Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeissäni siitä, että Hai asuu vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Aikuinen mies, mitä ihmettä?
Kuuluu Vietnamissa asiaan, että perhe on tiiviisti yhdessä isovanhempia myöten. Myös Suomessa asuessaan.
Koirakeitto ja paisti ei taida sentäs meillä onnistua täällä Suomessa. Vietnamin kulttuuriinhan koiran syöminen kuuluu kiinteästi. 🐶🥩
Koiranliha jäisi syömättä 🤮
Olen joskus reissussa maistanut ja lihaa se on siinä kuin possukin.. tai, ehkä enempi riistan tyyppistä. Tämä lihakammo on karannut ihmisiltä lapasista.
Koirien syömisessä ongelma on se miten niitä kohdel
Pas*a puhetta, mitään eläimiä ei nyljetä elävältä.. linkkaa yksikin aito video tai painu helkkariin.
Somessa on se hyvä puoli, että idiootit voi estää, täällä ei.
Vierailija kirjoitti:
"Mä olisin kysynyt, että oletko itse ajatellut lopettaa sen riisinsyönnin ?
Oletko ajatellut lopettaa loisimisen äidin luona ?
Oletko ajatellut joskus kammata hiuksesi ?
Oletko ajatellut hakea apua peliriippuvuuteesi ja sen auheuttamiin pelivelkoihisi ?
Nämä nyt aluksi."
Niin varmaan olisitkin. Koska olet kuin anna. Ajattelet, että kysymys oli jollain tavalla negatiivisesti latautunut, vaikka se (minun omasta mielestäni) oli täysin neutraali.
Toki osa noista sunkin kysymyksistä on (omasta mielestäni) neutraaleja, mutta esimerkiksi toinen kysymys ei sitä ole, sillä se sisältää negatiivisesti latautuneen sanan loisiminen. Tosin en ymmärrä miten se liittyy haihin, mutta jos hän nyt vaikka asuisikin äidin luona, niin kyllä minusta olisi neutraalia kysyä, onko hän ajatellut muuttaa pois kotoa.
Tämä. Neutraaleja kysymyksiä ovat:
- juotko paljon kahvia?
- pääsitkö yliopistoon ekalla yrittämällä?
Värittyneissä kysymyksissä vihjataan että loisitaan, ei koskaan kammata hiuksia, puhutaan riippuvuuksista.
Annahan itse ahdistui siitä, että Hai kertoi liian vakavista asioista hänelle. Mutta toisessa yhteydessä moitti Haita siitä, ettei tämä kerro tunteistaan rehellisesti. Kyllä mä ymmärrän miksi Hai on hämmentynyt, pitäisi hyvin tarkasti tietää mikä on sellainen asia mistä Anna ei halua puhua ja mistä haluaa että hänelle kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Sormuksen piilottelu on jännä homma.
Jännämiehellekö?
Annassa kiteytyy kaikki ns. sosiaaliset syyt, mikseivät suomalaiset enää tee vauvoja. Kaupunkilaisnainen, joka on niin vaatelias, että tulee toimeen ainoastaan koiransa kanssa. t. Helsingissä deittaillut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Anna analysoi kaikkea mitä Hai sanoo, jos avaisi sen suojapanssarin niin tunnetila vapautuisi muuttuisi enemmän vastaanottavaksi."IL
👍
Annan ammattiin kuuluu vastausten analysointi. Siitä ei ehkä pääse ihan eroon vapaa-ajallakaan. Hain ammattiin ei taas taida juurikaan kuulua ihmiskontaktit, joten jutut lienee vähän töksöjä suomalaiseen kulttuuriin verrattuna. Siis oliko siinä näiden epäonnistumisen syy, jos epäonnistuvat. Joten kumpikaan ei ymmärrä toistaan.
Ja höh! Opettajan tärkein ammattiin liittyvä ominaisuus on hyvän ilmapiirin luominen. Ilman sitä ei oppiminen onnistu. Kannustus, huumori ja hyväksyntä, ne ovat tärkeitä ja niitä Anna ei nyt osoita yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei yhtään ihmetytä, ettei Taina syty Matista. Mun mielestä se on aika epäseksikäs, jotenkin jäyhä ja kolkko, tulee mieleen joku lahkolainen. Silmät on kuin kuolleella kalalla ja kaljuuntuminen jo kovassa vauhdissa. En voisi kuvitellakan harrastavani seksiä niin puisevan miehen kanssa.
Sinustakin muodostuu kylmä kuva ilkeän viestisi perusteella. Ajattelepa itsesi ko. ohjelmaan kommunikoimaan yhtä kylmästi kuin kirjoitat tänne. Sitä tynnyri tihkuu, mitä sisällä on.
Kylmää faktaahan se vain oli, ei kerro sanojasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluammuskelut johtuvat useimmiten tekijän mt-ongelmista.
Miksi ne kohdistuu kouluihin, eikä esim kirjastoihin?
Vastaus: suurta osaa kouluampujista on koulukiusattu rankasti ja ymmärrän täysin sen totaalisen vihan mikä koulua kohtaan on ollut. Harmi ettei uhreiksi valikoidu pelkät kiusaajat, se olisi reilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oletkin työtön yh, joka haaveilee psykologin ammatista, dream on baby
Yhä enemmän pieleen. Mä olen niin surkea tässä että ei kannattais yrittää jatkaa :(
Mut tää on kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: suurta osaa kouluampujista on koulukiusattu rankasti ja ymmärrän täysin sen totaalisen vihan mikä koulua kohtaan on ollut. Harmi ettei uhreiksi valikoidu pelkät kiusaajat, se olisi reilua.
Omalta kouluajalta olleista kiusaajista ainakin 2 on kuollut. Toinen huumeisiin ja toisesta en tiedä syytä. Kyllä hymyilytti kun kuulin nämä uutiset. Karma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaus, kuten muutkin kiusaamiset ovat tapahtumia, joihin liittyvät kiusaajan lisäksi kaikki muutkin enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Kiusatun kannalta, kaikki ovat hänen kimpussaan.
En ole huomannut Hain kommunikoinnissa mitään erikoista. Hän on sosiaalinen ja pyrkii puhelemaan niitä näitä. Ajan edetessä hän on tullut varovaisemmaksi, koska joka sanaan takerrutaan ja niistä tehdään negatiivisia tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Anna analysoi kaikkea mitä Hai sanoo, jos avaisi sen suojapanssarin niin tunnetila vapautuisi muuttuisi enemmän vastaanottavaksi."IL
👍
Annan ammattiin kuuluu vastausten analysointi. Siitä ei ehkä pääse ihan eroon vapaa-ajallakaan. Hain ammattiin ei taas taida juurikaan kuulua ihmiskontaktit, joten jutut lienee vähän töksöjä suomalaiseen kulttuuriin verrattuna. Siis oliko siinä näiden epäonnistumisen syy, jos epäonnistuvat. Joten kumpikaan ei ymmärrä toistaan.
Olen opettaja ja en omissa ihmissuhteissani jää analysoimaan kenenkään vastauksia. Tämä on ihan Annan luonteeseen kuuluva piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaus, kuten muutkin kiusaamiset ovat tapahtumia, joihin liittyvät kiusaajan lisäksi kaikki muutkin enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Kiusatun kannalta, kaikki ovat hänen kimpussaan.
Kouluampumisissa ei mikään ole REILUA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluampumisissa ei mikään ole REILUA.
Kyllä ainakin mun kiusaajat ois saanut joku ampua ja olisin nauttinut siitä aikanaan. Ja nukkunut makeasti seuraavan yön,
Vierailija kirjoitti:
Annassa kiteytyy kaikki ns. sosiaaliset syyt, mikseivät suomalaiset enää tee vauvoja. Kaupunkilaisnainen, joka on niin vaatelias, että tulee toimeen ainoastaan koiransa kanssa. t. Helsingissä deittaillut mies
Toivotaan että Analyysi Annallekin löytyy vielä pitkämielinen mies. Me insinöörit ollaan totuttu miettimään olennaista, joka liittyy tekniseen ongelmaan. Siitä meille maksetaan. Kerran jouduttiin humanistien kanssa samaan illanviettoon. Siitä ei tullut yhtään mitään. Nämä humanistit nauroivat, kikattiva, tanssivat pöydillä. Me insnöörit katsoimme hiljaa, että on ne eri rotua. Samoin hekin katsoivat meitä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku olla Annan kanssa, tuskin.
Kaikenlaisia pervoja löytyy. Lähinnä säälittää ne lapset, jotka saavat Annan opettaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki oli eilen Kotkassa baarissa kahden kaverinsa kanssa, ei ollut sormusta 😔
Eipä tuota sormusta itekään tuu aina laitettua, entä sitten?
Jaha, sittenhän voi olla, että kaikki parit eroaa...onkohan Jyrki ja Jenni tämän kauden Pauliina ja Matti? Hyvältä näyttää, mutta sitten hyytyy...
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut Hain kommunikoinnissa mitään erikoista. Hän on sosiaalinen ja pyrkii puhelemaan niitä näitä. Ajan edetessä hän on tullut varovaisemmaksi, koska joka sanaan takerrutaan ja niistä tehdään negatiivisia tulkintoja.
Kun ei edes suomea kunnolla osaa 😒
Tämä Anna ei varmaankaan ole pahemmin elämässään tutustunut miehiin ja viettänyt aikaa heidän kanssaan. Miten voi aikuinen kolmekymppinen nainen noin vähän ymmärtää vastakkaista sukupuolta ja ottaa jokainen sana häneen kohdistuvana kritiikkinä? Elämä tulee olemaan kovaa tuollaisella asenteella ilman, että kukaan ulkopuolinen on tehnyt hänelle yhtään mitään.
Jotakuta mukaillen: Kuinka monta vuotta sinut on pakotettu käymään 5/7 kirjastossa tehtäviä puurtamassa? Löytyiskö jotain korrelaatiota tästä seikasta?