Kuulutko harvinaiseen 2% ryhmään maailmassa
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Peräsilmäni on toisinaan vihreä.
Minun on punainen - varsinkin kun olen bottomina.
M42
En maailmassa, mutta pääkaupunkiseudulla.
Laitoin omat ominaisuudet tekoälylle. Ne jotka on siis osittain synnynnäisiä.
Kysyin montako vastaavaa löytyisi helsingistä/ pääkaupunkiseudulta. Vastaus : helsinki 0-3 kpl, mutta luultavasti ei yhtään. Pääkaupunkiseutu max 5 kpl on mahdollinen, mutta 2-3 todennäkösempi.
Asiaan ei liity sairautta tai vammaisuutta.
Harvinainen 2% on melkoinen tårta på tårta.
Ai, on mulla vihreät silmät, mutta en ole ajatellut olevani mikään harvinaisuus. Ehkä ne taittaa vähän siniseen, riippuu niin siitä missä valossa niitä tarkastelee. Jos menen vessaan ja katson suoraan peiliin, niin näen vihreät silmät, kun taas jossain ulkoilmassa peilatessa silmät myös sinertää. Et missä se raja menee?
mulla onkin vähän harmaat, kaihiako lie kun hämärtää, varsinkin illalla
Vierailija kirjoitti:
Ai, on mulla vihreät silmät, mutta en ole ajatellut olevani mikään harvinaisuus. Ehkä ne taittaa vähän siniseen, riippuu niin siitä missä valossa niitä tarkastelee. Jos menen vessaan ja katson suoraan peiliin, niin näen vihreät silmät, kun taas jossain ulkoilmassa peilatessa silmät myös sinertää. Et missä se raja menee?
No mitä kirjoitit lapsena Ystäväni-kirjaan.
Kyllä kuulun. Suomessa ne (vihreät silmät) eivät ole mitenkään harvinaiset mutta maailman mittakaavassa ovat. Kaikkein harvinaisimmat ovat violetit kuten esim Elisabet Taylorilla oli.
Minulla ja tyttärelläni on. Aina on kovasti kehuttu kauniiksi. Varsinkin ruskeasilmäiset ulkomaalaiset kehuvat.
Mulla, isälläni ja veljelläni vihreät silmät. Äidilläni siniset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulun. Suomessa ne (vihreät silmät) eivät ole mitenkään harvinaiset mutta maailman mittakaavassa ovat. Kaikkein harvinaisimmat ovat violetit kuten esim Elisabet Taylorilla oli.
Elizabeth Taylorin silmät olivat luonnostaan syvän siniset tai sinivihreät, mutta ne näyttivät tietyssä valossa ja meikissä violeteilta tai purppuraisilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä passissasi lukee?
Minulla on kauniit vihreät silmät ja isot sellaiset.
Vihreät silmät globaalisti on siis yhtä harvinaista, kuin Suomen nykyhallinnon jatkon kannattaminen.
Kuulun vielä harvinaisempaan ryhmään: suomalaisiin. Meitä on vain 0,06% maapallon väestöstä.
Vihreät on silmäni. Jostain luin että ne ovat joku ruskeiden silmien variaatio. Isälläni oli siniset silmät ja äidillä ruskeat. Isä isän äidillä oli myös vihreät silmät.
Ei voi olla harvinainen, molemmilla miehilläni on ollut vihreät silmät. Ja itsellänikin on vihreää sisältävät siniset silmät.
Kuulun. Mutta ei kyllä oo mitkään super kauniit niikuin joillain oikein säihkyy vihreää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä passissasi lukee?
Ei siellä mitään silmien väriä mainita.
Peräsilmäni on toisinaan vihreä.