Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
"mestarivalmentajan tytärpuoli seurustelee HIFK:n keskikenttämiehen Xhevdet Gelan kanssa."
Tytärpuoli eli Antin nykyisen vaimon tytär.
Tuo Muurisen adoptiotytär aikamoinen, aviomiestäkin hävettää sen vouhotus.
Vierailija kirjoitti:
"Jennin isä on jalkapallovalmentaja Antti Muurinen.
Julkisuudesta tuttu vanhempi on vaikuttanut siihen, miten Jenni suhtautuu uusiin ihmisiin tai miten uudet ihmiset suhtautuvat häneen, MTV kertoo.
Siitä on ollut hyötyä ja haittaa. Minua on kiusattu peruskoulussa muun muassa julkisuudessa näkyvän isän vuoksi."
On se nyt s...ana ettei täysin selvä yhdennäköisyys ja Jennin oma kertomus riitä .Pitääkö otattaa dna-testi, että palstan pölkkypäät uskovat.
Lisää tuonne, niin uskovat https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Tervetuloa_Wikipediaan
Pääasia ettei Retu pieni joutunut grilliin 🐶
Eihän Jyrki tosiaankaan halua puhua julkisesti seksielämästään. Kun työskentelee opettajana, niin näitä täälläkin nyt syyslomalla päivisin pyöriviä teinejä kohtaa työssään.
Vierailija kirjoitti:
"Asia ei valitettavasti ole ihan noinkaan ja sitä paitsi nykyinen hallitus on jo leikannut hirvittävällä tavalla sosiaaliturvaa ja vaikeuttanut toimillaan köyhien elämää. Tämän myötä yhä useampi joutuu varmasti asumaan sukulaistensa nurkissa kun toinen vaihtoehto olisi sitten kadulla asuminen."
Valkoisella naamalla tukien saanti on vaikeaa, musta pärstä edesauttaa finanssipuolen hoitumista.
Uskon, että Hai on sossutätien ja batiikkinoitien lemppari.
Heiile kelpaa kuka vain.
Mielestäni tuo on Annalta ja Tainalta eräänlaista henkistä väkivaltaa antaa aviomiestään ymmärtää että he haluavat jatkaa avioliittoa jos miehet muuttuvat tavalla tai toisella. Jos he eivät kelpaa sellaisena kuin ovat niin olisi ollut kypsää ja moraalisesti oikein myös antaa suoraan pakit.
Epäilen että Anna ja Taina olisivat aivan varmasti antaneet paljon miehien puheita anteeksi jos miehet olisivat ulkoisesti ja statukseltaan heidän mieleensä. Sellaisia miehiä jotka ilmaisevat ja huomioivat tunteita Annan ja Tainan tavalla saattaa olla joitakin olemassa, mutta eivät nekään heitä todennäköisesti ulkoisesti miellytä. Yksinäinen elämä siis tiedossa molemmilla jos terapiatason kommunikointitaidot ovat vaatimuksena.
Sanon suoraan etten itsekään lämpene kenellekään ohjelman miehistä. En silti lähtisi vedättämään heitä luulemaan että syy on jossakin muualla kuin missä se on, enkä varsinkaan antaisi ymmärtää että jos se jokin muuttuu niin mahdollisuudet avioliitolle ja läheisyydelle ovat olemassa.
Miettikääpä jos vastaava tapahtuisi toisin päin. Reilusti ylipainoinen morsian joutuisi kuulemaan viikosta toiseen miten on sanonut väärin, puhunut väärin, kysynyt väärin ja aiheuttanut sen ettei aviomies halua enää koskea siihen. Vaimo yrittää muuttaa itseään miesten vaatimusten mukaan. Vaimo kysyy onko mies heittänyt pyyhkeen kehään ja mies sanoo että vaimo on ymmärtänyt väärin ja jatkaa kritisointia ja nihkeilyä kunnes lopulta sanoo päätöksentekohetkellä ettei vaimo onnistunut vakuuttamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sanoi Haille että on ok koskea olkapäähän, hän kyllä sitten ilmoittaa jos se on liikaa.
Taina puhuu häveliäisyyksissään läheisyydestä.
Jenni kävi Jyrkin kanssa lelusalkkua läpi innoissaan.
Tuotannolle vinkiksi jatkoon: Valitkaa ihmisiä jotka osaavat puhua luontevasti seksistä. Jenniä oli niin piristävä katsoa.
Hyvään/kestävään ihmissuhteeseen tarvitaan muutakin kuin seksi tai se, että ihminen pystyy luontevasti puhumaan seksistä. Nähtiinhän se viime kaudellakin, että se pari joka pystyi seksiin heti, ei kuitenkaan onnistunut sen paremmin, kuin nekän, jotka ei seksillä mässäilleet. Seksi voi kannatella parisuhdetta jonkin aikaa, mutta ei se yksin riitä. Se muu elämä on sittenkin tärkämpää, kuin se, että kumppani uskaltaa puhua seksistä koko kansan kuull
Niinhän se Jyrki sanoo. Mutta toisaalta irstaasti itse mainostaa olevansa Hiplaaja.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan sama tavallaan mitä peruja kunkin rahat ja omistukset ovat, jostainhan ne aina ovat."
Ei se nyt ihan sama ole. Jos ihmettelee miten toisella ei ole mitään niin on iso ero että onko ne omat rahat itse hankittu vai saatu muualta.
"Jennillä on tietynlainen taso elämässään, joten on ihan kohtuullista hänen toivoa että kumppanilla olisi jotain myöskin."
No lähes aina yhdessä asuen molemmille jää enemmän rahaa käyttöön kuin yksin jos nyt ei ihan tuilla elävästä kumppanista ole kyse.
"Ja etenkin kun pyrkimyksenä on sellainen perinteinen parisuhde jossa mies olisi se ns. perheen pää."
Jos sillä tarkoittaa että miehestä hakee elättäjää niin se kannattaa sanoa ääneen. Yleensä tuolla kuitenkin tarkoitetaan yleistä vastuun ottoa ja päätöksentekoa.
Osalla on taloudenpito opittu jo miltei lapsesta lähtien, osa ei osaa koskaan hoitaa talouttaan vaan kaikki mikä tulee se myös laitetaan menemään vaikka pystyisi säästämään. Tunnen monta jotka aloittivat nuorena säästämisen. Kesätöistä alkoi ja jatkui opintojen aikana ja opiskelun vapaa- ajatkin pääsääntöisesti työssä. Vuodessa mukava summa säästöön ja ainakin niin, ettei opintolainaa ole tarvittu. Jenni saattaa olla juuri sellainen päämäärätietoinen joka on oppinut hoitamaan taloutensa.
Apua! Onko mulla mennyt ohi, että nykyään on joku uusi trendi ja pitää kayttää sanaa sanoittaa? Nyt Annan lisäksi siellä jo Matti sanotti, samoin Taina. Ei hyvää päivää! Siinä kohdassa jos ja kun mun kaverit alkaa sanoittaa tuntemuksiaan mä alan ahdistua ja etsin ehdottomasti jonkun turvallisen tilan jonne pakenen.
Vierailija kirjoitti:
Missä sä semmoisen adoptiotyttären oot nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
"mestarivalmentajan tytärpuoli seurustelee HIFK:n keskikenttämiehen Xhevdet Gelan kanssa."
Tytärpuoli eli Antin nykyisen vaimon tytär.
Hääjakson aikaan oli juttu jossa olivat vierekkäin kummatkin Jennin vanhemmat häissä. Äiti oli eri niminen kuin tämä nyt jaksossa etunimellä Jennin kutsuma rouva ja äiti oli myös erinäköinen, vaaleita tosin molemmat rouvat
Olin järkyttynyt siitä, että Hai on peräkammarin poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä hän ole Jenni joten lopettakaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aika vauras peräkammarin poika jos ei ole joutunut maksamaan asumisesta sitä mitä muut samanikäiset.
Onhan se noloa, kun Jyrki ei tuo yhteiseen huusholliin mitään muuta kuin likaiset kalsarinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan sama tavallaan mitä peruja kunkin rahat ja omistukset ovat, jostainhan ne aina ovat."
Ei se nyt ihan sama ole. Jos ihmettelee miten toisella ei ole mitään niin on iso ero että onko ne omat rahat itse hankittu vai saatu muualta.
"Jennillä on tietynlainen taso elämässään, joten on ihan kohtuullista hänen toivoa että kumppanilla olisi jotain myöskin."
No lähes aina yhdessä asuen molemmille jää enemmän rahaa käyttöön kuin yksin jos nyt ei ihan tuilla elävästä kumppanista ole kyse.
"Ja etenkin kun pyrkimyksenä on sellainen perinteinen parisuhde jossa mies olisi se ns. perheen pää."
Jos sillä tarkoittaa että miehestä hakee elättäjää niin se kannattaa sanoa ääneen. Yleensä tuolla kuitenkin tarkoitetaan yleistä vastuun ottoa ja päätöksentekoa.
Osalla on taloudenpito opittu jo milte
Näin toki on. Mutta ihan yleisen elämänkokemuksen mukaan yksinelävän keskituloisen hankkimana kohtuu kokonen omistusasunto pääkaupunkiseudulta, auto ja lisäksi vielä säästöjä vaatii jo kyllä todellisia talousvelhon taitoja jos ei ole saatu mitään apua muualta.
Varsinkin jos antaa ymmärtää että haluaa säilyttää "tietyn elintason" joka yleensä tarkoittaa myös sitä että myös kulutetaan rahaa muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä hän ole Jenni joten lopettakaa.
Jep, voin lyödä heti miljoonasta vetoa, että Jenni on Muurisen biologinen tytär. Täysin saman näköisiä ja sama virne. 100% biologinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aika vauras peräkammarin poika jos ei ole joutunut maksamaan asumisesta sitä mitä muut samanikäiset.
Hailla on jo Tallinnan torpedot perässään huomattavien pelivelkojen vuoksi.
IltaSanomista;
10.8.2016 10:08
Antti Muurisella pyyhkii hyvin uudessa työpaikassaan HIFK:ssa. Hän on saanut joukkueen pelin piristymään ennen keskiviikkoiltana pelattavaa tulikuumaa Stadin derbyä, ja myös yksityiselämään kuuluu hyvää: mestarivalmentajan tytärpuoli seurustelee HIFK:n keskikenttämiehen Xhevdet Gelan kanssa.
Pitää paikkansa, kyllä he seurustelevat, mutta en minä heitä juuri näe. He viettävät nuorten elämää. Nätti pari, ei siinä mitään, Muurinen kertoi.
Treeneissä hän näkee vävykokelastaan sentään enemmän.
Seve suhtautuu jalkapalloon todella ammattimaisesti. Kun hän tekee töitä, ei hän näe eikä kuule mitään. Keskittyy hommaansa vaan. Perheessämme seurataan kyllä Seven otteita tarkkaan. Minun ei tarvitse antaa palautetta, se tulee ihan muualta, Muurinen jatkoi.