Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
9421/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä Matti ja  Taina,  Hai ja Anna on valittu pareiksi? Eihän voi olla, että tuhansista hakijoista nämä nyt sitten mätsättiin?! Käy ihan sääliksi heitä, kun joutuivat tuohon tilanteeseen. Jokainen heistä erikseen on täysin ok tyyppejä, mutta ei pareina. 

Vierailija
9422/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku olla Annan kanssa, tuskin.

Varmasti monikin peräkylän poikamies - ja miksei kaupunkilaismieskin - huolisi vaikka heti nätin ja nuoren opettajanaisen. Eri asia on se, kenet Anna huolisi.

Hah, hah, Anna menee kuin kuumille kiville. Näkeehän tuon päällekin päin. Naisena tiedän, ja miehet voi asian vahvistaa. Eri asia, kestääkö suhde, jos kumppani ei ole mittatilaustyötä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että Taina on ahdistunut koko ohjelmasta. Ei ollutkaan valmis sen luomiin paineisiin, kuvauksiin ja julkisuuteen. Halunnut heti alussa hoitaa vain pakolliset kuvaukset, ja tarvinnut kaiken muun ajan itselleen. Tämä on varmaan saanut Matin epäilemään motiiveja, jos kiinnostusta ei ole ollut nähdä edes sitä, millainen toinen on kun kaverit ei ole paikalla. Taina on tuosta loukkaantunut verisesti eikä pääse asiasta yli, mutta oisko juuri niin että Matti osuikin siihen mikä on täysin totta. 

Eikö se Matti heti häiden jälkeen ilmaissut huumorilla että oli toivonut Sara Sieppiä. Huumoria, mutta aika moukkamaista kuitenkin.

Vierailija
9424/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku olla Annan kanssa, tuskin.

Varmasti monikin peräkylän poikamies - ja miksei kaupunkilaismieskin - huolisi vaikka heti nätin ja nuoren opettajanaisen. Eri asia on se, kenet Anna huolisi.

Annan luonne se onkin se este, ettei miehet huolisi. Kaupunkilaismiehillä on sitä valinnan varaa naisissa  ja peräkylän poikamiehetkään eivät tuollaisen kanssa halua olla. 

Vierailija
9425/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän Annaa jollain tasolla. Hain kommentointi on toisinaan liian lyhyttä ja tökkivää ja silloin jää varaa tulkinnoille. On puhujallakin vastuu tehdä itsensä ymmärrettäväksi. Hain kommunikointi on loogisen mielen ilmentymää ja Annan ajattelu on kenties rönsyisempää ja silloin aukkoja pyrkii täyttämään omilla tulkinnoilla. Pää hakee luontaisesti vastauksia.

Hain kommunikoinnista tulee mieleen autismikirjopiirteisen tuttavani ulosanti. Tarkoitus hyvä ja vilpitön, mutta väärinymmärrettävissä.

Ja koska joku on väärinymmärrettävissä, niin tottakai ainoa mahdollisuus on ymmärtää se väärin ja mahdollisimman negatiivisesti koska? Mä ymmärrän itsekin, että ei Hain kommunikaatio nyt parasta mahdollista ole, mutta onhan se nyt vähintään outuoa, että kommentit täytyy ymmärtää mahdollisimman negatiivisesti?

Jos joku kysyisi minulta, että olenko yrittänyt lopettaa kahvinjuontia, niin todennäköisesti vastaisin, että en, miksi niin? En ajattelisi, että olenpa huono ihminen kun moinen ei ole edes käynyt mielessäni ja lähtisi sitä oman pään sisällä vatvomaan. Tai voisin jopa kysyä ennen omaa vastaustani, että mitä sää tällä kysymyksellä tarkoitat. Jolloin hai voisi kertoa, että siihen oli joku muu syy kuin se, että kahvinjuojat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.

Eli oikeastaan kysymys ei ole pelkästään jomman kumman huonosta kommunikaatiosta, vaan siitä, että vastaanotin ja lähetin ovat aavistuksen eri aaltopituudella.

Vierailija
9426/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan Haille nälkä kun koira tuli liki ja Hai näki herkulliset rintafileet ja kylkipalat 🤔

Vierailija
9427/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on jotenkin epämääräisen nuhjuisen näköinen. Epäsiisti.

Tuollaisia mitättömyyksiä on 13 tusinassa. Ei mitään mieleenjäävää, paitsi vastenmielinen pälyilevä ja välttelevä ilkeä katseensa.

Vierailija
9428/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki oli eilen Kotkassa baarissa kahden kaverinsa kanssa, ei ollut sormusta 😔

Eipä tuota sormusta itekään tuu aina laitettua, entä sitten?

Vierailija
9429/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia mitättömyyksiä on 13 tusinassa. Ei mitään mieleenjäävää, paitsi vastenmielinen pälyilevä ja välttelevä ilkeä katseensa.

Itsellekin tuli alussa heti mieleen pälyilevä katse. Epäluuloinen mies ja itsestään epävarma nainen. siinä match:))

Vierailija
9430/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksileluboksi oli typerä. Ihme härpäkkeitä. Pitäisi parien ostaa omat käyttökelpoiset lelut omien mieltymysten mukaan omaan tahtiin - tai olla ostamatta.

Minä en ymmärrä noita seksileluja. Ei hyvä seksi ole sitä, että otetaan vuoron perään joku laite ja työnnetään se perseeseen tai pilluun ja välissä ruoskitaan ja pidetään käsirautoja.

Mitä se sitten on, jos ei täydellisiä orkkuja toinen toisensa perään? Aseksuaalit erikseen.

-Lehtori

Vierailija
9431/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olisin kysynyt, että oletko itse ajatellut lopettaa sen riisinsyönnin ?

Oletko ajatellut lopettaa loisimisen äidin luona ?

Oletko ajatellut joskus kammata hiuksesi ?

Oletko ajatellut hakea apua peliriippuvuuteesi ja sen auheuttamiin pelivelkoihisi ?

Nämä nyt aluksi."

Niin varmaan olisitkin. Koska olet kuin anna. Ajattelet, että kysymys oli jollain tavalla negatiivisesti latautunut, vaikka se (minun omasta mielestäni) oli täysin neutraali.

Toki osa noista sunkin kysymyksistä on (omasta mielestäni) neutraaleja, mutta esimerkiksi toinen kysymys ei sitä ole, sillä se sisältää negatiivisesti latautuneen sanan loisiminen. Tosin en ymmärrä miten se liittyy haihin, mutta jos hän nyt vaikka asuisikin äidin luona, niin kyllä minusta olisi neutraalia kysyä, onko hän ajatellut muuttaa pois kotoa.

Vierailija
9432/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä pikku ihmiset. "Rooli" ei tarkoita mitään teeskentelyä ja näyttelyä. Se on normaali asia, meillä jokaisella on elämässä eri rooleja. Tämä on ihan niin perusasia ja perustietoa elämästä kuin olla ja voi.

Minä olen tyttären roolissa äitini kanssa lomamatkalla aivan eri tilanteessa kuin esimiehen roolissa töissä. Olen silti sama oma itseni molemmissa. Onko liian vaikeata?

Juokse jo järveen jankkaamasta. Annas kun arvaan, olet opetusalalla :D

En sinne päinkään:) Ei susta keittiöpsykologiksi ole :)

Ai oletkin tuötön yh, joka haaveilee psykologin ammatista, dream on baby

No joo, kiitos taas engelskasta, te suomenkielen halveksijat! Dream on baby...!

Vierailija
9433/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä eka autismi-viestini. Veikkaan että meitä on täällä aika monta.

Et ole törmännyt maskaamiseen lehdissä?

En lue lehtiä, nämä palstat on hauskempia..

Vierailija
9434/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluammuskelut johtuvat useimmiten tekijän mt-ongelmista.

Miksi ne kohdistuu kouluihin, eikä esim kirjastoihin?

Vierailija
9435/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on lukenut liikaa "kotnrolloiva mies" tarinoita ja kehittelee heti päässään, että hänkin saattaa olla tuleva uhri kun Hai kysyi kynsilakan käytöstä tai kahvin juonnista. Missä on hänen itsetunto tehdä mitä itse huvittaa? Lakkaan kynsiä, jos siltä tuntuu, juon kahvia vaikka päivät pitkät, jos haluan ja nauran makeat naurut, jos joku todella kyseenalaistaa sen.

Lisäksi on liian tosikkomaiseen tapaansa imenyt kaiken maailman ideologiset ajatukset naisten lehdistä ynnä muualta siitä miten miehet eivät ymmärrä naisia ja miten heidän pitäisi olla enemmän kuin naiset ja puhua kuin naiset ennen kuin ovat naisen arvokkuudelle sopivia.

Ja nyt penää näitä kaikkia asioita Hailta HETI kuin olisi jossakin taistelukentällä sotimassa ja puolustamassa minäänsä.

Toivottavasti oppii relaamaan tämän ohjelman katsomisen jälkeen ja hyväksymään ettei kaikkea voi ja edes kannata yrittää hallita. Hänellä kuitenkin asiat ihan hyvin varmasti, niin miksi pitää joka asiasta pusertaa jotain täydellistä suoritusta. Hänen olisi todellakin lopetettava tuo analysoiminen, menee niin täysillä yli.

Vierailija
9436/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin että Annalla ja Hailla ei ehkä kuitenkaan osu kemiat täysin yksiin koska Anna alkoi niin nopeasti löytää niitä järkyttäviä mokia, ikäänkuin alitajuisesti sabotoisi suhdetta koska kemiat eivät syystä tai toisesta kohtaa ja haluaa siis löytää "syyn" päästä suhteesta pois.

Anna tuntuu ottavan kaikki kysymykset todella vakavasti, alkaen nyt vaikka siitä "kuinka usein sä lakkaat kynsiä". Joo, se voi olla kuittailua, mutta riippuu myös paljon sanojasta, viestejä pitää tulkita lähteen mukaan. Ei aikuisen naisen itsetunnon pitäisi riippua siitä, pitääkö mies kynsistä tai kahvinjuontitottumuksista. Jos on kunnossa, pystyy kyllä sanomaan että "lakkaan kynnet pari kertaa viikossa, tykkään siitä että ne on huolitellut". Jos on sinut itsensä kanssa, ei ole tarvetta mennä moisesta puolustuskannalle. Voi tietysti olla että hänellä on ollut suhde jossa häntä on vähätelty. Nyt tilanne on kuitenkin se, että hän tekee tavallaan samaa Haille. Hän antaa ymmärtää että Hai käyttää vääriä sanoja, puhuu väärin, on vaan vääränlainen. Klassinen esimerkki projektiosta, heijastaa omat tunteensa Haihin.

Vierailija
9437/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Anna analysoi kaikkea mitä Hai sanoo, jos avaisi sen suojapanssarin niin tunnetila vapautuisi muuttuisi enemmän vastaanottavaksi."IL

👍

Annan ammattiin kuuluu vastausten analysointi. Siitä ei ehkä pääse ihan eroon vapaa-ajallakaan. Hain ammattiin ei taas taida juurikaan kuulua ihmiskontaktit, joten jutut lienee vähän töksöjä suomalaiseen kulttuuriin verrattuna. Siis oliko siinä näiden epäonnistumisen syy, jos epäonnistuvat. Joten kumpikaan ei ymmärrä toistaan.

Vierailija
9438/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja negatiivinen mieli niin näkee kaiken rumasti. Minä näen Matin katseessa kauneutta ja ajattelevuutta.

onnellinen

Vierailija
9439/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Matti on sokea jos entistään rumana pitää.. Tumma, tulinen, kaunis ja omanarvonsa tunteva Nainen... Pisti vankemmankin miehen sukat pyörimään jaloissa. Onneks ovat eronneet. 

Satun Matin exät henk.kohtasesti tietämään, eikä yksikään ole Tainan tasoa. Tuossa viitattu tumma (ihonväri), tulinen (kiroileva siili), kaunis (omasta mielestään) ja omanarvonsa tunteva (Annan käytös) Nainen (sarkasmia) oli kyllä 🤢

Vierailija
9440/30018 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei yhtään ihmetytä, ettei Taina syty Matista. Mun mielestä se on aika epäseksikäs, jotenkin jäyhä ja kolkko, tulee mieleen joku lahkolainen. Silmät on kuin kuolleella kalalla ja kaljuuntuminen jo kovassa vauhdissa. En voisi kuvitellakan harrastavani seksiä niin puisevan miehen kanssa.

Tikkujahan siinä vain sais..  🤣

Ketju on lukittu.