Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Tapanille sopisi paremmin joku ihan toisenlainen työpaikka. Ottaisi sitten vaikka asiakkaikseen pelkästään terapiaa kaipaavia homoja tai biseksuaaleja miehiä, joita ei haittaa terapeutin irstas perusvaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapanin ja tuotannon täysin sopimaton ja asiaton lahja Jennille ja Jyrkille vei viimeisenkin maun tästä ohjelmasta. Tämä oli ehkä koko ohjelman historian pahin moka ja virhe. Tainan ja Matin lahja oli ilmeisesti lahjakortti illalliselle.
Mikä se lahja oli? Osa katsoo telkkarin tahtiin.
paketillinen aikuisten leluja, siis useampi
Joo. Sanokaa ny joku jo Annalle ja Haille että eiköhän tää ollut tässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Matti on sit tehny, kun Taina hokee turvattomuutta? Nythän he vasta tutustuu, niin luottamus ja turva rakentuu ajan kans.
Taina vaikuttaa aika herkästi reagoivalta henkilöltä. Tällaisille turvattomuutta voi aiheuttaa joku asia, joka ei toisen mielestä ole mikään iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Matti ei kyllä vaikuta turvalliselta pikemmin hylkäävältä kuten on itse kertonutkin, että todella pienistä asioista on jättänyt ja on kylmä ihminen.Matti ei todellakaan tue vaimoaan vaan keskittyy itseensä.Loukkaantui heti kuin pikkupoika kun toinen halusi omaa tilaa mikä on asiantuntijoidenkin mukaan normaalia käytöstä, et voi rauhassa sisäistää tunteensa.
Niin, koska Matti ei todennäköisesti ole ollut tippaakaan viehättänyt näistä naisista. Jos naiset olisivat olleet Matin mielestä oikeasti kauniita, niin hän ei olisi jättänyt yhtään ketään.
Tekeekö ohjelma sitten jostain käsittämättömästä syystä kaupallista yhteistyötä jonkun tuollaista tavaraa myyvän kaupan kanssa ja tuotesijoittelua on pitänyt saada mukaan ohjelmaan vaikka väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapanin ja tuotannon täysin sopimaton ja asiaton lahja Jennille ja Jyrkille vei viimeisenkin maun tästä ohjelmasta. Tämä oli ehkä koko ohjelman historian pahin moka ja virhe. Tainan ja Matin lahja oli ilmeisesti lahjakortti illalliselle.
Dildonippu
Mukana oli myös bdsm-henkistä tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Suuteluopas?
Kysäise kirjakaupasta.
Anna on kyllä niin raskas ihminen, en kestäisi päivääkään.
Hai ei ole tehnyt tai sanonut mitään pahaa, ihan normaalisti puhuu, niin Anna kääntää jokaisen sanan negatiiviseksi, tuollaiset ihmiset on myrkkyä, ja sitten vielä itse kuvittelee olevansa niin kiltti, fiksu ja herkkä, oikein opettaja... Oikeasti on kuin ilkeä noita-akka tuon vääntelyn kanssa, saa varmasti toiselle aina pahan mielen, ja tietysti sitten itselläänkin on paha mieli kun toinen on puhunut pelkkää negatiivista. Eikö nyt herranjumala voi keskustella kuin normaalit ihmiset, ja ottaa toisen sanomiset niinkuin hän ne sanoo?
Jos olisin Hai, mulla olis niin mennyt hermot jo sataan kertaan, olisin sanonut sille akalle suorat sanat, että et sinä voi tuolla tavalla minua kohdella paskasti.
Anna marisi ettei Hai kysynyt miltä nyt tuntuu kun jätät ne oppilaat jotka sulla on ollut kolme vuotta, kertokaa mulle yksikin (hetero) mies jolla tulee mistään mieleen kysyä vaimolta tuollaista. Ei miehet kysele koskaan tuollaisia. Naiset kyselee toisiltaan, mutta ei miehet. Jos sellaista miestä etsii, niin kyllä saa etsiä maailman tappiin.
Ja kun Hai keskusteli täysin normaalisti siitä, että kun on opettaja, ja mukana tosi-tv ohjelmassa, että teineiltä voi tulla kuittailuja aika paljonkin, että mitä mieltä siitä on, niin tottakai Anna otti siitäkin itseensä, eikä saanut puhuttua normaalisti, että joo näin on, mutta kyllä minä siitä selviän ja mietin sitä kyllä etukäteen.
Ja se tässä on surullista, että myös aluksi normaalilta vaikuttava Taina osoittautui myös ihmiseksi jonka ei missään nimessä pitäisi mennä tuntemattoman kanssa naimisiin.
Miksi joka helvetin kaudella, tuonne tukkii naisia jotka eivät ole valmiita intiimiin suhteeseen vieraan miehen kanssa? Kaikki joilla on kauhea menneisyys joka estää luottamasti uuteen ihmiseen joka hänelle on valittu.
On toki ollut sitten miehiäkin joille ei kelpaakaan normaali nainen.
N50
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Matti on sit tehny, kun Taina hokee turvattomuutta? Nythän he vasta tutustuu, niin luottamus ja turva rakentuu ajan kans.
Jos heillä oli seksiä hääyönä, niin Matti sai siitä rohkeutta yrittää uusintaa. Eikä nyt sitten oikein ymmärrä, miksi luukku laitettiin kiinni. Sortunut vonkaamaan. En usko mihinkään fyysiseen häiriökäyttäytymiseen kuitenkaan. Kävi niinkuin lapselle, tikkari vietiin nenän edestä. Ymmärrän täysin miksi Tainaa ahdistaa. Pientä painostusta ilmassa.
Lukeeko opettajat tätä palstaa ? Onko mielipiteitä Annan käytöksestä.
Tämä on ihan naurettavaa, mutta en pääse tästä lahja-asiasta yli ja järkytyinkin siitä. En vain osannut varautua tässä sarjassa ihan tuollaiseen.
Toi Anna ei pelaa ihan täydellä pakalla. Mun alkoi köymään sääliksi sen oppilaita, joilta tivaa vastausta johonkin ja kun yrittävät vastata niin Annapa loukkaantuu, moittii, ymmärtää TÄYSIN väärin ja syyllistää siitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan opettajat oli lehtoreita ja kouluissa oli rehtorit. Onko Jyrki lehtori ?
Lehtori tarkoittaa vakituisessa virassa olevaa aineenopettajaa. Pätevyys kaikille asteille niissä oppiaineissa, missä aine- tai syventävät opinnot. Luokanopettajakoulutuksessa syventävät opinnot kasvatustieteessä, opetettavista aineista vain muutaman viikon opinnot. Jyrkin koulutus ei ole tullut ilmi, mutta lehtori ei ole, jos ei ole ns. vakivirkaa eli toistaiseksi jatkuvaa. Ei olisi mahdotonta sekään että olisi vaikka gradua vaille valmis luokanope. Silloin pitää tyyytyä määräaikaisiin virkasuhteisiin.
Ei ole luokanopettajilla opetettavista aineista vaan muutaman viikon opinnot. Tein viime vuonna sivuaineena lko monialaiset ja kaikkia aineita opiskelin koko lukuvuoden 65 opintopisteen edestä. Esim. liikuntaa, musiikkia, kuvista ja käsitöitä meillä oli koko 9kk mitä lukuvuosi kestää.
Vierailija kirjoitti:
Toi Anna ei pelaa ihan täydellä pakalla. Mun alkoi köymään sääliksi sen oppilaita, joilta tivaa vastausta johonkin ja kun yrittävät vastata niin Annapa loukkaantuu, moittii, ymmärtää TÄYSIN väärin ja syyllistää siitä toista.
Tämä. Koululainen saa huonon numeron kokeesta. Anna: "ajattelitko sä yhtään sitä, että mulla on mennyt aikaa hukkaan kun et ole oppinut" tai "sä nyt tavallaan nolaat mua, kun mun oppilas ei pärjää tässä valtakunnallisessa testissä"
Matin kanssa luottamus ja turva on täyttä illuusiota.