Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun ei kenelläkään osanottaj8sta ollut mautonta Carpe Diem kylttiä seinällään.
Ei kyllä paljoa puuttunut. Ihmeellisen samanlaisia sisustuksia kaikilla. Paitsi poikien kämppiä en ole vielä nähnyt, kun en ole tilannut jotain systeemiä.
Mitäs pahaa siinä kyltissä on? Jokainen saa sisustaa kuten haluaa ja mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetki kun vielä menee ja kertyy lisää Annaa haukkuvia asiattomia kommentteja, niin poistatan tän koko ketjun. Poistatin Miika ja Koskela-ketjutkin kun alkoi olla liikaa henkistä väkivaltaa.
Kiitos. Olisi kyllä syytä. Olen naistenvihaaja, mutta tämä keskustelu Annasta on ollut todella törkeää ja täyttänyt
monin eri tavoin kunnianloukkauksen ym rikostunnusmerkistöt.
Torjuttu Hai on varmasti manipuloinut ja masinoinut kaikki nörttikaverinsa solvaamaan Annaa.
Ja myös Vietnam-yhteisö on raivoissaan, kun Hai ei kelvannut kauniille ja akateemiselle skandikaunottarelle.
Aasialaiset menettivät kasvonsa ja valkohehkuinen vihansa johtuu siitä.
Ja tuoko on sitten jalompaa, että solvaat Haita? Ja sinussa on lisäksi rasistisia piirteitä?
Eniten ihmettelen kaudesta toiseen miten ahdistuneita nuo ohjelmaan osallistuvat naiset ovat olleet. Miksi edes osalllistua ohjelmaan jos koko ajan on käsijarru päällä?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Jennillä on vaara lipsua taas siihen miellyttäjän rooliin joka on ollut ongelma edellisissä suhteissa. Hänellä on tapana puhua vaimomatskusta ja parhaasta vaimosta. Tykkää osallistua Jyrkin jalkapallointoiluun, järjestää otteluiltoja jne. Vanhempien tapaamisessakin jauhoivat jalkapallosta minkä kyllä ymmärrän isänsä takia. Voi olla että on mennyt minulta ohi mutta onko heillä ollut samanlaista intoa Jennin mielenkiinnon kohteisiin? Muuta kuin pihvit :D
Sitä tässä koitan hakea että Jennistä huomaa että on miellyttäjä joka helposti unohtaa itsensä.
Jennin seksipuheetkin hieman kielii siitä että ajattelee että kaikki miehet ovat kaikesta innostuneita ja hyvän vaimon pitää olla aina halukas ja intona kaikesta. Jenni voi todellakin olla sellainen eikä siinä mitään outoa ole mutta tuli vaan mieleen että onko tuokin peruja siitä että on tottunut olemaan kaikinpuolin miehen mieleen.
Toivon että Jyrkin kanssa voisi pitää puolensa ja uskoa että hän riittää sellaisena kuin on eikä tartte olla joku miellyttäjä ja äitihahmo joka palvelee miehen piloille. Koska tuollainen loppuu siihen että jonain päivänä Jenni taas katkerana tajuaa että hän tekee kaiken ja itse ei saa mitään. Jyrkiltä vaatisi sen ettei heittäytyisi palveltavaksi mutta Jennin pitää myös ottaa vastuu itsestään.
Jennistä tulee vähän epätasapainoinen tunne. Yrittää liikaa, varmaan ne vanhat suhteet ja niissä saatu kritiikki vaikuttaa. Mutta ei jotenkin tajua ettei hetkessä voi päättää olevansa toisenlainen. Roolin esittämiseen väsähtää, kiukustuu kun ei itse pidä roolista jonka itse itselleen tehnyt. Tuossa ei Jyrkillä ole helppoa. Jos tottuu passaukseen käy kehnosti, jos yrottää olla liian aktiivinen, saa nokilleen. Ehkä Jenni pysähtyy itse miettimään millainen hän oikeasti on, pitämään tuon ytimen ja pieninä paloina yrittää vaikuttaa niihin käyttäytymismalleihin joissa itsessään ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku viisaampi mulle kertoa mitä Annalle oikein olisi pitänyt vastata siihen kun tilitti, että tulee ikävä entisiä oppilaita? Hai ei taaskaan Annan mielestä "ymmärtänyt" tarpeeksi eikä kommentoinut riittävästi (näin ymmärsin) Annan mieleisesti. Itse en naisena olisi osannut sanoa mitään muutakaan mitä Hai sanoi. Eli kuinka tuohon olisi sitten pitänyt reagoida/ vastata?
Mietin myös tätä samaa. En minäkään olisi osannut muuta kuin heittää huonoa läppää tai todeta, että no varmaan vielä näette joskus. Ei suoraan sanoen ole tullut tätä ennen mieleenkään, että opettajia pitäisi lukuvuoden päätteeksi jotenkin lohduttaa. Luulin, että opet on vaan onnellisia päästessään lomalle.
Joo, niin ne onkin. Onnellisia päästessään lomalle.
Joskus joku haastava erityisoppilas voi päästä ihon alle, kun sen kanssa alkaa sujua. Silloin on joskus eroahdistusta keväällä, ehkä puolin ja toisin.
Mutta oppilaita ei ole ammatillista "rakastaa" Täytyy pystyä pitämään tunteet poissa, jotta pystyy puolueettomaan käytökseen.
Yhden eritysopen olen nähnyt itkevän opehuoneessa yhden oppilaan perään. Mutta hän olikin vähän kukkuu ja jäi työkyvyttömyyseläkkeelle joitain vuosia myöhemmin.
Anna halusi vaan antaa kuvan ihanasta ja välittävästä opettajasta. Feikkiä tuokin oli.
Opettajat luulevat olevansa tärkein ammattiryhmä. Pitää lohduttaa, kun pääsee pitkälle kesälomalle ja joutuu eroon oppilaista. Huh...huh..Itse olen sairaanhoitaja, olen vaitiolevelvollinen enkä voi kertoa työasioistani enkä odota lohdutusta puolisolta, vaikka työvuoron aikana on joku kuollut tai tapahtunut muuta ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että Hain kotona asuminen liittyy hänen perhekeskeiseen kulttuuriin. Ovat hyvin läheisiä ja perhekunnittain asuminen on heille normaali.
Asuuko näistä osallistujista joku vielä KOTONA? Hu hu...
Eikös kaikki kotonaan asu, jos ei ole asunnoton... 🤔
Moi Hai! Etkö jo ymmärrä mikä on piilovittuilua?
Vai olisko niin, että sinä et ymmärrä :D
eri
No lapsuudenkodissaan asuu ja joku väänsi, että eikös kaikki kodeissaan asu ellei ole koditon. Ihme vääntämistä, ihan kun kommentoija ei osaisi suomea. "Asutko vielä kotona" tarkoittaa Suomessa, että asutko vielä vanhempiesi luona tai siellä missä lapsena asuit. Ei sen jälkeen ole asunnoton tai koditon ihminen jos muuttaa pois kotoa. Minkä ikäisiä tai älyisiä ihmisiä täällä oikein on jos ei ymmärrä mistä puhuttiin? Varmasti ymmärsi mutta veetuili vain, koska täällä niin voi tehdä.
Ruotsin "Gift vid första ögonkastet" ohjelmassa sulhasen kaveri piti röyhkeän hauskan puheen sulhaselle, mutta onneksi useimmilla tämän palstan mammoilla on niin alkeelliset ruotsin taidot, etteivät ymmärrä, mitä hän oikeasti sanoi😂 https://www.expressen.se/noje/brudparets-reaktion-pa-vagade-talet-i-gif…
Anna ei ole ainut jota on täällä haukuttu. Joku kirjoitti jos jatkuu , niin poistattaa koko jutun. Mietis kuinka paljon on Jyrkiä haukuttu. Milloin hänen kaljustaan, milloin kalsareista ja milloin mistäkin. Tainaa on haukuttu. Jokainen lähtenyt ohjelmaan ja tiennyt mitä tulee vastaan. Totuus on vain se on tuo Annan käyttäytyminen Haita kohta inhottavan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Opettajat luulevat olevansa tärkein ammattiryhmä. Pitää lohduttaa, kun pääsee pitkälle kesälomalle ja joutuu eroon oppilaista. Huh...huh..Itse olen sairaanhoitaja, olen vaitiolevelvollinen enkä voi kertoa työasioistani enkä odota lohdutusta puolisolta, vaikka työvuoron aikana on joku kuollut tai tapahtunut muuta ikävää.
Äläpäs yleistä.
Jos yksi wannabe superope vaatii lohdutusta treffeillä 'miehensä" kanssa, se ei tarkoita, että muut vaativat lohdutusta.
Sitähän täällä on yritetty sanoa. Ei ole normaalia open käytöstä tuo.
Eipä opetkaan voi puhua kotona oppimisvaikeuksista, perhetilanteista, viiltelystä, psykoosista jne.
Eikä niistä puhuta juurikaan edes opehuoneessa. On ihan arkipäivää, että jotain tapahtuu ja arki jatkuu ilman juoruilevaa voivottelua.
Anna lienee ainoa ope, joka kriisiytyy noin pahasti lukuvuoden päättyessä.
Vierailija kirjoitti:
Hetki kun vielä menee ja kertyy lisää Annaa haukkuvia asiattomia kommentteja, niin poistatan tän koko ketjun. Poistatin Miika ja Koskela-ketjutkin kun alkoi olla liikaa henkistä väkivaltaa.
Saat olla kovin ahkerana, kun valitettavasti on tänä yksi sellainen osallistuja, että hänen käytöstään kritisoivat kaikki toimittajatkin ohjelmaa koskevissa jutuissa ja videoissa. Eipä tälläkään palstalla ole mitään kunnianloukkauksen tunnusmerkkejä olleita kirjoituksia ollut tästä naishenkilöstä vaikka toki kritisoivia. Ainoat kunnianloukkauskirjoitukset ovat olleet näitä usein myös rasistisia kirjoituksia sisältävät jutut hänen sulhasestaan, jolla on ulkomaalaistausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että Hain kotona asuminen liittyy hänen perhekeskeiseen kulttuuriin. Ovat hyvin läheisiä ja perhekunnittain asuminen on heille normaali.
Asuuko näistä osallistujista joku vielä KOTONA? Hu hu...
Eikös kaikki kotonaan asu, jos ei ole asunnoton... 🤔
Moi Hai! Etkö jo ymmärrä mikä on piilovittuilua?
Vai olisko niin, että sinä et ymmärrä :D
eri
No lapsuudenkodissaan asuu ja joku väänsi, että eikös kaikki kodeissaan asu ellei ole koditon. Ihme vääntämistä, ihan kun kommentoija ei osaisi suomea. "Asutko vielä kotona" tarkoitta
Ei ole kyse iästä vaan syntyperästä ettei osaa kommunikoida ja ymmärrä suomen kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Siellä se pyhimys onkin, joka näillä palstoilla luuraa ja viestejä poistattelee! Ei oo kaikki sullakaan kunnossa, taidat olla Annan sukulaissielu.
Sullakaan? Täällähän on satunnaisia ihmisiä, jotka palstailee, ei ketään "sinä" ja "minää". Täällä todellakin sinä voi olla minä ja me voi olla minä myös tai toisinpäin Kanalaa lainatakseni. Tähänkin voi vastata nyt joku ihan eri. Mutta kysymykseesi: oon iloinen jos täällä olevilla on kaikki inkkarit kanootissa. Yksi haukkuu Hain silmiä, toinen Jyrkin mahaa, kolmas Annan hiuksia, nenää, poskia, ryhtiä, käsiä, jalkoja, vartaloa, luonnetta, terveyttä, asuntoa, ammattia jne. Millä lailla tämmöisen ketjun poistattaminen on ei-kunnossa olemista?
Jos on ok nälviä ja hulluutta poistattaa nälvimiset, niin olkoon se sit niin.
Minusta ei kyse ole vain siitä, että joku odottaa ja vaatii lohdutusta kesäloman alkaessa ja työn päättyessä. Vaan siitä, että joku odottaa ja vaatii lohdutusta ihmiseltä, jonka on tuntenut kaksi viikkoa. Noin lyhyen tuttavuuden jälkeen luulisi ihmisen haluavan keskittyä mukavaan ajanviettoon ja iloiseen yhdessäoloon. Ei ne surutkaan toki kiellettyjä ole vaikka ei vielä olisi tuntenut kuin hetken, mutta ei tuollaiselta lyhyeltä tuttavuudelta ole oikein vaatia lohdutusta.
Vierailija kirjoitti:
Niin kun yksi tv:ssä esiintynyt opettaja tarvitsee lohdutusta, niin sehän tarkoittaa sitä, että kaikki opettajat tarvitsevat. Todellisuudessa enemmistö opettajista häipyy koululta kiireen vilkkaan todistusten jaon jälkeen, eikä mieti sekuntiakaan työasioita loman aikana. Ihan niin kuin suurin osa kaikista muistakin eri ammattien edustajista tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei kyse ole vain siitä, että joku odottaa ja vaatii lohdutusta kesäloman alkaessa ja työn päättyessä. Vaan siitä, että joku odottaa ja vaatii lohdutusta ihmiseltä, jonka on tuntenut kaksi viikkoa. Noin lyhyen tuttavuuden jälkeen luulisi ihmisen haluavan keskittyä mukavaan ajanviettoon ja iloiseen yhdessäoloon. Ei ne surutkaan toki kiellettyjä ole vaikka ei vielä olisi tuntenut kuin hetken, mutta ei tuollaiselta lyhyeltä tuttavuudelta ole oikein vaatia lohdutusta.
No joo. Totta tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin "Gift vid första ögonkastet" ohjelmassa sulhasen kaveri piti röyhkeän hauskan puheen sulhaselle, mutta onneksi useimmilla tämän palstan mammoilla on niin alkeelliset ruotsin taidot, etteivät ymmärrä, mitä hän oikeasti sanoi😂 https://www.expressen.se/noje/brudparets-reaktion-pa-vagade-talet-i-gif…
Näkeekö Ruotsin Ea jollain meidän kanavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Totta tämäkin.
Mutta väärin lohdutettu joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä tulet tänne uhkailemaan koko ketjun poistattamisella?! Tämä on keskustelupalsta, jossa ihmisillä on oikeus mielipiteisiinsä! Jos ne eivät sinua miellytä, se on sitten voi voi. Olisiko järkevämpää sinun pysyä pois tälläisistä ketjuista ellet kykene käsittelemään omistasi eriäviä mielipiteitä? Tähän pätee vanha sanonta: elä ja anna muidenkin elää. Älä ala tuomariksi, vaan anna muiden ihmisten jatkossakin sanoa mielipiteensä.
Jaaha. Siellä se pyhimys onkin, joka näillä palstoilla luuraa ja viestejä poistattelee! Ei oo kaikki sullakaan kunnossa, taidat olla Annan sukulaissielu.