Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
10641/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. äitini on ostanut minulle jostain alesta/outletista tuollaisen Ted Bakerin kosmetiikkalaukun pilkkahintaan. Ei ole ollut välttämättä ollenkaan kallis se Tainankaan pussukka. Ostakoot kukin mitä halajaa.

Kuule, alessakin Ted Bakerit maksavat monta sataa.

En raaskinut nyt Stockmannin Hulluilta päiviltä ostaa edes Ted Bakerin yhtä tyynyliinaa.

Eli ole kiitollinen kiltille äidillesi.

Googlaapa uudestaan. Ilman alennustakin saa

ainakin pienempiä kosmetiikkalaukkuja joillain kympeillä. 

Vierailija
10642/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna loukkaantuu ihan kaikesta mahdotonta miellyttää. Hai kutsui mukaan omien kavereidensa kanssa Porvooseen ja sekin oli väärin :O annan ei pitäisi olla parisuhteessa ollenkaan.

Kuinka Annan nyt pitäisi osata yhtäkkiä puhua jotain vietnamiakin Hain teinikavereitten kanssa ? Yksinäiseksi hän siellä olisi itsensä tuntenut. Ventovieraita nin kuin Haikin, kun ei edes synttäreille kutsuttu tutustumaan Hai ystäviin.

Ohjelmassa sanottiin ihan selvästi, että meni Porvooseen jonkun tanssiporukan kanssa. Ei yhtään mitään liittymää vietnamilaisuuteen: hänhän harrastaa amerikkalaista swingiä tms.

Meni poikien nettipeliporukan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10643/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusin jakso missä Hai juttelee kaverinsa kanssa niin vautsi vau mikä mies sieltä kuoriutui!!!! Huhheijaa annan kanssa hai on ihan erilainen, paljon valjumpi. 

Puhuuko Hai siis vietnamin kieltä kaverin kanssa? En nähnyt tätä jaksoa. Tutkimusten mukaan persoonamme muuttuu käyttämämme kielen mukana. Olen itse ihan suomalainen ja introvertti luonne mutta osaan englantia aika hyvin, en nyt ihan natiivitasoisesti mutta todella hyvin kuitenkin. Kun puhun englantia esim. matkustaessa ja työelämässä yms. olenkin huomannut olevani paljon ulospäinsuuntautuneempi. Olen myös seurustellut ulkomaalaisen miehen kanssa jolloin kielenä oli englanti ja mietin, että tämä mies voisi olla hieman hämmentynyt minun "suomalaisesta" persoonasta. 

Ei todellakaan, vaan suomea täysin stereotyyppisen näköisen suomalaisen kaverinsa kanssa.

Vierailija
10644/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko. Jos ei miestä itselleen haluais, ei olis hakenu ohjelmaan. Matti ei vaan tälle tyypille kelpaa.

Ja Matti pistää kaiken Tainan syyksi. Minkäs sille teet jos ei vain nappaa. Ei tuo Mattikaan mikään saalis ole ja asenteensa on tosi tympeä ja umpimielinen. 

Vierailija
10645/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna loukkaantuu ihan kaikesta mahdotonta miellyttää. Hai kutsui mukaan omien kavereidensa kanssa Porvooseen ja sekin oli väärin :O annan ei pitäisi olla parisuhteessa ollenkaan.

Miksi tämä kutsu oli väärin? En ole nähnyt plussajaksoa. Edellisen jakson synttärikutsukeskustelussa Anna sanoi että aina saa kutsua.

Vierailija
10646/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaavatkohan parit toisensa kuten aiemmilla kausilla? Olisi mielenkiintoista nähdä :D

Vierailija
10647/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusin jakso missä Hai juttelee kaverinsa kanssa niin vautsi vau mikä mies sieltä kuoriutui!!!! Huhheijaa annan kanssa hai on ihan erilainen, paljon valjumpi. 

Puhuuko Hai siis vietnamin kieltä kaverin kanssa? En nähnyt tätä jaksoa. Tutkimusten mukaan persoonamme muuttuu käyttämämme kielen mukana. Olen itse ihan suomalainen ja introvertti luonne mutta osaan englantia aika hyvin, en nyt ihan natiivitasoisesti mutta todella hyvin kuitenkin. Kun puhun englantia esim. matkustaessa ja työelämässä yms. olenkin huomannut olevani paljon ulospäinsuuntautuneempi. Olen myös seurustellut ulkomaalaisen miehen kanssa jolloin kielenä oli englanti ja mietin, että tämä mies voisi olla hieman hämmentynyt minun "suomalaisesta" persoonasta. 

Suomea puhuvat. Totta varmasti tuokin. Olisi kiva nähdä sitäkin puolta Haista kun puhuu vietnamia.

Vierailija
10648/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Annan nyt pitäisi osata yhtäkkiä puhua jotain vietnamiakin Hain teinikavereitten kanssa ? Yksinäiseksi hän siellä olisi itsensä tuntenut. Ventovieraita nin kuin Haikin, kun ei edes synttäreille kutsuttu tutustumaan Hai ystäviin.

Ohjelmassa sanottiin ihan selvästi, että meni Porvooseen jonkun tanssiporukan kanssa. Ei yhtään mitään liittymää vietnamilaisuuteen: hänhän harrastaa amerikkalaista swingiä tms.

Meni poikien nettipeliporukan kanssa.

??? Suora lainaus ohjelmassa Annalta:  "...he on menos lauantaina heidän tanssiporukan kanssa Porvooseen". Miten tuon saa kuultua väärin "poikien nettipeliporukaksi"? 

Vierailija
10649/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi Jyrki ei voinut sanoa, että ihailee Jennin ryhdikkyyttä raha-asioissa ja aikoo itse samaa, varsinkin kun perhe toiveissa. Sen sijaan selitteli miten uskoo Jennin hyväksyvän hänen huonot tavat raha-asioissa. 

Näyttää siltä, että Jenni joutuu perheen pääksi, vastuuseen rahasta, vastuuseen kodista, vastuuseen miehen pukemisesta jne. Jyrki kyllä voisi miettiä aika syvällisesti mitä tarkoittaa perheen pää. 

Vierailija
10650/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko. Jos ei miestä itselleen haluais, ei olis hakenu ohjelmaan. Matti ei vaan tälle tyypille kelpaa.

Miksi hakeudutaan ko ohjelmaan joss paritetaan tuntemattomia? Ja todennäköisyys on huono sille, että löytää ns elämänsä puolison?

Pitäisi olla aikuisilla järkeä harkita kunnolla ja miettiä myös omaa käytöstään jos pääsee loppupeliin. Pitää osata käyttäytyä sivistyneesti ja loukkaamatta toista, vaikka

ei ole se unelmien ihminen lainkaan. Kyllä sivistynyt voi omaa käytöstään kontrolloida ja sopia toistensa kanssa fiksut käytöstavat miten edetään, kun/ jos ei yhtään

sytytä tai tunne mitään mielenkiintoa.

Vierailija
10651/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ähan Anna ja Taina kasvatettu siihen tyyliin, että joka hetkessä kysellään mitä he haluavat ja miltä heistä tuntuu. 

Mun pitää saada, mä haluan, musta tuntuu... ihan kamalaa puhetta. Kaikki on vain minä, minä...

Miettivätkö ollenkaan miltä toisista tuntuu. Tuovatko omalla käytöksellään positiivista ja turvallista ilmapiiriä muille. Mitkä ne oman luonteen haasteet on ihmissuhteissa.

Mikään suhde ei toimi, jos siihen lähetään vain mitä mä saan ja haluan asenteella. Tai ainakaan se ei ole terve suhde. Parisuhde on aina kompromisseja ja toisen huomioimista. Varsinkaan tällaisessa ohjelmassa se toinen ei varmasti ole juuri sellainen kuin itse kuvitteli. Silti voi olla kohtelias. Prinsessa sadut ei ole todellista elämää. 

Matti esim. on ihan tavallisen ja tekevän miehen oloinen. Perusmies harvemmin vatvoo jatkuvasti tunteita, mutta osoittaa huomaavaisuutta teoilla ja on luotettava. Itse pidän enemmän näistä vähän jäyhistä miehistä, kuin lirkuttelevista pelureista. Jenni enemmän miettii myös Jyrkin kannalta asioita.

Vierailija
10652/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiinko nuo s...lelut kaikille pareille? Tuota, tuota...

Vierailija
10653/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo Matti on sanonut Tainalle? Häiritsee kun ei kerrota tarkasti koska nyt kuulostaa kuin Matti olisi jotain todella törkeää tehnyt/sanonut eikä ole reilua, jos Taina on tehnyt kärpäsestä härkäsen.

Hai kertoi kaverilleen niistä hääyön jutusteluista, jotka olivat Annalle liian syvällisiä. Oli puhunut entisistä suhteistaan ja ihan hyvään sävyyn. Ehkä se oli hieman huono ajankohta :D  aiemmin kuvittelin, että Hai on avautunut jostain kauheista traumoista. 

siksi olisi hyvä tietää tarkemmin mitä Matti on tehnyt tainalle? Ettei joudu kuvittelemaan kauheuksia

Vierailija
10654/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Matti on hyvinkin pitkäpinnainen ja ymmärtäväinen. Mutta ei sitä pitkäpinnaisinkaan tyyppi ikuisesti märkiä rättejä naamaan kestä. 

Vierailija
10655/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä kutsu oli väärin? En ole nähnyt plussajaksoa. Edellisen jakson synttärikutsukeskustelussa Anna sanoi että aina saa kutsua.

Anna halusi mielummin kahdenkeskistä aikaa. Lisäksi hän oli kipeä eikä ollut saanut Hailta tarpeeksi huomiota kuinka hän voi kipeänä.

Vierailija
10656/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hai ei selvästi tykännyt siitä, että Anna toi sen koiran vanhempiensa kotiin

Se kotihan oli kauhean epäsiisti ja likainen. En ikinä olisi antanut kouran kulkea siellä vapaana. Ties mitä olisi rassukka suuhunsa löytänyt tai satuttanut tassunsa siellä takapihan romukaaoksessa.

Talo täynnä ihmisiä, eikä kukaan siivoa.

Vierailija
10657/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annettiinko nuo s...lelut kaikille pareille? Tuota, tuota...

Ei annettu, kuten ei ollut samat tehtävätkään.

Vierailija
10658/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi Jyrki ei voinut sanoa, että ihailee Jennin ryhdikkyyttä raha-asioissa ja aikoo itse samaa, varsinkin kun perhe toiveissa. Sen sijaan selitteli miten uskoo Jennin hyväksyvän hänen huonot tavat raha-asioissa. 

Näyttää siltä, että Jenni joutuu perheen pääksi, vastuuseen rahasta, vastuuseen kodista, vastuuseen miehen pukemisesta jne. Jyrki kyllä voisi miettiä aika syvällisesti mitä tarkoittaa perheen pää. 

Ei se joo oikein käy, että raha tulee ja raha menee jos pitäisi perhettä alkaa perustamaan. Kun heillä arvotkin ovat vähän vanhoillisemmat, niin se tarkoittanee, että Jenni olisi ehkä hieman kauemmin pois työelämästä jos lapsia ilmaantuu. Silloin täytyisi Jyrkin ottaa sitä taloudellista vastuuta. Nyt vaan selittelee jotain, että jos on rakkautta niin kyllä Jenni hyväksyy. 

Vierailija
10659/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ähan Anna ja Taina kasvatettu siihen tyyliin, että joka hetkessä kysellään mitä he haluavat ja miltä heistä tuntuu. 

Mun pitää saada, mä haluan, musta tuntuu... ihan kamalaa puhetta. Kaikki on vain minä, minä...

Miettivätkö ollenkaan miltä toisista tuntuu. Tuovatko omalla käytöksellään positiivista ja turvallista ilmapiiriä muille. Mitkä ne oman luonteen haasteet on ihmissuhteissa.

Mikään suhde ei toimi, jos siihen lähetään vain mitä mä saan ja haluan asenteella. Tai ainakaan se ei ole terve suhde. Parisuhde on aina kompromisseja ja toisen huomioimista. Varsinkaan tällaisessa ohjelmassa se toinen ei varmasti ole juuri sellainen kuin itse kuvitteli. Silti voi olla kohtelias. Prinsessa sadut ei ole todellista elämää. 

Matti esim. on ihan tavallisen ja tekevän miehen oloinen. Perusmies harvemmin vatvoo jatkuvasti tunteita, mutta osoittaa huomaavaisuutta teoilla ja on luotettava. Itse pidän enemmä

Tapsahan käski siellä vastaanotollaan nimenomaan kysellä ja jankata näitä asioita. Neuvoi sanasta sanaan. Varmaan samoin opastanut ja usuttanut Annaakin tekemään. Tytöt vain tottelevat tunteitten asiantuntijaa. Ehkä myös Kanala ja nausterapeutti opastaneet samalla tavalla.

Vierailija
10660/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän Annan persoona muuttuisi, jos puhuisi vain suomea?

Ketju on lukittu.