Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinäkään käyttäydyt töissäsi kuin äiti, tai vaimo? Toki jos kuuluu autismin kirjolla, niin sitten joutuu välillä vetämäänkin roolia, puhutaan maskaamisesta.
Sinä se jaksat autismista ja kirjoilla olosta vääntää sivutolkulla. Kuvastaa kyllä enemmän sun omia traumoja ja selittää kyllä roolien vetämisen. Toivottavasti sulla ei oikeasti lapsia ole - kylmää kyytiä.
Tämä oli kyllä eka autismi-viestini. Veikkaan että meitä kirjoittajia on täällä aika monta.
Et ole törmännyt maskaamiseen lehdissä? Siitä on ollut nyt aika paljon juttua. Meille neuronormaaleille sosiaaliset tilanteet sujuu keskiverrosti helposti, mutta kaikille ei, ja jotkut tosiaan kokevat joutuvansa vetämään sosiaalisen ihmisen roolia vaikkapa työssänsä. Sitten ovat kotona ihan puhki.
Vierailija kirjoitti:
Jännää nämä ohjelmat. Moni veikkasi , että Matti ja Taina jatkaa matkaa tai veikkasivat parhaimmat parit. Sitten vaan napsahti eli mitä ihan oikeasti tapahtui Tainalle. Matti vaikuttaa toisaalta ihan mukavalta kundilta. Onko naisella joku trauma takana vai ei ollut oikeasti valmis ohjelmaan.
Tainan siskohan kommentoi niiden kahvitteluhetkessä tyyliin "niinhän sinä aina käyttäydyt". Eli ongelma ei ole Matti, vaan Tainan pään sisus. Jospa ohjelman aikana ja sen jälkeen terapeutit auttaisivat Tainaa ja ohjaisivat käsittelemään ongelmansa. Siis jos sen itse ongelmaksi kokee, jos ei koe, voi jatkaa onnellisia sinkkupäiviä.
"Anna analysoi kaikkea mitä Hai sanoo, jos avaisi sen suojapanssarin niin tunnetila vapautuisi muuttuisi enemmän vastaanottavaksi."IL
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan kohdalla se empaattisuus on todennäköisesti juuri sitä päälleliimattua roolia.
Niinhän sitä sanotaan, että insinöörit aivopestään tekussa, sama näyttää käyvän opettajille, heistä tulee rooleja vetäviä tekoempaattisia psykopaatteja.
Oletteko koskaan miettineet miksi kouluammuskeluja on niin paljon, mutta esim rakennustyömailla ei.. oisko ihmisillä huonompia kokemuksia opettajista ja koulumaailmasta kuin vaikkapa terveysasemista, kirkoista yms.
Kouluammuskelut johtuvat useimmiten tekijän mt-ongelmista.
Aika vahvasti vedät nyt. Toivottavasti saat jostain apua opetraumoihisi!
ps. Kuinka monta vuotta sinut on pakotettu käymään 5/7 rakennustyömaalla tehtäviä puurtamassa? Löytyiskö jotain korrelaatiota tästä seikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti ei kyllä vaikuta turvalliselta pikemmin hylkäävältä kuten on itse kertonutkin, että todella pienistä asioista on jättänyt ja on kylmä ihminen.Matti ei todellakaan tue vaimoaan vaan keskittyy itseensä.Loukkaantui heti kuin pikkupoika kun toinen halusi omaa tilaa mikä on asiantuntijoidenkin mukaan normaalia käytöstä, et voi rauhassa sisäistää tunteensa.
Niin, koska Matti ei todennäköisesti ole ollut tippaakaan viehättänyt näistä naisista. Jos naiset olisivat olleet Matin mielestä oikeasti kauniita, niin hän ei olisi jättänyt yhtään ketään.
Kyllä Matti on sokea jos entistään rumana pitää.. Tumma, tulinen, kaunis ja omanarvonsa tunteva Nainen... Pisti vankemmankin miehen sukat pyörimään jaloissa. Onneks ovat eronneet. Se aamun seksikäs pörröpää noh sulattaa paatuneemmankin kivikasvon.
Tuntuu että Annalla on mennyt terapia pieleen. Hän on oppinut sanoittamaan asioita mutta minkäänlaista kykyä vuorovaikutukseen ei ole. Ajattelen että pitkällä tähtäimellä on varmaan ihan hyvä että hän jääkin sinkuksi. Sitten hän voi paeta muilta ihmisiltä ja analysoida loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Spoileri
.
.
.
.
.
.
.
.
Jyrki oli eilen Kotkassa baarissa kahden kaverinsa kanssa, ei ollut sormusta 😔
Harmi ettei Jyrkillä ollut riittävästi rahaa. Toisaalta Jennillä on hyvä elämä yksin elettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Spoileri
.
.
.
.
.
.
.
.
Heitä kehoitetaan piilottamaan sormuksensa kunnes ohjelma on tullut ulos. Peli ei siis vielä ole menetetty.
*tietää*
Mua ei yhtään ihmetytä, ettei Taina syty Matista. Mun mielestä se on aika epäseksikäs, jotenkin jäyhä ja kolkko, tulee mieleen joku lahkolainen. Silmät on kuin kuolleella kalalla ja kaljuuntuminen jo kovassa vauhdissa. En voisi kuvitellakan harrastavani seksiä niin puisevan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeissäni siitä, että Hai asuu vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Aikuinen mies, mitä ihmettä?
Kuuluu Vietnamissa asiaan, että perhe on tiiviisti yhdessä isovanhempia myöten. Myös Suomessa asuessaan.
Koirakeitto ja paisti ei taida sentäs meillä onnistua täällä Suomessa. Vietnamin kulttuuriinhan koiran syöminen kuuluu kiinteästi. 🐶🥩
Koiranliha jäisi syömättä 🤮
Olen joskus reissussa maistanut ja lihaa se on siinä kuin possukin.. tai, ehkä enempi riistan tyyppistä. Tämä lihakammo on karannut ihmisiltä lapasista.
Koirien syömisessä ongelma on se miten niitä kohdellaan, kuljetetaan ja teurastetaan. Se on äärimmäisen julmaa. Olen nähnyt useita vuosia sitten videon miten edelleen elävältä koiralta nyljetään nahka. En unohda koskaan.
En kyllä syö mitään lihaa. Suomessakin esim. siipikarja kituu prosessissa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei yhtään ihmetytä, ettei Taina syty Matista. Mun mielestä se on aika epäseksikäs, jotenkin jäyhä ja kolkko, tulee mieleen joku lahkolainen. Silmät on kuin kuolleella kalalla ja kaljuuntuminen jo kovassa vauhdissa. En voisi kuvitellakan harrastavani seksiä niin puisevan miehen kanssa.
No Tainakin itsessään on aika tylsän näköinen. Selluliittia jo tuossa iässä, paksuhko takapuoli ja tavispläsi. Ihan tavisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Tainakin itsessään on aika tylsän näköinen. Selluliittia jo tuossa iässä, paksuhko takapuoli ja tavispläsi. Ihan tavisnainen.
Taina on muhkuperse. Olisi ihanaa saada painaa sitä.
Hai: Huomenta Anna!
Anna: Huomenta.
Hai: Anna, musta tuntuu siltä että juuri nyt olisin toivonut että olisit ottanut osaa mun huomeneen sillä tavalla että "miltä Hai susta on tämä huomen nyt tuntunut, ja mitkä sun tunteet on? " Se että noin lyhyesti vastaat saa mut tuntemaan että mut jotenkin tukahdutetaan ja pienennetään.
Anna:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoileri
.
.
.
.
.
.
.
.
Heitä kehoitetaan piilottamaan sormuksensa kunnes ohjelma on tullut ulos. Peli ei siis vielä ole menetetty.
*tietää*
Sormuksen piilottelu on jännä homma. Joskus kiinnitin huomiota televisiossa siihen, miten jotkut naiset pitivät tiukasti oikeaa kättään vasemman kätensä päällä, jolloin katsoja ei voinut nähdä, oliko vasemman käden nimettömässä sormus. Minusta käsien pitäminen niin on luonnotonta - ei siis luontevaa - joten ajattelin kyse olleen tahallisesta sormuskäden peittämisestä - oli siinä sitten sormusta taikka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoileri
.
.
.
.
.
.
.
.
*tietää*
Aivan. Olisipa hauska jäynä käydä kavereiden kanssa ulkona ja saada aikaan somekuohuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinustakin muodostuu kylmä kuva ilkeän viestisi perusteella. Ajattelepa itsesi ko. ohjelmaan kommunikoimaan yhtä kylmästi kuin kirjoitat tänne. Sitä tynnyri tihkuu, mitä sisällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina on kaunis nainen, kasvot ovat jopa suloiset.
Iltalehti :Annaa harmittaa , että Hai ei puhu tunteistaan hänen tavallaan. Mitä hän tarkoittaa tuolla ?
Puolet suomalaisista miehistä kaljuuntuu aikanaan. Vahvahiuksisia miehiä ei riitä kuin puolelle naisista. Ei hyvää miestä kaljuuntumiseen takia kannata dumpata.
Nimenomaan, teot puhuu. Ihminen voi muuttua.