Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
1101/30018 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö edelliskausien henkilöistä keskustella niiden kausien ketjuissa?

Vierailija
1102/30018 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö edelliskausien henkilöistä keskustella niiden kausien ketjuissa?

Miksi? Ensinnäkään suurinta osaa vanhoista ketjuista ei enää ole (ilkeilty poistoon) ja toisekseen, näitä nykyisiä tapauksia on ihan loogista verrata peilata vanhoihin.

Tämähän on hiljainen ketju näinä viikonlopun päivinä, miksi siis ketään häiritsee, jos on jokunen viittaus vanhoihin tyyppeihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/30018 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin keskusteluun näkökulmia siitä kuinka joku on tunnettu henkilö siitäkin huolimatta jos joku ei häntä tunnista. En ole todellakaan olettanut että edes puolet kansasta osaisi suoraan nimetä hänen nimensä ja tittelinsä. Vaan ennemmin huomattava osa kyllä tunnistaisi, mutta lähinnä siinä mielessä että jossain muistavat nähneensä. Ei kaikki suomalaiset edes tiedä kuka on Sauli Niinistö.

Joku täällä viisasteli siitä kuinka lukee ainoastaan ulkomaisia laatumedioita eikä muka sen takia tiedä ketään Suomessa tunnettua ihmistä. On täyttä saivartelua. Käytännössä lähes jokainen aktiivi-ikäinen ihminen käy säännöllisesti ruokakaupassa ja siellä lööpit tuovat julkkiksia tietoisuuteemme ulko-ovella ja varsinkin kassalla niitä on aikaa ihmetellä kun odotat vuoroasi. Juuri siksi tietyt henkilöt ovat niin tunnettuja, kun näkyvyys on sitä kautta niin suuri.

Fiksu ihminen muuten ymmärtää senkin, että jos sattuman kautta joku tunnettu ihminen ei vaan ole itselle tullut mistään tutuksi, niin se ei mitätöi sen ihmisen statusta tuntemattomaksi tavikseksi. Koska ihan jokaisesta kuuluisuudesta monikin voi tulla sanomaan ettei tunne.

Ja ei todellakaan ole Muurinen mikään megajulkkis, mutta ohjelman seuraamisen kannalta mielenkiintoinen mauste koska kaikkea muuta kuin tavis futista seuraava appiukko. Täällä jo veikkailtiin vaikuttaako appiukon status siihen kuinka kiinnostunut futismies on vaimostaan. Minä uskon että vaikuttaa.

Vierailija
1104/30018 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin isä on ilmeisesti joku julkkis jalkapallopiireissä. Tunnistiko joku?

Onko vitsi? Isänsä on entinen Suomen jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja.

Seuraan jalkapalloa viikoittain, enkä ollut tyypistä koskaan kuullutkaan. Ilmeisesti vanhemman sukupolven jokin tuttu, tai vaihtoehtoisesti jos elää ja hengittää lajia. Jääkiekko on Suomessa paljon isompi juttu, ja harva tietää senkään piireistä kaikkia valmentajia.

Vierailija
1105/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan Jenni olisi eksynyt palstalle lurkkimaan ja on loukkaantunut, kun suuri osa porukasta ei ole koskaan kuullutkaan mistään antti muurisesta. Ja Jenni kun luuli olevansa suuren julkkiksen lapsi...

Ihan varmasti joo Jenni itse: "Minua on kiusattu peruskoulussa muun muassa julkisuudessa näkyvän isän vuoksi. Jollain tasolla koen, että se kasvatti itselle vähän paksumman nahan. Olen ensitreffeilläkin aina varovasti kysynyt, että jääkiekko vai jalkapallo. Jos vastaus on jääkiekko, niin olen aina todella innoissani ja mietin, ettei jalkapallosta kannatakaan puhua."

Vierailija
1106/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan Jenni olisi eksynyt palstalle lurkkimaan ja on loukkaantunut, kun suuri osa porukasta ei ole koskaan kuullutkaan mistään antti muurisesta. Ja Jenni kun luuli olevansa suuren julkkiksen lapsi...

Ihan varmasti joo Jenni itse: "Minua on kiusattu peruskoulussa muun muassa julkisuudessa näkyvän isän vuoksi. Jollain tasolla koen, että se kasvatti itselle vähän paksumman nahan. Olen ensitreffeilläkin aina varovasti kysynyt, että jääkiekko vai jalkapallo. Jos vastaus on jääkiekko, niin olen aina todella innoissani ja mietin, ettei jalkapallosta kannatakaan puhua."

Hassu Jenni :) Ei hänen isänsä NIIN iso julkkis kuitenkaan ole, että tuottaisi ongelmia seurusteluun. Jos nyt Suomen tasolla kenenkään kohdalla, sen verran meidän julkkiksetkin jalat maassa-ihmisiä.

Mutta että ihan ensitreffeillä on itse pitänyt ottaa aihe puheeksi. Kun olis miljoona muutakin aihetta puhuttavaksi, jottei kuuluisa isä tulisi "väkisin" esiin.

Vierailija
1107/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkas te naiset alatte ajella yököttävät hiirenhäntänne pois? Sanoisin että 50% suominaisista voisi suosiolla luopua pehkostaan, mutta ilmeisesti on liian paljon vaivaa tässä?

Tää sun (kosto/vastaisku miesten kaljuuntumista koskeviin kommentteihin)Kommentti ontuu. Naisilla ne ohuet hiukset on yleensä aina ajeltu aika lyhyiksi ja siitäkös täälläkin miehet pahoittaa mielensä, koska "naisella kuuluu olla pitkät hiukset" :D Lyhythiuksisia naisia haukutaan surutta.  Naiset hyvin harvoin kaljuuntuu(ellei kyse sairaudesta/syöpähoidoista) eikä heillä ole samaa ongelmaa, kuin miehillä. 

Varmaan yli 50% naisista onkin lyhythiuksisia joten suotta huutelet. Ja sisäkumihan ei naisten päistä paistele, vaikka he lyhythiuksisia ovatkin, joten kaljuksi ajaminen ei ole tarpeellinen. Ja olen satavarma, että jos naiset ajaisi päänsä kaljuksi, sinä olisist heitä ensimmäisenä haukkumassa ja pilkaamassa. 

Vierailija
1108/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu Jenni :) Ei hänen isänsä NIIN iso julkkis kuitenkaan ole, että tuottaisi ongelmia seurusteluun

Eikä hän ole missään sinne päinkään sanonutkaan, vaan puhunut kiusaamisesta 2000-luvun alussa, kun Muurinen oli otsikoissa harva se päivä.

Vierailija
1109/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu Jenni :) Ei hänen isänsä NIIN iso julkkis k

- Olen ensitreffeilläkin aina varovasti kysynyt, että jääkiekko vai jalkapallo? Jos vastaus on jääkiekko, niin olen aina todella innoissani ja mietin, ettei jalkapallosta kannatakaan puhua, Jenni kertoo kanavalle. 

Vierailija
1110/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään lainaus toimi, mutta Jenni nimenomaan kertoo treffeillä kysyneensä seuraako mies jääkiekkoa vai jalkapalloa ja olleensa innoissaan jos vastaus on jalkapallo.

Vierailija
1111/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään lainaus toimi, mutta Jenni nimenomaan kertoo treffeillä kysyneensä seuraako mies jääkiekkoa vai jalkapalloa ja olleensa innoissaan jos vastaus on jalkapallo.

juuri päinvastoin näyttää sanoneen.

Vierailija
1112/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri päinvastoin näyttää sanoneen.

No niin tietysti, kirjoitin väärin. Eli on innoissaan kun ei tartte puhua isästään.

Vierailija
1113/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä puutarhatonttuja on kolmetoista tusinassa. En itse innostu heistä, mut hyvä jos jollekin kelpaa ja vieläpä yököttävän vanhanaikaisilla arvoilla. Hai olisi oma valintani. Valitettavan harvassa tuollaiset liikunnalliset & fiksut miehet.

Vierailija
1114/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä puutarhatonttuja on kolmetoista tusinassa. En itse innostu heistä, mut hyvä jos jollekin kelpaa ja vieläpä yököttävän vanhanaikaisilla arvoilla. Hai olisi oma valintani. Valitettavan harvassa tuollaiset liikunnalliset & fiksut miehet.

Pituudelleen ei ihminen voi tehdä yhtään mitään. Eli vain typerys haukkuu ketään noin kuin sinä.

Vierailija
1115/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tälle nätille tummalle naiselle oli laitettu paljon huonomman näköinen mies? Muut ohjelman ihmiset ihan hyvännäköisiä. Olisi reilua ja suhteen jatkon kannalta oleellista parittaa saman tasoisia keskenään. En usko, että tuo suhde ainakaan kestää. 

Vierailija
1116/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toin keskusteluun näkökulmia siitä kuinka joku on tunnettu henkilö siitäkin huolimatta jos joku ei häntä tunnista. En ole todellakaan olettanut että edes puolet kansasta osaisi suoraan nimetä hänen nimensä ja tittelinsä. Vaan ennemmin huomattava osa kyllä tunnistaisi, mutta lähinnä siinä mielessä että jossain muistavat nähneensä. Ei kaikki suomalaiset edes tiedä kuka on Sauli Niinistö.

Joku täällä viisasteli siitä kuinka lukee ainoastaan ulkomaisia laatumedioita eikä muka sen takia tiedä ketään Suomessa tunnettua ihmistä. On täyttä saivartelua. Käytännössä lähes jokainen aktiivi-ikäinen ihminen käy säännöllisesti ruokakaupassa ja siellä lööpit tuovat julkkiksia tietoisuuteemme ulko-ovella ja varsinkin kassalla niitä on aikaa ihmetellä kun odotat vuoroasi. Juuri siksi tietyt henkilöt ovat niin tunnettuja, kun näkyvyys on sitä kautta niin suuri.

Fiksu ihminen muuten ymmärtää senkin, että jos sattuman kautta jok

Voi hyvän tähden nyt.

Ei kukaan täällä yritä "mitätöidä" Muurisen statusta "tavikseksi". Mistä edes tuon keksit? Sinulle on vain kerrottu että ei ole kysymys henkilöstä jonka jokainen urheilua seuraamaton suomalainen automaattisesti tietää. Tämä nähdään jo siitä että palstalla on paljon ihmisiä jotka eivät kyseistä henkilöä tiedä. 

Sinulla on outo käsitys Suomesta monokulttuurina, jossa kaikki kuluttavat viihdettä samalla tavalla ja nyt uusimpana: hoitavat ruokaostoksetkin samalla tavalla. Minä asun Helsingin kantakapungissa eikä taloudessamme ole autoa, kuten on yli puolella tämän kaupungin kotitalouksista. Tilaan suurimman osan ruokaostoksista kotiinkuljetuksella. Täydennysostokset haen lähikaupasta silloin kun siellä ei ole jonoa, koska kauppa on auki vuorokauden ympäri. Lööppejä en ole koskaan pysähtynyt lukemaan - saati että ostaisin iltalehtiä tai muita juoruaviiseja - koska ne eivät yksinkertaisesti kiinnosta minua.

Minun olemassaoloni ei ole mitään "saivartelua" vaan täällä Helsingissä asuu paljon muitakin sellaisia ihmisiä joiden elämä ei toista tuota sinun kuvaamaasi kaavaa, jonka luulet olevan suomalaisille ihmisille ainoa mahdollinen.  

Vierailija
1117/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennys vielä edelliseen, kun tuosta saattoi tulla väärä käsitys: yli 50% Helsingin kotitalouksista on siis autottomia.

(Lopetan nyt omalta osaltani jankkauksen tästä aiheesta.)

Vierailija
1118/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en kyllä mäkään lue roskalehtien lööppejä. 

Vierailija
1119/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 1142 jotenkin arvasin että vedät tuon kortin esiin että juuri sinä et käy koskaan ruokakaupassa (vaikka kuitenkin käyt), niin sitten kukaan muukaan ei käy ja elävät täysin erossa vallitsevasta kotimaan uutisoinnista. Vielä kun keksisi sen motiivin miksi sinun pitää olla tässä aiheessa oikeassa. Toivon sinun ymmärtävän ettet kykene korottamaan itseäsi sillä kun kerrot käyväsi kaupassa tyylikkään kiireisesti.

Mitätöinnillä tarkoitan vain ja ainoastaan sitä, että sarjaa on kaikkien mielekkäämpi seurata kun ymmärtää tämän osallistujan taustan. Monissa perheissä muuten kun yksi on kuuluisa, niin se vaikuttaa todella voimakkaasti koko sen perheen dynamiikkaan.

Vierailija
1120/30018 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma nainen voi olla ihan tyytyväinen mieheen. Eihän me sitä tiedetä vielä tässä vaiheessa. Joskus tuli jakso missä nainen kitisi ruokakaupassa puolisolleen en syö sitä ja en syö sitä. Muutenkin todella törkeä käytöksellään. Eikä tullut sitten loppu tapaamiseen ollenkaan. 

Ketju on lukittu.