Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
15701/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ "ASIANTUNTIJAT"ovat epäonnistuneet täydellisesti TAAS!!eihän nämä henkilöt sovellu kenenkään puolisoiksi,hehän haluavat olla yksin omaa aikaa!!!ahdistuvat parin päivän jälkeen.Naiset ovat erityisesti pomottajia ei onnistu .

Kyllä nuo naiset on kaikki ihan parisuhdeainesta. Jos noista ei ole parisuhteeseen, ei sitten monesta muustakaan. Tuo tilanne on vain ihan outo, eikä millään lailla vastaa normaalia elämää. 

Paljon kamalampia ihmisiä on pilvin pimein parisuhteissa. 

Anna on alkanut pertaamaan, kun alkujännitys ja tressi on pois. Anna ymmärsi itsekin ylianalysoineensa ja on päättänyt olla rennompi. Sehän on päivä päivältä helpompaa, kun toisen oppii paremmin tuntemaan. Sekä Hai, että Anna on tyytyväisiä siihen millaiset välit heillä viime jaksossa (juhannus) oli.

Jenni on rento tyyppi, ja haki ihan erilaista kumppania, kun mitä Jyrkistä pikkuhiljaa kouriutuu.   Jos minä en osaa tehdä jotakin, niin ei minua haittaa, jos se joka sen osaa, näyttää minulle, miten homma hoidetaan (imurointi, lattioiden luuttuaminen/peseminen) Ei siivoaminenkaan suju sellaiselta, joka ei sitä koskaan ole kunnolla tehnyt. Kyllä siihen on hyvät neuvot tarpeen, jos toinen on peukalo keskellä kämmentä. Kaiken voi oppia tekemään hyvin. 

Aina annetaan ymmärtää, että jokainen osaa siivota, mutta näin ei asia ole. Kyllä siivous, siinä missä muutkin työt on sellaisia , jotka pitää tehdä kunnolla, ei siitä muuten ole mitään hyötyä. 

Taina taas on herkkä ja tunteellinen. Ei tarvita, kuin samanlainen mies ja Tainasta saa hyvän ja mukavan vaimon ja elämänkumppanin.

Taina sanoi, että hän oli helpottunut, kun näki alttarilla kiltin ja lenpeän miehen, joka ymmärsi hänen oman tilan kaipuunkin, mutta sitten myöhemmin sai huomata, ettei tämä ollut sitä ymmärtänyt ollenkaan. 

Ei oman ajan tarve ole mikään huono asia, ja kun täällä ihmetellään, että miksi tarvitaan omaa aikaa, kun vasta on oltu yhdessä pari päivää, niin sitä suuremmalla syyllä sitä tarvitaan juuri silloin. Alkuun on raskasta olla vieraan ihmisen kanssa 24/7. Myöhemmin omanajan tarve vähenee,  kun toinen on tuttu, eikä tarvitse tressata vieraan ihmisen seurassa.

Itse ainakin tarvin alkuun omaa aikaa, että voi olla rauhassa. Kun ihminen tulee tutuksi jaksaa toisen seuraa ihan erilailla. 

Vierailija
15702/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman offtopic, mutta kaikki palkkatyöläiset saavat lomarahan. Se vaan maksetaan eri tavalla vakkareille kuin muille. El jokaisen palkan yhteydessä tulee lomarahaa tietty prosenttiosuus.Se on sitten oma asia osaako säästää sen/panna syrjään lomaa varten.

Mitä taas seksiin tulee, niin kaikki onnistuneet parit sitä harjoittavat ohjelman aikana, moni jo sinä hääyönäkin. Kun natsaa, niin natsaa. Jos ei kuukaudessa tule fyysistä kiinnostusta toista kohtaan, ei sitä tule myöhemminkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15703/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei tämä ohjelma yksinkertaisesti toimi Suomessa. Meidän luonteenlaatuumme ei ETA sovi. Tämä kaikki ahdistus, oman tilan tarve ja muu on meille tyypillistä reagointia äkillisessä uudessa tilanteessa, olemme introvertti kansa. Tuollaiset kuten Jenni pärjäävät, mutteivat introvertimmat luonteet. Näin näen tämän. Ei sovi meille, ja siitä ongelmat syntyvät. Minulle kävisi juuri kuin Tainalle tuolla. 

Vierailija
15704/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen uusimman jakson jälkeen kauden ensimmäisen jakson ja Jyrki toi hyvin vahvasti esiin sen, että haluaa vaimon tekevän kotityöt ja kokkaukset. Hänen panoksensa on tuki ja turva. Eikä kukaan kysynyt mitä se tarkoittaa. Miksi nuo asiantuntijat eivät tee Jennin ja Jyrkin kanssa suunnitelmaa ja tavoitteita, jotta Jennin ei tarvisi nalkuttaa ja Jyrki tajuaisi viimein mitä häneltä odotetaan. 

Hyvä idea katsoa eka jakso uudestaan! Tuki ja turva - siis niinkuin miten??? 

Näemmä "asiantuntijat" uskovat mitä vaan horinoita osallistujilta. Tainakin varmaan ollut vahva, itsenäinen nainen joka on päättänyt lähteä mukaan 100 %:lla sitoutumisella prosessiin tms. Kesti about 2 päivää tämä.

Vierailija
15705/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttiin"Minä sanoisin, että Annalla on töitä..."

Kommentoin väitteeseen, että Annalla on oikein hyvä elämänhallinta. Tuo työ on tälläistä jo nykyisin tavallista määräaikaisen opettajan työtä tehden yodin myös lisätöitä siis aivan kuin Jyrki. Taloustilanteesta emme tiedä. Tuon koiran tosiaan annettiin hyppiä sille vieraan ihmisrn Hain kasvoille. Antaa varmaankin koiransa tehdä mäin muillekin vieraille. Nämä alkujaksojen käyttäytymiset eivät olleet ihan normaalin ihmisen tekemisiä. Eikä kyllä tämä jättää viemättä Hsi perheen kutsusta huolimatta pois mökiltä oudoilla perusteluilla. Autolla ajo moottoritiellä oli myös mitä kummallisinta. Eikä se 30000 askelta päivässä tavoite ole ihan no tervettä

Voi kuule, kyllä tuo on ihan normaalin ihmisen elämää/käyttäytymistä. Jos väität, että nuo on pahimpia asioita, joita ihmiset voi elämässään tehdä niin hyvin on silloin asiat. 

Ootko ollenkaan tietoinen, että ihmisillä on ihan oikeita ja vaarallisiakin käyttätymisongelmia olemassa? Ja mä luulen, että sullakin on jonkinlaisia "ei normaaleja" käytöstapoja, kun jaksat Annaa täällä mollata. Ei ole normaalia käytöstä sekään. 

Anna on pertannut kovasti ensimmäisten jaksojen jälkeen ja Hailla ja Annalla näytti menevän ihan hyvin. Jos Haita ei haittaa koira, tuskin se Annan koira sinuakaan eläämääsi pilaa. Sinun elämän voi pilata sinun nipottava luonteesi:D Ei pidä etsiä ongelmia sieltä, missä niitä ei ole.

Vierailija
15706/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni sanoi haluavansa miehen joka on jämäkkä ja päättää asioista. Kuitenkin sanelee mitä tehdään, milloin ja miten tehdään. Miettii mitä ja minkälaisen TEHTÄVÄN voisi antaa Jyrkille, ihan saa vaikutelman, että Jyrki on lapsi tai muuten osaamaton.

Tyrmää Jyrkin ajatukset ja ehdotukset välittömästi. Esim. tämä kalusteiden asettelu terassilla. Ja sitten jotenkin vähättelevään sävyyn "kehuu" kuinka Jyrki tosi hienosti selvisi nurmikonleikkuusta=  Oooi, hienosti! hyvä poika!

Jenni sanoo aina edellisissä suhteissa joutuneensa äidiksi, mutta itsehän tuo HALUAA olla äiti miehelle! Ja sanoisinpa, että vielä hirveän määräilevä sellainen.  Pakottaa suorastaan miehen lapsen asemaan.

No lähtökohtahan tuossa on se, että Jyrki ja Jenni ovat Jennin kodissa kuvausten ajan valtaosan ajasta, ja Jenni naisena haluaa sisustaa terassinsa haluamallaan tavalla. Ei mitään ihmeellistä minusta. K

Se, että kumppani käyttäytyy kuin mieslapsi, ei tarkoita sitä, että pitäisi itse alkaa holhoamaan häntä ja käyttäytymään häntä kohtaan kuin hän olisi kolme. Tuollainen vain vahvistaa käytöstä ja ongelmia. Jenni olisi voinut ihan vain jättää nalkuttamisen ja holhoamisen sikseen.

Vierailija
15707/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyneet businessmiehet eivät pidä merkinomeista Jotenkin näin kirjoitit. Saako nauraa😂. Onkohan tässä nyt itse menestynyt pisnesmies itse äänessä vai pakit saanut merkonomi tytsy tekemässä aikamoista yleistystä? 

Mieheni on kauppatieteen maisteri ja talousjohtajana pienessä yrityksessä. Hänen ystävänsä ovat myös ekonomeja. Kaikilla on koulutetut vaimot. Kaikilla ekonomeilla on myös varaa valita. Fiksut ihmiset eivät huoli älyllisesti keskinkertaisia ihmisiä. 

meinaat että äly kompensoituu suoraan akateemiseen loppututkintoon? Oikeastaan kumoat tämän nolon väittämän ihan itse tällä kommentillasi   

Itse kirjoitat epäkieltä. Äly kompensoituu akateemiseen tutkintoon. Ymmärrätkö itsekään, mitä halusit sanoa?

Vierailija
15708/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen uusimman jakson jälkeen kauden ensimmäisen jakson ja Jyrki toi hyvin vahvasti esiin sen, että haluaa vaimon tekevän kotityöt ja kokkaukset. Hänen panoksensa on tuki ja turva. Eikä kukaan kysynyt mitä se tarkoittaa. Miksi nuo asiantuntijat eivät tee Jennin ja Jyrkin kanssa suunnitelmaa ja tavoitteita, jotta Jennin ei tarvisi nalkuttaa ja Jyrki tajuaisi viimein mitä häneltä odotetaan. 

Hyvä idea katsoa eka jakso uudestaan! Tuki ja turva - siis niinkuin miten??? 

Näemmä "asiantuntijat" uskovat mitä vaan horinoita osallistujilta. Tainakin varmaan ollut vahva, itsenäinen nainen joka on päättänyt lähteä mukaan 100 %:lla sitoutumisella prosessiin tms. Kesti about 2 päivää tämä.

Taina joutui pettymään Mattiin. Luuli, että Matti ymmärtää, kun Taina halusi edetä hitaammin ja kaipasi omaa aikaa(ihan ymmärrettävää tuossa kohtaa)

Matti antoi ensin ymmärtää, että ok, mutta ei sitten ollutkaan vaan alkoi syyllistämään Tainaa ja siitä se soppa sitten syntyi. Ei pitäis painostaa näissä asioissa toista kiirehtimään. Siitä syntyy vain paniikki sille jota painostetaan. 

Tuossa alussahan sitä omaa aikaa tarviikin, kun toinen on ihan vieras. Tutustumisen jälkeen jaksaa paremmin. 

Vierailija
15709/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teistä naisista haluaisi itselleen sellaisen alfan kuin Jyrki? Ilmoittautukaa tähän ketjuun

Terveisin Ei-Jyrki

Vierailija
15710/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on kyllä ihana mies:D Tuo suhteeseen tuen ja turvan. Olkapään johon Jenni voi nojata, kun on ollut raskas päivä toissä ja turvan, kun susi hyökkää. Muu jääkin sitten Jennin hoidettavaksi. Hoitakoon Jenni talouden ja toimeentulon :D

Vierailija
15711/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainenkaan ei kyllä saavuttaisi Jennin vaatimia kriteerejä siivouksessa ja muussa huushollauksessa. Hänelläkin on kyllä jo ikää, joten vaikea kuvitella, että oppisi tuosta kovin paljon enää relaamaan. Uskoo olevansa vahvasti oikeassa kaikessa normituksessa. Jyrki ei myöskään paras mahdollinen puoliso hänelle. Taloudellinen toimeentulo on hänelle yksi tärkeimpiä ominaisuuksia puolisossa. So be it. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun Jennin pitää aina saada nalkuttaa. Hän löytää aina uuden syyn. Kaikki kotityöt pitäisi osata automaattisesti tehdä juuri Jennin tyylillä. Jenni arvioi jopa ääneen Jyrkin tekemien kotitöiden laatua Jennin kriteereillä. 

Vierailija
15712/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkaa Jennin ja Jyrkin liitto rakoilla. Ihmettelen, ettei aiemmin. Tuntuu että Jenni on sulkenut pitkään silmänsä todellisuudelta.

Vierailija
15713/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennille sopisi mieheksi vaikka entinen jalkapalloammattilainen, jolla olisi työura jo kehittymässä muualla. Urheilullinen ja itsestään huolta pitävä mies. Sellaista Jenni varmasti arvostaisi, ja sellaisen ansaitsisi. Jenni on hieno, symppis nainen. Ihmeen hyvin jaksanut jopa Jyrkiä, joka vetää lonkkaa ja pummailee häneltä rahaa.

Vierailija
15714/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei tämä ohjelma yksinkertaisesti toimi Suomessa. Meidän luonteenlaatuumme ei ETA sovi. Tämä kaikki ahdistus, oman tilan tarve ja muu on meille tyypillistä reagointia äkillisessä uudessa tilanteessa, olemme introvertti kansa. Tuollaiset kuten Jenni pärjäävät, mutteivat introvertimmat luonteet. Näin näen tämän. Ei sovi meille, ja siitä ongelmat syntyvät. Minulle kävisi juuri kuin Tainalle tuolla. 

Juuri tämän takia suomi-versio on niin viihdyttävää :D ei sovi meidän kulttuuriin ollenkaan, joka tekee kaikesta paljon kiusallisempaa. Toivottavasti tulee vielä useita tuotantokausia.

Vierailija
15715/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttiin"Minä sanoisin, että Annalla on töitä..."

Kommentoin väitteeseen, että Annalla on oikein hyvä elämänhallinta. Tuo työ on tälläistä jo nykyisin tavallista määräaikaisen opettajan työtä tehden yodin myös lisätöitä siis aivan kuin Jyrki. Taloustilanteesta emme tiedä. Tuon koiran tosiaan annettiin hyppiä sille vieraan ihmisrn Hain kasvoille. Antaa varmaankin koiransa tehdä mäin muillekin vieraille. Nämä alkujaksojen käyttäytymiset eivät olleet ihan normaalin ihmisen tekemisiä. Eikä kyllä tämä jättää viemättä Hsi perheen kutsusta huolimatta pois mökiltä oudoilla perusteluilla. Autolla ajo moottoritiellä oli myös mitä kummallisinta. Eikä se 30000 askelta päivässä tavoite ole ihan no tervettä

Voi kuule, kyllä tuo on ihan normaalin ihmisen elämää/käyttäytymistä. Jos väität, että nuo on pahimpia asioita, joita ihmiset

Ja Annaa ei saa lainkaan kritisoida, kun Annan puolustaja on tullut paikalle. Muita täällä onkin sitten oikein olan takaa kommentoitu negatiivisesti. Ei mikään ei näistä sinun väitteistä pilaa minun elämää. Ihan vaan kommentoin vähän vastaan väitteeseen Annan niin kovin hyvästä elämänhallinnasta

Vierailija
15716/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kumppani käyttäytyy kuin mieslapsi, ei tarkoita sitä, että pitäisi itse alkaa holhoamaan häntä ja käyttäytymään häntä kohtaan kuin hän olisi kolme. Tuollainen vain vahvistaa käytöstä ja ongelmia. Jenni olisi voinut ihan vain jättää nalkuttamisen ja holhoamisen sikseen.

Niin että Jennin pitäisi vaan taputtaa Jyrkiä olalle, hiljaa hyväksyen ja alistuen kohtaloonsa ottamatta ongelmakohtia puheeksi? Niihin tilanteisiinhan ennakkojakson mukaan Jyrki reagoi mykkäkoululla, itse ainakin myönnän etten pystyisi aina mukavasti ja aina asialliseen ja mahdollisimman korrektiin sävyyn kommunikoimaan Jyrkin kaltaisen kumppanin kanssa joka ei saa mitään aikaan. En varmasti pystyisi ja ymmärrän ettei Jennikään pysty, mutta näkee selvästi että Jenni kuitenkin yrittää parhaansa ja on vetänyt tämän kauden ihan huipulla asenteella, antanut kuitenkin Jyrkille todella mahdollisuuden ja tsempannut hakemaan muita kuin oman alan töitä. Sehän vasta sairasta olisikin jos Jenniltä vaadittaisiin vielä jotain täydellistä kommunikointia, joka ei varmasti pahoita Jyrkin herkkää mieltä, on hyvin epäterve asetelma muutenkin kun toinen osapuoli joutuu kävelemään lasinsiruilla toisen ympärillä kuten Jenni myöntää joutuvansa kävelemään. Jatkuva nalkuttaminen ym. nipotus kumpuaa siitä että on syvästi epätyytyväinen ja pettynyt toiseen ihmiseen (tässä tapauksessa vahvasti myös asiantuntijoihin). En jaksa myöskään uskoa että Jenni jatkuvasti nalkuttaa tai nipottaa ja jos niin olisi ja se olisi Jyrkille massiivinen turn off, Jyrki on vapaa kävelemään pois! Jos aikuisella ihmisellä on pakka kasassa, löytyy toimeliaisuutta, oma-aloitteisuutta ja energisyyttä, ei kukaan ole sellaiselle ihmiselle nalkuttamassa tai nipottamassa mistään. Jyrki on selvästi osoittanut katsojillekin olevansa flegmaattinen, saamaton mieslapsi. En jaksa ymmärtää Jennin arvostelijoita. 

Vierailija
15717/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos odottaa ja toitottaa Jyrkiltä "itseään niskasta kiinni ottamista, on vähintä mitä voi itse tehdä - vetäistä maisterit. Kun se tuntuu niin helppoa olevan antaa toiselle elintasonnosto-ohjeita.

Maisterien vetäisemiseen on oltava älliä ja jopa rahaakin, liekö Jennillä kumpaakaan tarpeeksi.

Vierailija
15718/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennille sopisi mieheksi vaikka entinen jalkapalloammattilainen, jolla olisi työura jo kehittymässä muualla. Urheilullinen ja itsestään huolta pitävä mies. Sellaista Jenni varmasti arvostaisi, ja sellaisen ansaitsisi. Jenni on hieno, symppis nainen. Ihmeen hyvin jaksanut jopa Jyrkiä, joka vetää lonkkaa ja pummailee häneltä rahaa.

Niin varmaan Jennille sopisi, mutta ei Jenni sovi miehelle. Oletko muuten yhtään katsonut millaisia kaunottaria näillä miehillä on. Eikä tämä Jennin pedanttisuuskaan ehkä kävisi

Vierailija
15719/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko oikeesti sitä mieltä, että olisi jotenkin huono juttu seksi parisuhteen alussa? Siinä oppii hirveen paljon toisesta ja ei se järvi soutamalla kulu, jos yhtään tekee mieli. Tosin pakottaa tai painostaa ei yhtään saa, mutta muuten kannustan ottamaan ilon irti elämästä!

Vierailija
15720/30018 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainalla on ongelmia, ja uskon että se ongelma ei ole Matti. Matti ei pysty täyttämään koko "aukkoa" Tainan elämässä - kyse on jostain muusta, ehkä tyytymätön työhönsä, tai ehkä kaipaisi elämäänsä jotain kanavaa toteuttaa itseään, aikaa kavereiden kanssa.. Toisaalta oon itse ehkä puolueellinen, koska pidän Matista. :'D

Ketju on lukittu.