Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Annakin voisi vähän Haihatella :)
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenestäkään muusta se Jennin tavarajemmakaappi vähän överi? Ja sitten toisen pitäisi heti kun tulee vähänkin aukkoa olla ostamassa lisää pahanpäivänvaraa?
Tykkään kyllä Jennistä, mutta tämä oli musta outoa hamstraamista :D
Mun mielestä se jemmakaappi oli ihan mahtava. Itselläni ei ole sellaista, mutta minullakin jokaista asiaa (hammastahna, vessapaperi, shampoo, kaurahiutaleet, sokeri, laastari jne pitää olla aina vähintään yksi avaamaton kaapissa siltä varalta ettei koskaan pääse loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Annakin voisi vähän Haihatella :)
Hai hatea on nähtävillä.
Tuo Anna on todella, todella rasittava. Kuka jaksaa tuollaisen ihmisen seurassa olla.
Mä luulen, että Jenni ja Jyrki ovat yhä yhdessä. Jenni on lisännyt Instaansa hääkuvan ja nyt tarinoihinsa Italiasta kuvan, jossa on Jyrkin kainalossa. Tuskin lisäilisi tuollaisia jos olisivat eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Matti ois ollu parempi puoliso Annalle. Ja Hai Tainalle. Ehkä vielä vaihtavat kesken kauden?
Annan pettymys olisi ollut hirvittävä, jos olisi saanut Matin näköisen miehen. Niin oli Hainkin näköisen miehen "saaminen", mutta Hailla oli sentään sporttinen kroppa. Tässä olisi Annan toivoma mies, joka olisi juuri hänen tyyppiään (tekoälyn visio):
http://img.freepik.com/premium-photo/handsome-male-model-with-wavy-hair…
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Matti ois ollu parempi puoliso Annalle. Ja Hai Tainalle. Ehkä vielä vaihtavat kesken kauden?
Matti ei todellakaan istuisi Annan ulkonäkökriteereihin. Heillä menisi sukset ristiin saman tien, kun Matti avaisi suunsa ja töksäyttelisi menemään. Hai vaikuttaa siltä, että haluaa urheilullisen siron naisen, en näkisi Tainaa ja Haita missään nimessä yhdessä.
Mitä nämä ovat horoskoopeiltaan. Nythän saadaan siihenkin näyttöä että sopiiko yhteen merkit joiden väitetään sopivan.
Anna häämatkalta palatessaan: "Mulla on nyt aika Hai-kea fiilis."
Vierailija kirjoitti:
Onpas Hailla iso asunto, millä maksaa sen?
Tietotekniikan DI ohjelmistokehittäjänä ansaitsee ihan mukavasti
Vierailija kirjoitti:
Jo nyt tässä vaiheessa on selvääkin selvempää että Anna &. Hai eroaa. Noiden kahden välillä ei ole mitään kemiaa eikä tilanne muuksi muutu. Anna on erittäin raskas persoona joka jatkuvasti tivaa toiselta pelkkiä fiiliksiä. Minkä ihmeen takia pitää saada tietää kun vielä eletään noin alkua ja vasta tutustutaan. Anna hyökkää päälle kun yleinen syyttäjä. Jatkuva kyseleminen ja painostaminen vie toiselta lopunkin kiinnostuksen. Missä on noiden kahden hauskanpito tms yhteinen tekeminen? Noi kaksi on niin kaukana toisistaan kun olla ja voi.
Anna on kyllä kunnon ankeuttaja, tsiisus! Hyökkäävä ja ristiriitainen (ole diippi, älä ole diippi, puhu tunteista, älä puhu). Hai parka, kuin syytetyn penkillä.
Voi Anna ja Hai, lopettakaa vaan, ei kannata.
Anna ei todentotta osaa kysyä muuta kun Hain fiiliksistä. Ja sekin kysymys on vähän kuin oppikirjasta opeteltu, mekaaninen. Ei näemmä kiinnosta kuulla Hain lapsuudesta, unelmista, kokemuksista vietnamilaistaustaisena Suomessa. Vähän vaikuttaa siltä, ettei Anna oikesti edes kiinnosta tutustua Haihin.
En haluaisi tuoda esiin sitä N-sanaa, mutta ei voi välttyä ajattelemasta, että Anna on N....
Miksi ihmeessä nää ihmiset menee tähän ohjelmaan kun ovat heti ihan paniikissa jos tulee jotain negatiivista tunnetta??
Voi Matti, kun hän vaan ymmärtää. Pitkäjänteinen tyyppi.
Miksi tollaset ahdistujaluonteet menee ton tyyppiseen ohjelmaan? Omaa tilaa! Yksinoloa! Miettimistaukoa! Huhhuh! Onko vähän väärä formaatti. Hirveitä vinkujia noi emännät.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pellon laidalla asuva Miikka on saanut mitä kauneimman puolison asumaan sinne pellon laidalle ja heillä on vauva
Siis se Miikka joka meni naimisiin Hennin kanssa? Jos näin on niin melko nopeaa toimintaa kun pari vuotta sitten oli vielä haastattelu ettei etsi ketään puolisoa juuri sillä hetkellä..
Vierailija kirjoitti:
Miksi tollaset ahdistujaluonteet menee ton tyyppiseen ohjelmaan? Omaa tilaa! Yksinoloa! Miettimistaukoa! Huhhuh! Onko vähän väärä formaatti. Hirveitä vinkujia noi emännät.
Se ahdistuminen tulee siitä, kun ei oikeasti sytytä se toinen. Väkisin yrittävät syttyä, kun ohjelmassa ollaan ja pari on heille valittu, mutta myöntäisivät vain itselleen, että ei tämä nyt ole se oikea.
Jenni: "En haluu, että tulee maskuliininen olo siitä, että saan parempaa palkkaa." WTF?!?
Just tyypillinen tilanne äsken telkussa, kun kaveri oli Annan luona ja kommentoi, miten Hain puheet ovat red flageja. Ihan vaan tunnetilaa kompatakseen täysin toisen käden tiedolla maalailee tilanteesta kauhukuvia ja saa Annan hajoamaan entistä syvemmälle epäilysten suohon.