Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
7481/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkistä tulee gay- vibat jostain syystä....Hai olisi varmaan saanut loistaa Jennin vieressä älykkyydellään ja Jenni olisi tukenut uraa (Hailla on kuitenkin halutessaan mahdollisuuksia edetä, muiden tie on melko hiljainen). Jenni olisi ehkä ollut jopa se perinteinen kotiäiti, mitän Hain perhe olisi arvostanut myöhemmin. 

Jenni on symppis, mutta aika käytännönläheinen hahmo.

Eihän näitä tarvitse keskenään parittaa. Kai siellä oli muitakin hakijoita.

Vierailija
7482/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

_________

Mistä sinä tiedät kaikkien muiden kirjoittajien sukupuolen?

Eikä tässäkään keskustelussa ole kukaan miettinyt miten valjulta meikitön nainen näyttää. Joku taisi kehaista Tainaa kun on välillä ilman meikkiä ja luonnollisen kaunis. Vaikea sanoa, oliko mies va

Ei tarvi mennä kuin muutamatuhat viestiä taaksepäin, kun naiset selitteli miksi Annan ehostus arkisin on perusteltua, eikä sellaista saisi kritisoida (mitä ohjelmassa ei kukaan edes tehnyt) ja siinä tuli juuri esiin tuo valjuus. Itse heitin siihen kommenttiin, että pitäisi olla sen verran itsetuntoa, että ilman meikkiä voi edes lähikaupassa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7483/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä olen vasta kehunut, etten edes kiinnitä huomiota onko Tainalla meikkiä vai ei, aina yhtä kaunis ja luonnollisen näköinen.

Vierailija
7484/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni hakee isää. Se on selvä. Pieleen meni. Jyrki on kaveri. Ehkä  FBW, mutta ei parisuhde. Ja jenniä ei mies kestä. Hirveä härdelli ja minä-minä-minulle.

FBW?! Taas uus lyhenne?

Vierailija
7485/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jyrki ole  jo yli nelikymppinen eikä  omista mitään, ei edes vakituista työpaikkaa.  Tuon ikäinen,  ei ihme jos Jennin isä ei oikein tykkää. Jenni pelkää etttä joutuu miehen elättämään. Jos molemmilla on oma asunto sais ne myymällä sen kalliimman perheasunnon.  Olisi varmaan sitten aika saada lapsia. Jostain syystä ei raha-asioista saa puhua.

Mistä sinä tiedät Jyrkin omistukset? Tiedätkö omistaako Jenni asuntonsa? Entä muut osallistujat?

Vierailija
7486/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.karikanala.fi/

Äijä on tehnyt itsestään BRÄNDIN!

Mitä mieltä...itseäni ällöttää..

Jotenkin häiritsevää. Eikö papin tehtävänä olisi levittää Jumalan sanaa ja saattaa lisää ihmisiä kristinuskon pariin. Tuonkin nettisivun pääteemana on taas vain Kari Kanala itse. 

Vierailija
7487/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni näyttää asuvan joko rivitalossa tai ok- talossa. Omaa pihaa ainakin on. 

Vierailija
7488/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ole ollenkaan liian suurta haaveilla  aviomiehestä joka olisi   pankissa asuntolainakelpoinen.   Kun on rahaa asuntoon ei tarvitse asua Itä-Helsingin  mamulähiössä vuokralla.   Siellä on nykyään myös kovat huumeongelmat.  Jokainen koulutettu äiti haluaa kasvattaa lapsensa  suomivoittoisela alueella. Oma asunto on myös hyvä vakuutus avioeron varalle lasten kanssa.       Jos haluaa harrasta  tai käydä kesämökillä  tarvitaan siihen myös  omaa autoa, sinne ei ratikalla pääse.         Perheen elättämnen   on      kallista Helsingissä.

Olennaista onkin, miten tästä haaveesta on kertonut siinä vaiheessa kun asiantuntijoiden kanssa ennen parien valintaa on keskustel

Mistä sinä tiedät, ettei Jyrkillä olisi asuntoa? Et mistään.

Jännää. Ketjun alussa hehkutettiin että J ja J ovat match made in heaven, ja nyt yhtäkkiä toista haukutaan täällä suurinpiirtein asunnottomaksi ja työttömäksi, ja vakuutusyhtiön palveluneuvoja ammattia puolestaan niin tasokkaaksi ettei mies mitenkään voi hänen kanssaan mätsätä.

Vierailija
7489/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku vitsi, että nettisivun kautta häneltä voi kysellä myös vakioveikkausvihjeitä?! 

Vierailija
7490/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.Palveluneuvojan palkka lienee jossain 3 K jommalla kummalla puolella, veikkan että alapuolella. Ihan tavis ammatti. Ei vaadi kuin jonkun merkonomin koulutuksen, jos sitäkään.

Vierailija
7491/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jyrki ole  jo yli nelikymppinen eikä  omista mitään, ei edes vakituista työpaikkaa.  Tuon ikäinen,  ei ihme jos Jennin isä ei oikein tykkää. Jenni pelkää etttä joutuu miehen elättämään. Jos molemmilla on oma asunto sais ne myymällä sen kalliimman perheasunnon.  Olisi varmaan sitten aika saada lapsia. Jostain syystä ei raha-asioista saa puhua.

Hautaanko omaisuutta keräät. Toiset arvostaa elämyksiä ja kokemuksia, toiset maallista mammonaa ja rihkamaa.

Pointti on siinä, että mitä nämä parit arvostavat. Nyt Jennin ja Jyrkin arvot eivät kaikilta osin tunnu kohtaavan. Pidemmän päälle tulee ongelmia. 

Vierailija
7492/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Anna vaikuttaa niin näiltä nykytyylin oman elämänsä boss ladyiltä, jotka ovat niin itsetietoisia ja minä-minä -orientoituneita, ja tosipaikan tullen sitten onkin kuitenkin yleensä niin avuton fiilis, "turvaton olo" ja "turvaton tila"  -oli kysymys mistä tahansa.

Ristiriitaista, sanoisin. Kuten koko woke-ajatusmaailma ja intersektionaalisen feminismin tuomat uhriluokittelut. Anna se tekee uhrin itsestään joka tapauksessa ja joka asiassa.

Vierailija
7493/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin häiritsevää. Eikö papin tehtävänä olisi levittää Jumalan sanaa ja saattaa lisää ihmisiä kristinuskon pariin. Tuonkin nettisivun pääteemana on taas vain Kari Kanala itse. 

https://www.tammi.fi/kirja/heli-pruuki/kari-kanala-pappi-ja-pelimies/97…

Vierailija
7494/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tammi.fi/kirja/heli-pruuki/kari-kanala-pappi-ja-pelimies/97…

Linkin kautta bongattu uusi termi: Kanaluus. 

Vierailija
7495/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mita Tinderissä swaippaaminen tarkottaa, en ymmärrä kun olen boomeri.

Mikä on Tinderin lisäksi boomeri? En tiedä muuta kuin, että olen luuseri 😆

Vierailija
7496/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mita Tinderissä swaippaaminen tarkottaa, en ymmärrä kun olen boomeri.

Mikä on Tinderin lisäksi boomeri? En tiedä muuta kuin, että olen luuseri 😆

Boomerilla tarkoitetaan "vanhanaikaisen ajatuskannan omaavia", joiden mielestä nainen on nainen ja mies on mies ilman mitään välivaiheita. Boomerin mielestä myös työnteko on kunnioitettavaa ja opiskelu nelikymppiseksi asti tukien varassa ei saa kannatusta. Boomerin mielestä ajoradalla istuskelu kyltti kädessä ei saa aikaan kuin liikenteen keskeytymisen.

Vierailija
7497/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ihmiset oikein on kun joku ajattelee Matin kylmyyden tarkoittavan väkivaltaa! Hävetkää. Eiköhän kyse ole jostain että mennyt esim. Baariin tai kavereiden kanssa johonkin ja tyttökaveri jäänyt yksin kotiin, tai muuta vastaavaa! Juuri tämmöistähän nuoret miehet tekee ennen viisastumistaan. Tai sitä oikean löytämistä.

Vierailija
7498/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna poikkeuksellisen tasapainottomia ja epävarmoja ihmisiä valittu. Aika rikkinäisiä. Nyt Jenni ja Jyrkikin itkee menneisyyden haavoja.

Vierailija
7499/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanala kun haluaa tunkea itsensä tv-ruutuun, niin keksin hänelle juuri ihan oman formaatin. Hän voisi etsiä tässä ohjelmassa kaikille niille pettämilleen ex-puolisoilleen parempia kumppaneita. Ehkä mukana voisi olla myös heitä, joiden kanssa on pettänyt. Näin voisi tehdä sovitusta ja joutuisi seuraamaan läheltä, millaisia vaikutuksia hänen teoillaan on ollut ja kenties on yhä. 

Vierailija
7500/30018 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa epäsiisti asunto tuossa yhdessä kuvassa.. ja olen mies (kun hetki sitten haukuttiin kaikki miehet sikoläteiksi, jotka siivoaa kerran vuodessa)

Ketju on lukittu.