Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voi apua toi Hai.. ei voi sanoa toiselle tolleen mä kyllä varmaan miettisin monta kertaa ennen ku hakisin ohjelmaan jos oisin ope huoh. Sit naureskellen kertoo miten yläkoulussa jopa kiusattiin opettajaa. Haa haa so funny?? (Pyörittelen silmiä). Olen itsekin opettaja ja tollanen ois pahin turn off
Ja ketut. Rennosti elämään ja itseensä suhtautumaan kykenevä olisi nähnyt pointin kommentin takana, ja sanonut ihan vaan jotain: totta tuokin; nuoret osaa olla kyllä armottomia tuossa iässä, ja analysoin sitäkin ennen päätöstäni, mutta totesin sitten vaan *life is life* - katsotaan miten käy.
Ihan oikeassahan Hai kommentillaan oli.
Oikeassa siinä, että teinit on mitä on. Mutta vähän tyly arvostella omaa vaimoaan, että miksi opettajana haki ohjelmaan... Mitä siihen voi oikeesti vastata...? "sori että hain tähän ja tavattiin" 😬 niinkö?
Anna on lapseni koulussa opena. Tein rehtorille selvityspyynnön, onko tämänlaiseen ohjelmaan osallistuminen ok, kun kyseessä on julkista valtaa käyttävä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Anna on lapseni koulussa opena. Tein rehtorille selvityspyynnön, onko tämänlaiseen ohjelmaan osallistuminen ok, kun kyseessä on julkista valtaa käyttävä henkilö.
Noniin justiinsa. Vähän rajaa näiden juttujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOP 3 Hankalimmat naiset:
Mari (Petri)
Heidi (Oskari)
Anna (Hai)
Mari on ehdoton ykkönen. Hermostui siitä Petrin homokommentista Berliinissä. Mari muuten yritti Maajussi-ohjelmaankin morsiameksi, mutta karsittiin.
Ihanko totta? Vaikea nähdä henkeen ja vereen kaupunkilainen kulttuurinystävä Mari jonkun maajussin morsiamena jossain perähikiällä, töissä maatilalla, kaukana kahviloista ja kulttuuririennoista. Juksaatkohan nyt?
Ohessa lisää asiasta. Olisihan tuolla miehellä ollut tiluksia ja aika oloneuvokselta vaikutti sen silloisen esittelyvideonsa perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Matti on sit tehny, kun Taina hokee turvattomuutta? Nythän he vasta tutustuu, niin luottamus ja turva rakentuu ajan kans.
Jos heillä oli seksiä hääyönä, niin Matti sai siitä rohkeutta yrittää uusintaa. Eikä nyt sitten oikein ymmärrä, miksi luukku laitettiin kiinni. Sortunut vonkaamaan. En usko mihinkään fyysiseen häiriökäyttäytymiseen kuitenkaan. Kävi niinkuin lapselle, tikkari vietiin nenän edestä. Ymmärrän täysin miksi Tainaa ahdistaa. Pientä painostusta ilmassa.
No ei ollut mitään seksiä.LOL:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voi apua toi Hai.. ei voi sanoa toiselle tolleen mä kyllä varmaan miettisin monta kertaa ennen ku hakisin ohjelmaan jos oisin ope huoh. Sit naureskellen kertoo miten yläkoulussa jopa kiusattiin opettajaa. Haa haa so funny?? (Pyörittelen silmiä). Olen itsekin opettaja ja tollanen ois pahin turn off
Ja ketut. Rennosti elämään ja itseensä suhtautumaan kykenevä olisi nähnyt pointin kommentin takana, ja sanonut ihan vaan jotain: totta tuokin; nuoret osaa olla kyllä armottomia tuossa iässä, ja analysoin sitäkin ennen päätöstäni, mutta totesin sitten vaan *life is life* - katsotaan miten käy.
Oikeassa siinä, että teinit on mitä on. Mutta vähän tyly arvostella omaa vaimoaan, että miksi opettajana haki ohjelmaan... Mitä siihen voi oikeesti vastata...? "sori et
Ei arvostellut. Anna kysyi, että mitä Hai olisi hänen asemassaan tehnyt niin Hai sanoi, että olisi kovasti punninnut asiaa ja sain kuvan ettei itse olisi uskaltanut lähteä ohjelmaan kun tietää minkälaisia teinit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Anna ei pelaa ihan täydellä pakalla. Mun alkoi köymään sääliksi sen oppilaita, joilta tivaa vastausta johonkin ja kun yrittävät vastata niin Annapa loukkaantuu, moittii, ymmärtää TÄYSIN väärin ja syyllistää siitä toista.
Tämä. Koululainen saa huonon numeron kokeesta. Anna: "ajattelitko sä yhtään sitä, että mulla on mennyt aikaa hukkaan kun et ole oppinut" tai "sä nyt tavallaan nolaat mua, kun mun oppilas ei pärjää tässä valtakunnallisessa testissä"
Työssä hän on varmasti asiallinen. On aivan eri asia kuin tällainen henkilökohtaisen elämän tilanne.
Eikö sitten Hain ja Annan liittoa voitu keskeyttää ? Meinaa Annalla tuo on jo henkistä kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa siinä, että teinit on mitä on. Mutta vähän tyly arvostella omaa vaimoaan, että miksi opettajana haki ohjelmaan... Mitä siihen voi oikeesti vastata...? "sori et
Eihän Hai arvostellut Annaa ohjelmaan hakemisesta. Hänhän perusteli ihan selkeästi mitä tarkoitti. Kuka tahansa olisi ymmärtänyt Hain puhtaan jutustelun. Paitsi narsisti Anna.
Vierailija kirjoitti:
Toi Anna ei pelaa ihan täydellä pakalla. Mun alkoi köymään sääliksi sen oppilaita, joilta tivaa vastausta johonkin ja kun yrittävät vastata niin Annapa loukkaantuu, moittii, ymmärtää TÄYSIN väärin ja syyllistää siitä toista.
Ei hän ole parisuhteessa niiden oppilaiden kanssa. Ei liity tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Koululainen saa huonon numeron kokeesta. Anna: "ajattelitko sä yhtään sitä, että mulla on mennyt aikaa hukkaan kun et ole oppinut" tai "sä nyt tavallaan nolaat mua, kun mun oppilas ei pärjää tässä valtakunnallisessa testissä"
Anna tivaa oppilailta joka tunnin alussa: Nyt mä haluan vastauksen, että miltä sinusta tuntuu?
Jos joku ei tähän vastaa, niin Anna toteaa kylmästi: Puuttellista kommunikaatiota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssä hän on varmasti asiallinen. On aivan eri asia kuin tällainen henkilökohtaisen elämän tilanne.
Tämä. Voi olla oikein hyvä opettaja. En itse liitä hänen työtään / työpersoonaansa mitenkään tähän parisuhdekäytökseen. Täysin eri asiat ja on typerää vääntää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Todella raskas henkilö tuo Anna. Koko ajan analysoi toisen sanomisia ja tekemisiä sekä vaatii myös toista analysoimaan omia tunteitaan, puheitaan, tekemisiään. Tarttuu joka ikiseen asiaan, etsii piilomerkityksiä, mikään ei kelpaa, haluaa että asiat tehdään koko ajan hänen tavallaan. Kaikki on koko ajan huonosti. Puhuu jotain itsensä pienentämisestä, vaikka aiheena on koko ajan minä, minä, minä ja minun tunteeni.
Juuri näin. Se mikä häiritsee Annan kommunikoinnissa, että vaatii Hailta että tämän pitäisi kertoa tunteistaan, mutta itse jotenkin vain vihjailee tai ei suoraan kerro Haille jos hän loukkaantuu - kameroille näistä avautuu ihan eri tavalla kuin mitä Haille kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole parisuhteessa niiden oppilaiden kanssa. Ei liity tähän mitenkään.
Liittyy tapaan, jolla Anna on vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa. Kovin on vaativa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on provo. Mutta jos olet noin toiminut, niin oletpa höpsö tyyppi. Mitä sitten sanot siihen, että Etaan on osallistunut jo varmaan ainakin kuusi opettajaa eri vuosina. Toivottavasti reksi on järkevä tyyppi ja näkee asian oikein.
Vierailija kirjoitti:
Hihhih, vai että oikein julkisen vallan käyttäjä!
Kylläpä vitsin murjaisit.
Vierailija kirjoitti:
Matti ei kyllä vaikuta turvalliselta pikemmin hylkäävältä kuten on itse kertonutkin, että todella pienistä asioista on jättänyt ja on kylmä ihminen.Matti ei todellakaan tue vaimoaan vaan keskittyy itseensä.Loukkaantui heti kuin pikkupoika kun toinen halusi omaa tilaa mikä on asiantuntijoidenkin mukaan normaalia käytöstä, et voi rauhassa sisäistää tunteensa.
Eihän Matti loukkaantunut heti.
Mikä siinä on kun ei uskosta, et ihminen voi muuttua? Varsinkin kun itse sanoo, et ei halua enää toimia huonosti kuten aiemmin? Anteeksiantoa ei joiltain löydy, pelottavaa kylmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nyt menee Annan kiusaaminen jo yli, epäasiallista panetella työntekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin, kun ensi jakson teaserissa Tapani tokaisi suu hymyssä: "Mitenkäs se seksi sujuu? :)))"
None of your business, perv....
Todella vaikeaa katsella miten Anna retuuttaa Haita! Mitä tuo liljankukka suoraan saatanan kukkatarhoista oikein kuvittelee itsestään?? On ihan törkeää miten hän kiduttaa Haita. Se, joka ei toisen tunteita ota huomioon OLLENKAAN on tämä Anna itse.
Hai vaikuttaa ihanalta, mutta on nyt niin kovin epävarma, eikä mikään ihme, koska mitään ei saa sanoa. Kaikki on Annan mielestä väärin.
Eikö Anna itse sanonut, ettei ole toisen terapeutti (huh!), kun Hai oli avautunut jostain? Ja nyt hän vaatii Hailta terapeuttista otetta kaikkeen mitä hän itse sanoo. Siis kertakaikkisesti vastenmielinen nirppanokka! Suhdeoppiin Siperiaan koko akka, mars! Josko oppisi käyttäytymään ja huomioimaan toiset ihmiset.