matkustelu ihan yksinkertaisesti. Kyllä luokanopettajan palkalla on varaa matkustella, varsinkin kun ei edes ole lapsia elätettävänä.

Jyrki elää kädestä suuhun vaikka ei ole autoa, mökkiä, kalliita harrastuksia tai lapsia. Mahasta päätelleen syy on baareissa.

Vierailija
17408/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennille taas ei riitä mikään. Miehen pitää haluta täysin samoja asioita kun se itse. Pitää myös tehdä kotityöt just samalla tavalla. Lisäks pitää asua samalla paikkakunnalla mutta työtä pitäis hakea eri paikkakunnalta. H

Jennille riittäisi jämäkkä mies joka hoitaa asiansa ja osansa taloustöistä ihan omalla tavallaan. Ja jos Jenni tulee siihen motkottamaan että väärin tehty, niin toteaisi vain napakasti että kuules eukko, nyt turpa rullalle ja rulla taskuun.

Itse olen juuri tuollainen mies, että jos joku tulee motkottamaan joutavanpäiväisistä sanon, että nyt se turpa rullalle

Mutta jos asiasta annetaan kritiikkiä niin otan sen kyllä vastaan ja itsereflektoin.

Nykypäivänä miehistä on tullut niin feminiinisiä ettei uskalleta sanoa mitään suoraan, ja naiset taas kompensoi sitä muuttumalla maskuliinisemmaksi ja sitten kukaan ei ole tyytyväinen. 

Vierailija
17409/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Jennissä että Jyrkissä on yhtä paljon vikaa parisuhteen kannalta, mutta viat on erilaisia. Jennillä on naiivi kuva parisuhteesta, jota hän yrittää väkisin takoa mieleiseensä muottiin ja vaatii jopa ristiriitaisia asioita Jyrkiltä, kuten asumisjärjestelyt ja työpaikan sijainti. Saahan sitä yrittää, mutta vaikeaa on pysyvää suhdetta löytää, koska parisuhde on loppujaan joustoja täynnä puolin ja toisin. Jyrki taas elää kuin poikamies eikä vastaavasti ymmärrä, että hänenkin pitäisi omalla tavallaan jättää osa vanhoista tavoistaan taakse.

Vierailija
17410/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kiinnostaisi tietää miksi Jyrki on sanonut Jennille, että kun Jenni ilmaissut rakastavansa reissaamista, niin Jyrki tokaissut, että "joo se ei tuu hänen kanssaan tapahtumaan"?

Onko Jyrki oikeasti rahallisesti niin tiukilla tai veloissa, että kaikkeen sanotaan vain heti, että ei tule onnistumaan?

Vai onko tässä kyse pelkuruudesta: en ole kiinnostunut naisesta, mutta en halua itse jättää häntä, joten annan itsestäni huonon kuvan, jotta hän jättäisi minut?

Toi oli kyllä aika hurja. Itselle tuli mieleen jonkinlainen kontrolli Jyrkin puolelta, valitettavasti. Toinen kertoo että rakastaa reissaamista ja toinen heti kertoo että ei tule tässä avioliitossa tapahtumaan. 

Vierailija
17411/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako jaksoa vielä on jäljellä? Ja en pysty nyt juuri itse tarkistamaan

Vierailija
17412/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jennillä tapa haukkua aina miehiään ? En ikinä kertoisi lyhyen tuttavuuden jälkeen , että joo nyt se jätti sukat lattialle tai vastaavaa. Kuka mies oikeasti jaksaa tuollaista. Tai vaatepino nyt vähän vinossa. Onko Jenni itse täydellinen ? Ei se seksi ole se parisuhteen tärkein juttu. Kaikkia asioita ei todellakaan puhuta kavereille. 

Jättääkö joku aikuinen mies  likaiset sukat lattialle lojumaan? Ja meinaako, että joku muu ne siitä korjaa? Miten normaalia on, että mies mies jättää likaisia  kalsareitaan tai sukkia lojumaan ympäriinsä?

Olen aikuinen nainen ja jätän sukat lattialle. Mitä ihmeellistä siinä on?

No ootatko, että mies sitten vie ne pyykkikoriin? Ja jos asut yksin, on ihan sama minne sukkasi ja kalsarisi jätät. Silloin niistä ei toinen ole kärsimässä? 

Vierailija
17413/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin kyllästyminen kotileikkiin kävi nopeammin kuin kukaan arvasi. 

Juu, kommenttia heti intron jälkeen: vekkulin ja alati hauskan esittäminen on raskasta. Alun lepposuus ja nyt aito nalkuttaja, Passiivis-agressiivisuus on pelokkaan puolustuskeino. 

Vierailija
17414/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako jaksoa vielä on jäljellä? Ja en pysty nyt juuri itse tarkistamaan

2+päätösjakso.

Vierailija
17415/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 s. jakson alusta Jenni mököttää ja Jyrki naurahtaa hermostuneen väkinäisesti.

Vierailija
17416/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuolla tunnu rahaa olevan, Jos jenniltä kerran pummaa rahaa. Ja varmaan on kysytty tuosta matkustamispuolesta silloin hakuvaiheessa. Jyrki osaa kuulema tehdä ruokaa, mutta ei halua  tehdä, Jyrki ei halua matkustaa, Jyrki ei halua siivota Jyrki ei halua omistaa autoa , Jyrki ei halua omistusasuntoa jne. Jyri haluaa vain vaimon, joka pitää hänestä huolta, hoitaa ja passaa, mutta omalta puoleltaan Jyrki ei tuo avioliittoon yhtään mitään. Ei ihme, että jenniä sapettaa. 

Tuo matkustaminenkin. Ei ole kivaa, kun saa aina lähteä reissuun yksin. Ja joskus on kiva vähän jossain käydä. Eihän Jyrkin kanssa voi tehdä muuta, kuin katsoa sohvalla jaäkapalloa...

Vierailija
17417/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hailla on insinöörin aivot eikä Annalla sen takia tule ns. arjen tunnepuoli täytetyksi. Varsinkaan kun heillä ei ole tunne yhteyttä keskenään. Ei minuakaan kiinnostaisi jonkun naljailijan flunssat tai vointi.

Insinöörejä ei kiinnosta ihmiset tai tunteet, vaan koneet ja teknologia.

Ehkä parempi, että Hai odottaa vain sitä robottirakastajan tuloa markkinoille. Tai sitten etsii enemmän insinöörimäisen naisen. 

Vierailija
17418/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai mutisee.

Vierailija
17419/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin olisi parempi elää yksin elämäänsä. Juoda viiniä ystäviensä kanssa ilman, että täytyy stressata toisesta ihmisestä. 

Vierailija
17420/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennille taas ei riitä mikään. Miehen pitää haluta täysin samoja asioita kun se itse. Pitää myös tehdä kotityöt just samalla tavalla. Lisäks pitää asua samalla paikkakunnalla mutta työtä pitäis hakea eri paikkakunnalta. H

Jennille riittäisi jämäkkä mies joka hoitaa asiansa ja osansa taloustöistä ihan omalla tavallaan. Ja jos Jenni tulee siihen motkottamaan että väärin tehty, niin toteaisi vain napakasti että kuules eukko, nyt turpa rullalle ja rulla taskuun.

Ja siitäkös tämä Jenni suuttuisi, kun hänen tyylillään ei kotitöitä tehtäisi, kun hän itse kerta on uskaltanut joitain kotitöitä antaa miehen tehtäväksi. Ja mokoma vielä laittaa vastaankin. Kun ei mies edes saa jämäkästi sanoa miten asetella mööbelit terassilla. Jenni räjähti siihenkin. 

Ketju on lukittu.