Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
En yhtään ihmettele miksi Matti kuvailee itseään tunnekylmäksi, sen näkee katseesta. Mielestäni hänellä on kyllä sellainen tunteeton pistävä katse (mustuaisten koko pysyy samana). Jotenkin muutenkin huomattavan kylmähermoinen ja tasainen ihminen, kova kuin vuori.
Vitsit että alkaa tehdä mieli sisäfilettä kun Jennin ja Jyrkin safkaamisia kattoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on piikittelyä sanoa että opettajana en itse osallistuisi mihinkään ohjelmaan, koska teinit voivat arvostella kovasti. Jos kaiken näkee henkilökohtaisena arvosteluna niin elämä on kyllä aivan hirveää.
Niin, luitko viestini? Perustelin jo, että teinit ei katso jotain TV:tä. Ratsastusta harrastava teinini ei edes tiennyt, kuka on Marko Björs. Vain yli 30-vuotiaat katsovat jotain vanhanaikaista telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, millaista on olla Annan kaveri, jos hän ihan kaiken analysoi ja märehtii heille jo pelkästään parisuhdeasioistaan. Mua on uuvuttanut jo nämä muutamat minuutit per jakso katsoa ja kuunnella tuota, varsinkin kun omaa osuuttaan vuorovaikutustilanteissa Anna ei vaikuta näkevän lainkaan oikein, saati reflektoi sitä, miltähän toisesta on mahtanut tuntua tai mitä toinen on ajanut takaa.
Ei osaa tulla missään asiassa vastaan ja sukset on ristissä jatkuvasti.
Tuo Jenni on kyllä melkoisen kahjo ja neuroottinen...
Ei jestas tuo Anna on ihan kauhea!!
Jotain mätää on Jyrkissä. Kun puhuvat jostain, niin Jyrki oikein kyttää, alkaako Jenni nauraa. Ja jos alkaa, niin vasta sen jälkeen Jyrki "purskahtaa mielestään rehevään hohotukseen" ja näin ikäänkuin alleviivaa, kuinka heillä on niin samanlainen huumorintaju ja ovat yhteensopivia. Niin feikkiä, niin feikkiä ja läpinäkyvää. Erittäin laskelmoiva tyyppi.
Jenni ja isänsä vaistoavat aivan oikein, että jokin ei nyt pidä paikkaansa.
Hai on aika mitäänsanomaton, näkyy kyllä ettei kokemusta naisista ole ollut. Eihän suhteessa ole tarkoitus mielistellä toista jatkuvasti, toki yhteiset piirteet yhdistävät mutta jokaisella pitäisi olla omat mielipiteet eikä mennä toisen mielipiteen mukaan vain sen takia kun pelkää toisen reaktiota. Ahdistunutta yhteisoloa Annalla ja Hailla, ei mitään luonnollisuutta. Ikävää ettei toisen kanssa voi olla oma itsensä.
Hai on mennyt ihan lukkoon! Huomannut ettei voi voittaa vaikka mitä tekisi. Yrittää selvitä leikistä puhtain paperein. Harmi, hellemmän naisen olisi ansainnut.
Jenni ja Jyrki ovat hyvä pari! Sopivat toisilleen ja ovat sopivasti maanläheisiä, eivät mitään ihme haihattelijoita. Heillä on myös seksuaalista vetovoimaa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä ja Jennillä on ihana meininki! Miten kauniisti Jyrki puhuikaan siinä tehtävässä, kun oli kirjoittanut ylös sanottavansa. Miten ihana, että hän kokee niin!
Ja sinä uskot ? Voi voi. Tyypillinen auervaara. Sanoo, mitä odotetaan. Lipevä.
Taina näyttää kauniilta ja tyylikkäältä mustassa pannassaan tuossa ravintola kohtauksessa.
Opetelkaa nyt hyvät nuoret aikuiset syömään haarukalla ja veitsellä. Venetsiassa syötiin pihviä ja varsinkin rouvan ote aterimista oli, no, persoonallinen. Viime vuonna oli se nainen, joka söi pizzaa kuin luolamies.
Annan lahja oli keittokirja...
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi Matti kuvailee itseään tunnekylmäksi, sen näkee katseesta. Mielestäni hänellä on kyllä sellainen tunteeton pistävä katse (mustuaisten koko pysyy samana). Jotenkin muutenkin huomattavan kylmähermoinen ja tasainen ihminen, kova kuin vuori.
Kyräilevä ja pälyilevä katse. Koko ajan arvioi Tainaa.
Jotain aivan hirveää on tehnyt fyysisesti Tainalle, koska Tainan käytös, se että ystävä tulee kantamaan matkalaukut ja että Matin on parempi olla vaan hotellissa, kertovat, että Taina pelkää Mattia. Ja se Tainan itku Ei vaikuta Taina minusta herkästi pois tolaltaan joutuvalta vaan rauhalliselta ja harkitsevalta, jalat maassa olevalta naiselta. Joten jotain tosi pahaa on todella tapahtunut.
Onkohan Annalla kaikki hyvin, katse on jotenkin hullu ja maaninen
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ettei urheilullisuus ole riittävä peruste yhteenlaittamiselle. Itse olen urheilullinen, mutta en esim. kestäisi menneen kauden Rahka-Petrin ehdottomuutta treeneistä ja ruokavaliosta. Itse rakastan patikointia, joten patikoinnista kiinnostunut puoliso olisi must. Kuitenkaan edes kinnostuneisuus patikoinnista ei riitä, jos se toinen jaksaa tehdä vain muutaman kilometrin patikointeja, tai jos menee toiseen ääripäähän ja patikoi valtavia päiväretkiä ja nukkuu teltassa. Itse patikoin semmoiset 15-20 km päivässä, ja tykkään siinä välissä ottaa hyvät yöunet lakanoissa. Ja vaikka patikointimieltymykset menisivät yksiin, niin sekään ei riitä! Pitäisi olla samansuuntainen huumorintaju ja tempperamentti, jotta jaksaisimme toisiamme niillä patikointireissuilla.
Kuullostat sinkulta joka hakee ensikaudelle vaatimuksineen. Pitää patikoida, mutta ei saa nukkua teltassa 🤣
Alkavat olla nämä parit huolestuttavalla mallilla 🙁