Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
9201/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapanin ja tuotannon täysin sopimaton ja asiaton lahja Jennille ja Jyrkille vei viimeisenkin maun tästä ohjelmasta. Tämä oli ehkä koko ohjelman historian pahin moka ja virhe. Tainan ja Matin lahja oli ilmeisesti lahjakortti illalliselle.

Mikä se lahja oli? Osa katsoo telkkarin tahtiin.

Vierailija
9202/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanille sopisi paremmin joku ihan toisenlainen työpaikka. Ottaisi sitten vaikka asiakkaikseen pelkästään terapiaa kaipaavia homoja tai biseksuaaleja miehiä, joita ei haittaa terapeutin irstas perusvaikutelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9203/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapanin ja tuotannon täysin sopimaton ja asiaton lahja Jennille ja Jyrkille vei viimeisenkin maun tästä ohjelmasta. Tämä oli ehkä koko ohjelman historian pahin moka ja virhe. Tainan ja Matin lahja oli ilmeisesti lahjakortti illalliselle.

paketillinen aikuisten leluja, siis useampi

Vierailija
9204/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sanokaa ny joku jo Annalle ja Haille että eiköhän tää ollut tässä. 

Vierailija
9205/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Matti on sit tehny, kun Taina hokee turvattomuutta? Nythän he vasta tutustuu, niin luottamus ja turva rakentuu ajan kans. 

Taina vaikuttaa aika herkästi reagoivalta henkilöltä. Tällaisille turvattomuutta voi aiheuttaa joku asia, joka ei toisen mielestä ole mikään iso juttu. 

Vierailija
9206/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ei kyllä vaikuta turvalliselta pikemmin  hylkäävältä kuten on itse kertonutkin, että todella pienistä asioista on jättänyt ja on kylmä ihminen.Matti  ei  todellakaan tue vaimoaan vaan keskittyy itseensä.Loukkaantui heti kuin pikkupoika kun toinen halusi omaa tilaa mikä on asiantuntijoidenkin mukaan normaalia käytöstä, et voi rauhassa sisäistää tunteensa.

Niin, koska Matti ei todennäköisesti ole ollut tippaakaan viehättänyt näistä naisista. Jos naiset olisivat olleet Matin mielestä oikeasti kauniita, niin hän ei olisi jättänyt yhtään ketään.

Vierailija
9207/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö ohjelma sitten jostain käsittämättömästä syystä kaupallista yhteistyötä jonkun tuollaista tavaraa myyvän kaupan kanssa ja tuotesijoittelua on pitänyt saada mukaan ohjelmaan vaikka väkisin? 

Vierailija
9208/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dildonippu

Vierailija
9209/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteluopas?

Vierailija
9210/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana oli myös bdsm-henkistä tavaraa.

Vierailija
9211/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuteluopas?

Kysäise kirjakaupasta.

Vierailija
9212/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on kyllä niin raskas ihminen, en kestäisi päivääkään.

Hai ei ole tehnyt tai sanonut mitään pahaa, ihan normaalisti puhuu, niin Anna kääntää jokaisen sanan negatiiviseksi, tuollaiset ihmiset on myrkkyä, ja sitten vielä itse kuvittelee olevansa niin kiltti, fiksu ja herkkä, oikein opettaja... Oikeasti on kuin ilkeä noita-akka tuon vääntelyn kanssa, saa varmasti toiselle aina pahan mielen, ja tietysti sitten itselläänkin on paha mieli kun toinen on puhunut pelkkää negatiivista. Eikö nyt herranjumala voi keskustella kuin normaalit ihmiset, ja ottaa toisen sanomiset niinkuin hän ne sanoo?

Jos olisin Hai, mulla olis niin mennyt hermot jo sataan kertaan, olisin sanonut sille akalle suorat sanat, että et sinä voi tuolla tavalla minua kohdella paskasti.

Anna marisi ettei Hai kysynyt miltä nyt tuntuu kun jätät ne oppilaat jotka sulla on ollut kolme vuotta, kertokaa mulle yksikin (hetero) mies jolla tulee mistään mieleen kysyä vaimolta tuollaista. Ei miehet kysele koskaan tuollaisia. Naiset kyselee toisiltaan, mutta ei miehet. Jos sellaista miestä etsii, niin kyllä saa etsiä maailman tappiin.

Ja kun Hai keskusteli täysin normaalisti siitä, että kun on opettaja, ja mukana tosi-tv ohjelmassa, että teineiltä voi tulla kuittailuja aika paljonkin, että mitä mieltä siitä on, niin tottakai Anna otti siitäkin itseensä, eikä saanut puhuttua normaalisti, että joo näin on, mutta kyllä minä siitä selviän ja mietin sitä kyllä etukäteen.

Ja se tässä on surullista, että myös aluksi normaalilta vaikuttava Taina osoittautui myös ihmiseksi jonka ei missään nimessä pitäisi mennä tuntemattoman kanssa naimisiin.

Miksi joka helvetin kaudella, tuonne tukkii naisia jotka eivät ole valmiita intiimiin suhteeseen vieraan miehen kanssa? Kaikki joilla on kauhea menneisyys joka estää luottamasti uuteen ihmiseen joka hänelle on valittu.

On toki ollut sitten miehiäkin joille ei kelpaakaan normaali nainen.

N50

Vierailija
9213/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Matti on sit tehny, kun Taina hokee turvattomuutta? Nythän he vasta tutustuu, niin luottamus ja turva rakentuu ajan kans. 

Jos heillä oli seksiä hääyönä, niin Matti sai siitä rohkeutta yrittää uusintaa. Eikä nyt sitten oikein ymmärrä, miksi luukku laitettiin kiinni. Sortunut vonkaamaan. En usko mihinkään fyysiseen häiriökäyttäytymiseen kuitenkaan. Kävi niinkuin lapselle, tikkari vietiin nenän edestä. Ymmärrän täysin miksi Tainaa ahdistaa. Pientä painostusta ilmassa. 

Vierailija
9214/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko opettajat tätä palstaa ? Onko mielipiteitä Annan käytöksestä. 

Vierailija
9215/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan naurettavaa, mutta en pääse tästä lahja-asiasta yli ja järkytyinkin siitä. En vain osannut varautua tässä sarjassa ihan tuollaiseen.

Vierailija
9216/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Anna ei pelaa ihan täydellä pakalla. Mun alkoi köymään sääliksi sen oppilaita, joilta tivaa vastausta johonkin ja kun yrittävät vastata niin Annapa loukkaantuu, moittii, ymmärtää TÄYSIN väärin ja syyllistää siitä toista. 

Vierailija
9217/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan opettajat oli lehtoreita ja kouluissa oli rehtorit. Onko Jyrki lehtori ?

Lehtori tarkoittaa vakituisessa virassa olevaa aineenopettajaa. Pätevyys kaikille asteille niissä oppiaineissa, missä aine- tai syventävät opinnot. Luokanopettajakoulutuksessa syventävät opinnot kasvatustieteessä, opetettavista aineista vain muutaman viikon opinnot. Jyrkin koulutus ei ole tullut ilmi, mutta lehtori ei ole, jos ei ole ns. vakivirkaa eli toistaiseksi jatkuvaa. Ei olisi mahdotonta sekään että olisi vaikka gradua vaille valmis luokanope. Silloin pitää tyyytyä määräaikaisiin virkasuhteisiin. 

Ei ole luokanopettajilla opetettavista aineista vaan muutaman viikon opinnot. Tein viime vuonna sivuaineena lko monialaiset ja kaikkia aineita opiskelin koko lukuvuoden 65 opintopisteen edestä. Esim. liikuntaa, musiikkia, kuvista ja käsitöitä meillä oli koko 9kk mitä lukuvuosi kestää.

Vierailija
9218/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Anna ei pelaa ihan täydellä pakalla. Mun alkoi köymään sääliksi sen oppilaita, joilta tivaa vastausta johonkin ja kun yrittävät vastata niin Annapa loukkaantuu, moittii, ymmärtää TÄYSIN väärin ja syyllistää siitä toista. 

Tämä. Koululainen saa huonon numeron kokeesta. Anna: "ajattelitko sä yhtään sitä, että mulla on mennyt aikaa hukkaan kun et ole oppinut" tai "sä nyt tavallaan nolaat mua, kun mun oppilas ei pärjää tässä valtakunnallisessa testissä"

Vierailija
9219/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä koulussa tuo anna on?

Vierailija
9220/30018 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin kanssa luottamus ja turva on täyttä illuusiota.

Ketju on lukittu.